ممنوعیت فروش چارتری پروازها در ایام اربعین - افق اقتصادی

ممنوعیت فروش چارتری پروازها در ایام اربعین - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 255115 |
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳ |
53 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: در پروازهای بازه اربعین حسینی واگذاری پروازها از طرف شرکت های هواپیمایی به چارترکنندگان و عرضه چارتری بلیت در مسیر عتبات عالیات ممنوع است.

ممنوعیت فروش چارتری پروازها در ایام اربعین

به گزارش بازار، جعفر یازرلو، اظهار کرد: در مسیر پروازهای بین‌المللی تنها مسیری که شرکت‌های هواپیمایی ملزم به رعایت قوانینی مانند نرخ مصوب از سوی سازمان هواپیمایی کشوری هستند مربوط به مسیرهای عتبات عالیات در بازه اربعین حسینی است که همه ساله از طریق سازمان هواپیمایی کشوری تعیین و به ذینفعان ابلاغ می شود.
وی افزود: ضوابط بازه اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تا هفته آینده به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ خواهد شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی تصریح کرد: همچنین در این ابلاغ مکانیسم عرضه صندلی، فروش بلیت، نرخ‌ مسیرها و سایر الزامات به شرکت‌های هواپیمایی و تمامی کانال‌های عرضه و فروش بلیت برای اجرا اعلام خواهد شد.
یازرلو در ادامه گفت:در پروازهای بازه اربعین حسینی واگذاری پروازها از طرف شرکت های هواپیمایی به چارترکنندگان و عرضه چارتری بلیت در مسیر عتبات عالیات ممنوع است و عرضه و فروش بلیت می بایست از طریق کانال های شفاف و از طریق عرضه به عموم صورت گیرد. این تصمیم با هدف محدود نشدن کانال‌های عرضه و فروش بلیت پروازهای اربعین اتخاذ شده‌ است تا با عرضه گسترده بلیت از طریق سیستم های رزرواسیون، زائران گرامی با سهولت بیشتری به بلیت دسترسی داشته باشند و فعالیت‌های مربوط به نمایش، عرضه و فروش بلیت شفاف بوده و قابل رصد کردن باشد.
وی در پایان گفت: مشخصا اگر تخلفی در این بازه رخ بدهد طبق قانون برخوردهای قانونی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صورت خواهد گرفت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید