افزایش ۷ درصدی پذیرش مسافر در پروازهای خارجی کشور - افق اقتصادی

افزایش ۷ درصدی پذیرش مسافر در پروازهای خارجی کشور - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 180374 |
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ |
104 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

در ۷ ماهه امسال میزان پذیرش مسافر در پروازهای خارجی کشور افزایش ۷ درصدی داشته و مسیر نجف – مشهد به عنوان پر ترددترین مسیر بین‌المللی در مهر بوده است.

افزایش ۷ درصدی پذیرش مسافر در پروازهای خارجی کشور

به گزارش بازار، پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۴ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۳ درصد کاهش و در ارسال و پذیرش بار و پست ۱ درصد افزایش داشته است که در این بین پروازهای داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در مهر ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۵ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۴ درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۳ درصد کاهش داشته است.

همچنین در بخش پروازهای بین المللی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها در مهرماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۱۳ درصد و در اعزام و پذیرش مسافر ۱۸ درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۲۲ درصد افزایش داشته است.

همچنین طبق بررسی‌های صورت گرفته هم در مهر ماه امسال حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست کل پروازها به ترتیب در نه فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، کیش، اهواز، تبریز، بندرعباس، اصفهان و خلیج فارس (عسلویه) انجام شده است.

براساس این گزارش در مهر ماه امسال مسیر مشهد به مهرآباد تعداد ۸۴۰ پرواز، پرترددترین مسیر در پروازهای داخلی است و بیشترین مسافر نیز در همین مسیر بوده و در حوزه پروازهای بین المللی هم در مهر ماه سال ۱۴۰۲ مسیر نجف به مشهد تعداد ۲۰۶ پرواز، پرترددترین مسیر در پروازهای بین المللی بوده و بیشترین مسافر در همین مسیر بوده است.

در پروازهای خارجی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۹ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۷ درصد افزایش و ارسال و پذیرش بار و پست ۵ درصد افزایش داشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید