بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کدام است؟

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کدام است؟
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 176453 |
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۱ |
129 بازدید
۹
6
ارسال به دوستان
پ

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کدام است؟ استفاده از سیستم‌های حضور غیاب قدیمی از جمله دستگاه‌های کارتی و رمز عبور، امکان تقلب و ثبت نا امن اطلاعات را به طور چشم‌گیری افزایش می‌دهد. شاید مشکلات ناشی از استفاده سیستم‌های قدیمی مشهود نباشد اما نتایج سوء آن در دراز مدت بر بهروری سازمان شما […]

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کدام است؟

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کدام است؟

استفاده از سیستم‌های حضور غیاب قدیمی از جمله دستگاه‌های کارتی و رمز عبور، امکان تقلب و ثبت نا امن اطلاعات را به طور چشم‌گیری افزایش می‌دهد. شاید مشکلات ناشی از استفاده سیستم‌های قدیمی مشهود نباشد اما نتایج سوء آن در دراز مدت بر بهروری سازمان شما تاثیر‌گذار است. طبق آمار رسمی تقلب در ثبت زمان ورود و خروج پرسنل (در دستگاه‌های کنترل تردد قدیمی) در حدود ۲.۲ درصد از کل هزینه‌های سازمان شما را تشکیل می‌دهد.

شاید این درصد غیرقابل باور نباشد، اما واقعیت این است که کارمندان شما اگر روزانه ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در ثبت زمان ورود و خروج خود تقلب کنند، در پایان ماه رقم قابل توجهی خواهد شد. برای افزایش بهره‌وری پرسنل و رشد کسب‌وکار، نیاز به بررسی منظم زمان ورود و خروج پرسنل، ماموریت، مرخصی و مدیریت زمان کارکنان است تا علاوه بر فهم الگوی حضور و غیاب پرسنل به بررسی چالش‌های موجود در سازمان پرداخت. با پیدا کردن الگوی تردد پرسنل می‌توان این موارد را بررسی و در صورت نیاز اصلاحاتی را انجام داد.

خوشبختانه، راه حلی در قالب دستگاه حضور و غیاب بیومتریک (تشخیص چهره، اثر انگشت، اسکن کف دست و…) ارائه شده است. در این مطلب، ما به معرفی چهار سیستم حضور و غیاب بیومتریک مبتنی بر تشخیص چهره را معرفی می‌کنیم.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل XFace320

XFace320 با طراحی شیک و عملکرد فوق‌العاده در احراز هویت یک گزینه مطمئن برای سازمان‌ها است. این دستگاه با دارا بودن سه روش احراز هویت (تشخیص چهره، اسکن کف دست و کارت) یک راه حل عالی و مقرون بصرفه برای مدیریت نیروی انسانی است. این سیستم مجهز به ماژول اکسس کنترل(Full access control) است که به شما امکان تعیین سطح دسترسی پرسنل به قسمت‌های مختلف سازمان را می‌دهد.

اما مهمترین وجه تمایز این دستگاه استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در شناسایی چهره است. شناسایی سه بعدی چهره بر اساس ماشین لرنینگ که امکان احراز هویت افراد حتی در صورت استفاده از ماسک، کلاه و عینک را می‌دهد. قابلیت اسکن کف دست از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که بدون نیاز به لمس کردن دستگاه و حتی در حین حرکت امکان پذیر است. این دستگاه بهترین گزینه برای دوران پاندمی بیماری‌های واگیردار از جامه کرونا و آنفولانزا است. یکی از مواردی که سرعت ثبت تردد پرسنل را کاهش می‌دهد، زاویه ۱۵ درجه دستگاه در شناسایی چهره است. اما XFace320 با قابلیت تشخیص چهره تا ۳۰ درجه این مشکل را حل کرده است و امکان احراز هویت افراد به صورت چندتایی و حتی در حین حرکت با قدرت دتکشن فوق‌العاده را فراهم کرده است. این دستگاه در کنار نرم افزار حضور غیاب کلود نانوتایم ۳۶۰ ، بهترین سیستم حضور و غیاب سازمانی را در اختیاز مشاغل مختلف قرار می‌دهد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل XFace320

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل XF100

XF100 دارای عملکردی شبیه به XFACE320 با این تفاوت که به جای احراز هویت با کف دست، قابلیت شناسایی اثر انگشت را دارد. این محصول از جمله اولین دستگاه‌های مجهز به الگوریتم هوش مصنوعی برای شناسایی چهره با ماسک بشمار می‌رود. دستگاهی قدرتمند با قابلیت احراز هویت به سه روش تشخیص چهره با ماسک، اسکن اثر انگشت و کارت تردد. دستگاه تشخیص چهره XF100 مجهز به اکسس کنترل است و امکان تعیین سطح دسترسی پرسنل به قسمت‌های مختلف سازمان و همچنین کنترل قفل برقی درب را به شما می‌دهد.

اما XF100 یکی از معدود دستگاه‌های ساعت زنی که مجهز به لیست سیاه (Black List) تا ۵۰۰ نفر است.  فناوری تشخیص چهره بکار رفته در این دستگاه از قدرت بالایی برخوردار می باشد و امکان شناسایی چهره در فاصله ۰.۳ متر تا ۲ متر را دارا است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت تشخیص چندین چهره در یک زمان اشاره کرد که زمان منجر به صرفه جویی در زمان در حین ثبت تردد کارمندان می باشد. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره فوق، به دلیل بهرمندی از الگوریتم Deep Learning امکان شناسایی چهره در زوایای مختلف را داشته و به همین دلیل امکان هر گونه جعل و هک دستگاه حضور و غیاب را غیر ممکن می کند. با استفاده از این الگوریتم در صورت چرخش سر فرد از -۳۰ تا ۳۰ درجه امکان شناسایی چهره را دارد و این در حالی است که در سایر دستگاه ها این زاویه بین -۱۵ تا ۱۵ درجه می باشد. همانطور که گفته شد این دستگاه علاوه بر قابلیت احراز هویت به روش تشخیص چهره، امکان شناسایی به وسیله اثر انگشت را نیز دارد که با بهرمندی از الگوریتم ۳D Neuron Fingerprint Finger دارای قدرت تشخیص بالایی می باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره MB201 GOLD PLUS

اگر صاحب کسب و کار متوسطی هستید و هزینه برای شما مهم است، بهترین گزینه برای شما دستگاه MB201 Gold+ است. این دستگاه با رنگبندی طلایی بدنه، قدرت فوق العاده احراز هویت و قیمت مناسب یکی از اقتصادی ترین دستگاه‌هاس کنترل تردد موجود در بازار برای مشاغلی با کمتر از ۲۰۰ پرسنل است. این دستگاه دارای سه روش احراز هویت چهره، اثر انگشت و کارت است. کیفیت و قیمت دستگاه هر دو فاکتور مهم در انتخاب دستگاه ساعت زنی هستندو MB201 GOLD+ سطح بالایی از قابلیت را نسبت به سایر سیستم‌های حضور و غیاب تشخیص چهره موجود در بازار در اختیار شما قرار می‌دهد. به همراه این دستگاه، یک نسخه نرم افزار حضور و غیاب پایه به صورت رایگان ارائه می شود که قابلیت تعریف ۵۰ پرسنل، سه شیفت کاری و مدیریت ۲ دستگاه به طور همزمان را در اختیار شما قرار می‌دهد. دستگاه MB201 Gold Plus ویرایش جدیدی از MB201 Gold است که قابلیت اتصال مستقیم به شبکه WIFI به آن اضافه شده و مناسب محیط هایی است که امکان استفاده از کابل شبکه برای ارتباط با دستگاه را ندارند.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره MB201 GOLD PLUS

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدلUFACE 402

UFACE 402 یکی از محبوب‌ترین و کامل‌ترین دستگاه برند ZKTECHO بشمار می‌رود. تکنولوژی بیومتریک های بکارگرفته شده در این دستگاه از سطح امنیتی بالایی برخوردار است. این دستگاه دارای قابلیت احراز هویت به سه روش چهره، اثر انگشت و کارت است. تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی بکار رفته در این محصول امکان شناسایی چهره در محیط با نور کم را فراهم می‌کند. دستگاه حضور و غیاب نانوتایم مدلUFACE 402 دارای قابلیت تشخیص چهره به صورت سه بعدی در محیط با نور کم، اثر انگشت و کارت مناسب برای محیط های کاری با تعداد پرسنل بالا می باشد. سنسور اثر انگشت دستگاه ضد خش و ضد دشارژ با حساسیت شناسایی بالایی است. این دستگاه علاوه بر قابلیت کنترل تردد، امکان استفاده اختصاصی به عنوان یک اکسس کنترل (یا کنترل دسترسی) را نیز دارد. تخلیه دستگاه به منظور انتقال اطلاعات بر روی نرم افزار حضور غیاب به دو روش پورت USB و کابل شبکه است. شما از طریق ارتباط شبکه می‌توانید با دستگاه ارتباط کاملی برقرار کنید.

دستگاه حضور و غیاب نانوتایم مدل BF500

BF500 C با پشتیبانی از سه روش احراز هویت چهره، اثر انگشت و کارت تردد به همراه قابلیت اکسس کنترل جزء کاربردی‌ترین و اقتصادی‌ترین محصولات برند نانوتایم است. این محصول با طراحی جدید و کاملا کاربردی مناسب برای سازمان‌هایی با تعداد پرسنل متوسط است.

این محصول با دارا بودن دوربین استریو IR LED و مرکز نور، امکان تشخیص چهره در محیط‌های تاریک و با نور نا‌مناسب را دارد. بکارگیری الگوریتم‌های پیشرفته تشخیصی بر پایه هوش مصنوعی، Deep Learning و ۳D Neuron Fingerprint Finger، علاوه بر قدرت تشخیص فوق‌العاده، امنیت بالایی را برای دستگاه حضور و غیاب فوق فراهم آورده است. قابلیت شناسایی چهره تا فاصله دومتری و در کمتر از یک ثانیه از نقاط قوت BF500 محسوب می‌شود. سنسور اسکن اثر انگشت این دستگاه نوری ضد خش با قدرت  تشخیص بالا، با قابلیت تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه است و مانع از تشکیل صف‌های طولانی و اتلاف وقت جلوگیری می‌شود.

در صورت نیاز به مشاوره پیش از خرید به وب سایت نانوتایم به نشانی www.nanotime.ir مراجعه نموده یا با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 9
    1. نویسنده :علیرضا رحمانی

      مدل xface 320 رو ما توی شرکتمون استفاده میکنیم واقعا عالیه، ممنون از مقاله خوبتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید علیرضا جان

    1. نویسنده :محمد رحیمی

      کاش در رابطه با دستگاه تشخیص عنبیه هم توضیحاتی می‌دادید.

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        سلام محمد جان، در آینده حتما مطالبی در این خصوص هم منتشر خواهیم کرد 🙂

    1. نویسنده :ترگل فاطمی

      ما در شرکتمون دستگاه ثبت تردد با اثر انگشت را داریم اگر راجع به چالش های ثبت اثر انگشت در این روز های سرد مطالبی ارائه دهید ممنون میشم.

    1. نویسنده :حامد مهابادی

      سلام
      ما یک کارگاه ریخته گری داریم که دوتا عشبه داغره، یکی فاز یک شهرک صنعتی و دومی فاز دو. گاهی بچه ها بین دوتا شعبه چنج میشن چه دستگاهی بخریم که بتون هر دوجا بچه ها را ثبت تردد کنه

      1. نویسنده :سید جواد محمدی

        حامد جان ما برای حل این مشکل از سیستم حضور غیاب آنلاین استفاده کردیم. همین برندی که اینجا در رابطه با محصولاتش نوشته این سیستم را ارائه می کنه اسمش نانوتایم ۳۶۰ هست. بازم ازشون مشاوره بگیرید بهتون کمک می کنه

    1. نویسنده :بهار

      دستگاه مدل xf100 رو ما استفاده میکنیم،حتی با ماسک هم در صدم ثانیه ثبت تردد انجام میشه و خیلی عالی هست ممنون از مطالب خوبتون