خبر جدید رئیس کانون بازنشستگان درخصوص همسان سازی - افق اقتصادی

خبر جدید رئیس کانون بازنشستگان درخصوص همسان سازی - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 259541 |
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۴:۳۰ |
40 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

خبر جدید رئیس کانون بازنشستگان درخصوص همسان سازی

به گزارش نبض بازار ، طبق گفته رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور ، جلسات با صندوق‌های‌ بازنشستگی شروع شده که در روزهای آینده تکمیل خواهد شد و با توجه به اینکه اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال اجرایی می‌شود، معوقات هم پرداخت خواهد شد.

در حالیکه برنامه‌ریزی و تامین اعتبار برای اجرای متناسب‌سازی بازنشستگان صندوق‌های دولتی فراهم شده، بازنشستگان کارگری نگران اجرای متناسب‌سازی هستند؛ متناسب‌سازی در تامین اجتماعی از چه زمانی و چگونه انجام می‌شود.
رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور در همین رابطه اعلام کرده متناسب سازی حقوق بازنشستگان قطعی بوده و به طور حتم اجرایی می‌شود.
محمد اسدی فزود: هنوز مجلس برنامه هفتم توسعه کشور را برای اجرا به دولت ابلاغ نکرده است بنابراین تلاش و پیگیری می‌کنیم تا از سایر صندوق‌ها در این خصوص عقب نمانیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجرا است، گفت: با ابلاغ قانون بودجه در حال تنظیم احکام حقوقی بازنشستگان هستیم و جلسات با صندوق‌های‌ بازنشستگی شروع شده که در روزهای آینده تکمیل خواهد شد و با توجه به اینکه اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال اجرایی می‌شود، معوقات هم پرداخت خواهد شد.

این مقام عالی بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: جلسات متعددی با مسولان درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان داشته‌ایم از جمله در چند روز گذشته با وزیر کار، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی.
به نظر می‌رسد هنوز زمان اجرای متناسب‌سازی برای بازنشستگان کارگری نهایی نشده؛ ضمناً فرمول نهایی آن مشخص نیست.
منبع : ایلنا

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید