رشد ۱۱۱ درصدی جرائم رمزارز در این استان کشور - افق اقتصادی

رشد ۱۱۱ درصدی جرائم رمزارز در این استان کشور - افق اقتصادی
سه شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-22
کد خبر: 19626 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ |
315 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت: جرائم حوزه رمزارز در دو ماهه اخیر بیش از هر چیزی افزایش داشته و رشد ۱۱۱ درصدی را در استان نشان می‌دهد.

رشد ۱۱۱ درصدی جرائم رمزارز در این استان کشور

رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت: جرائم حوزه رمزارز در دو ماهه اخیر بیش از هر چیزی افزایش داشته و رشد ۱۱۱ درصدی را در استان نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصادانلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتای استان اصفهان درباره وقوع جرایم مرتبط با رمزارز با توجه به افزایش ورود مردم به این حوزه خاطرنشان کرد:  جرائم حوزه رمزارز در دو ماهه اخیر بیش از هر چیزی افزایش داشته و رشد ۱۱۱ درصدی را در استان نشان می‌دهد؛ این جرائم کشف می‌شود اما پیچیدگی‌های فنی در آنها وجود دارد.

رییس پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) استان اصفهان درباره جدیدترین شگردهای مشاهده شده در جرائم اقتصادی سایبری استان اصفهان گفت: لینک‌های آلوده که از طریق پیامک یا شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌شود و یا تماس‌های تلفنی با شگرد برنده شدن در قرعه‌کشی و غیره از راه‌های ارتکاب این جرم هستند. یکی از مشکلات موجود، افزایش ارسال لینک‌های آلوده در بستر شبکه‌های اجتماعی است و این درحالی است که مردم تصور می‌کنند شبکه‌های بومی از هر جهت امنیت دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید