آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییسی + فیلم - افق اقتصادی

آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییسی + فیلم - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 144231 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ |
183 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

سال تحصیلی جدید با حضور رییس‌جمهور در مدرسه شهید امیرکمندی شهرستان بهارستان آغاز شد.

آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییسی + فیلم

سال تحصیلی جدید با حضور رییس‌جمهور در مدرسه شهید امیرکمندی شهرستان بهارستان آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، احد وظیفه درباره وضعیت بارندگی‌ها در شهریورماه اظهار کرد: شمال شرق کشور و خراسان رضوی با بیشترین میزان ناهنجاری و کمبود بارش مواجه بود، به‌طور کلی تنها ۹۸ میلیمتر بارندگی در سال آبی گذشته دریافت کرد این درحالیست که میزان این بارندگی‌ها باید به ۲۰۸ میلیمتر در یک سال آبی می‌رسید یعنی حدود ۱۱۰ میلیمتر معادل با ۵۳ درصد با کاهش بارندگی نسبت به حد نرمال مواجه بود. خراسان شمالی ۲۱ درصد، خراسان جنوبی ۳۰ درصد، کرمان ۳۸ درصد و سیستان بلوچستان نیز ۴۳ درصد بارش‌های کمتر از نرمال را تجربه کردند.

وی با تاکید براینکه بارندگی‌ها در نیمه‌شمالی کشور نیز کمتر از نرمال بود، گفت: تنها محدوده‌ای که بارندگی نرمال در شهریور سال جاری داشت، تنها حوزه غرب و جنوب غرب کشور بود، یعنی از کردستان به پایین بارش‌های در حد نرمال بود. در جنوب فارس و جنوب شرق کشور بارندگی‌ها زیر حد نرمال گزارش شدند. در تهران نیز حدود ۴۱ درصد بارندگی‌ها کمتر از نرمال بود چراکه این استان باید تا این بازه زمانی ۲۸۰ میلیمتر بارندگی دریافت می‌کرد اما میزان بارش در این استان تنها به ۱۶۴ میلیمتر رسید و حدود ۱۱۵ میلیمتر بارندگی‌ها نسبت به نرمال کاهش داشت این درحالیست که میزان بارندگی‌های تهران حتی نسبت به سال گذشته نیز کاهش داشته است و مجموع این مسائل نشان‌دهنده این است که ما سال بسیار بد و خشکسالی شدیدی را تجربه کردیم و به جز مناطق غربی و جنوب غربی، کشور خشکسالی شدیدی را تجربه کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید