شانس این بچه‌ها برای پولدار شدن بیشتر است! - افق اقتصادی

شانس این بچه‌ها برای پولدار شدن بیشتر است! - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 142241 |
تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۴۶ |
200 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

اگر فرزند لجبازی دارید، باید بدانید که رودررو شدن با کسی که حتی در مواجهه با محکم‌ترین استدلال‌های روی زمین، کار خودش را می‌کند، یعنی چه.

شانس این بچه‌ها برای پولدار شدن بیشتر است!

اگر فرزند لجبازی دارید، باید بدانید که رودررو شدن با کسی که حتی در مواجهه با محکم‌ترین استدلال‌های روی زمین، کار خودش را می‌کند، یعنی چه.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از برنا، بر اساس گزارش مطالعه‌ای که اخیراً توسط مجله معروف تایم منتشر شده، والدین باید نسبت به شخصیت سرسختانه فرزند خود ملایم‌تر باشند و به همین دلیل نباید این موضوع را به‌عنوان یک مشکل واقعی ببینند. پس از پایان تحقیقات و مشاهداتی که حدود چهل سال به‌طول انجامید، معلوم شد که کودکان سرسخت، در بزرگسالی تبدیل به افرادی مصمم و قاطع شدند.

این مطالعه که در مجله روانشناسی رشد منتشر شد شامل مشاهده ۷۰۰ کودک ۱۲ ساله و بررسی رفتار آن‌ها تا سن ۵۲ سالگی بود. آن‌هایی که در کودکی سرسخت بودند، در بزرگسالی جاه‌طلبی بیشتری نشان می‌دادند و در محیط کار، حقوق بهتری نسبت به کسانی دریافت می‌کردند که در زمان کودکی نسبتاً مطیع و منفعل بودند. علاوه بر این، ویژگی‌هایی وجود داشت که محققان روی آن‌ها تاکید بیشتری داشتند، مانند تمایل به قانون‌شکنی، بی‌حوصلگی یا سرپیچی از اختیارات والدین. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که مجموعه این تمایلات بیانگر یک دلبستگی خاص به اهداف و نیز نشان‌دهنده یک انگیزه ویژه است، به این معنی که در زندگی بزرگسالی می‌تواند یک مسئله مثبت به‌شمار رود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید