کشف یک ماهی عجیب‌الخلقه در اعماق دریا + عکس - افق اقتصادی

کشف یک ماهی عجیب‌الخلقه در اعماق دریا + عکس - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 134297 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ |
211 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

وجود یک جانور شفاف در اعماق دریا‌های اطراف جزایر آلوتی آلاسکا توجه محققانی که در آن منطقه مشغول به کاوش بوده‌اند را به خود جلب کرده است.

کشف یک ماهی عجیب‌الخلقه در اعماق دریا + عکس

وجود یک جانور شفاف در اعماق دریا‌های اطراف جزایر آلوتی آلاسکا توجه محققانی که در آن منطقه مشغول به کاوش بوده‌اند را به خود جلب کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک ماهی مرکب به ظاهر بیگانه با چشمان قرمز در آب‌های عمیق سواحل آلاسکا کشف شده است. محققان تیم اکتشاف اقیانوس، اداره ملی اقیانوسی و جوی (NOAA) ماهی مرکب شیشه‌ای را در ۱۵ جولای در حالی که با یک وسیله نقلیه کنترل از راه دور (ROV) در عمق حدود ۷۰۰ متری در آب‌های اقیانوس آرام و اطراف جزایر آلوتی آلاسکا کار می‌کردند، مشاهده کردند.

فیلم این رویارویی که در ۱۶ اوت به اشتراک گذاشته شده است، ماهی مرکب وارونه‌ای را نشان می‌دهد که به آرامی در آب فرو می‌رود، قسمت اصلی بدن ماهی مرکب که شامل تمام اندام‌های حیاتی آن است رو به پایین بوده و بازو‌های کوچکش ظاهر می‌شوند تا یک توده کلاه مانند در بالای چشم در بالای بدن خود تشکیل دهد. مشخص نیست که ماهی مرکب در این ویدئو چقدر بزرگ است، اما طبق گفته اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN)، گوشت این گونه می‌تواند حداکثر تا ۶۶ سانتی متر رشد کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید