شرایط معلم شدن در ۱۴۰۲ اعلام شد / چه کسانی در کارورزی حقوق می‌گیرند؟ - افق اقتصادی

شرایط معلم شدن در ۱۴۰۲ اعلام شد / چه کسانی در کارورزی حقوق می‌گیرند؟ - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 133169 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ |
204 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

شرایط معلم شدن در ۱۴۰۲ اعلام شد / چه کسانی در کارورزی حقوق می‌گیرند؟

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،  راستای اجرای مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و به استناد بند ‹ب› ماده ۶۳ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ماده ۱ قانون متعهدین خدمت خدمت به وزارت آموزش و پرورش  و ماده ۲۰ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و  پرورش برای تأمین و تربیت بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز آموزشی خود، متناسب با مبانی و ارزش هایی اسلامی و نیاز دوره‌های مختلف تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته برای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، از میان متقاضیان واجد شرایط آزمون سراسری سال،۱۴۰۲ دانشجو معلم می پذیرد.

متقاضیان در صورت احراز صلاحیت های عمومی(گزینش)، اختصاصی و سایر شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه و اطلاعیه های بعدی آزمون مزبور، می توانند پس از انتخاب رشته و موفقیت در مراحل بررسی صلاحیت های عمومی، اختصاصی و همچنین کسب بالاترین نمره کل علمی در مقایسه با سایر متقاضیان آزمون در کد رشته های انتخابی، در صورت اعلام قبولی نهایی، ادامه تحصیل دهند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید