طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت اجرا می‌شود - افق اقتصادی

طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت اجرا می‌شود - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 122774 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۴۶ |
238 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رییس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که شش شهر دیگر نیز به اجرای طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت پیوسته و به زودی این طرح در سراسر کشور و از جمله تهران نیز اجرا می‌شود.

طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت اجرا می‌شود

رییس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که شش شهر دیگر نیز به اجرای طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت پیوسته و به زودی این طرح در سراسر کشور و از جمله تهران نیز اجرا می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر در مراسم تقدیر از رانندگان قانونمدار که ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: همانطور که در ابتدای سال اعلام کردیم، طرح رانندگان قانونمند به اجرا درآمده و براساس آن آن دسته از رانندگانی که در ایام تعطیلات نوروزی اقدام به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کرده باشند در این طرح و قرعه‌کشی موتور سیکلت شرکت داده شدند. به عنوان مثال ۳۰ دستگاه موتور سیکلت به عنوان جایزه برای رانندگان بدون تخلف در نظر گرفته بودیم که پنج دستگاه از این موتورها امروز به شهروندان تهرانی اهدا شد و ۲۵ دستگاه دیگر برای شهروندان سایر استان‌ها بود. همچنین ۲۰۰ عدد جایزه ۲۰ میلیون تومانی به کسانی که در این مسابقه شرکت کردند و جزو رانندگان قانونمدار ما بودند اهدا کردیم و به سه خانواده سفر کربلا و به دو خانواده دیگر سفر مشهد اهدا شد.  

وی با بیان اینکه این طرح‌های تشویقی ادامه‌دار خواهد بود، گفت:  مراسم امروز به صورت نمادین برگزار شد، مردم عزیزمان بدانند که ما تا کنون به تمام تعهداتمان عمل کرده‌ایم. امیدواریم که برای نوروز سال ۱۴۰۳ هم با همکاری سایر دستگاه‌ها و همکاری مردم این طرح تشویقی را دوباره و با قدرت و جوایز بیشتری اجرا کنیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید