خبر فوری درباره تعطیلی تهران در روز شنبه + جزییات - افق اقتصادی

خبر فوری درباره تعطیلی تهران در روز شنبه + جزییات - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 119967 |
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۴۷ |
243 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

استاندار تهران با اشاره به اینکه فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی فردا شنبه وجود ندارد، گفت: تصمیم گیری برای هر گونه تعطیلی توسط دولت انجام می شود.

خبر فوری درباره تعطیلی تهران در روز شنبه + جزییات

استاندار تهران با اشاره به اینکه فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی فردا شنبه وجود ندارد، گفت: تصمیم گیری برای هر گونه تعطیلی توسط دولت انجام می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا فخاری  درباره ادامه تعطیلی احتمالی استان تهران به دلیل گرمای هوا گفت: استان تهران با تصمیم دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد تعطیل بود؛ اما برای تعطیلی فردا شنبه ۱۴ مرداد ماه تا کنون موضوعی مطرح نشده و تصمیم تعطیلی توسط دولت اتخاذ می‌شود که تا این لحظه تصمیم و برنامه‌ای برای تعطیلی فردا گرفته نشده است و لذا فردا تعطیل نیست.

به گزارش ایسنا، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت سه شنبه هفته گذشته به دلیل گرمای هوا پیشنهاد تعطیلی آخر هفته را ارئه داده و گفته بود: در هر شرایطی که عوامل محیطی سلامت مردم را دچار مشکل کند وزارت بهداشت وارد می‌شود و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای گرمای آخر هفته که احتمال می‌دهیم درجه حرارت بالا رود ما پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت دادیم و مبنای درنظر گرفته شده دمای هوای بالاتر از ۴۰ درجه است که پس از این پیشنهاد علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز از موافقت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت و تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته خبر داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید