رها کردن بطری آب داخل خودرو ممنوع! - افق اقتصادی

رها کردن بطری آب داخل خودرو ممنوع! - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 110738 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ |
255 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

در اوج گرمای تابستان، باید حواستان به بطری آب داخل خودرو باشد؛ از آنجا که ترکیب حرارت بیش از حد و بطری پلاستیکی می‌تواند باعث آتش سوزی شود.

رها کردن بطری آب داخل خودرو ممنوع!

در اوج گرمای تابستان، باید حواستان به بطری آب داخل خودرو باشد؛ از آنجا که ترکیب حرارت بیش از حد و بطری پلاستیکی می‌تواند باعث آتش سوزی شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت‌نیوز، در این روزهای گرم تابستان احتمالاً علاوه بر همه تدارکات، یک بطری آب هم کنار خود داشته باشید تا هر از گاهی لبی تر کنید. با این حال، بهتر است در گذاشتن بطری آب داخل خودرو دقت به خرج بدهید، از آنجایی که آتش سوزی به‌واسطه آن غیر ممکن نیست. در واقع اگر صرفاً چند عامل دست به دست هم بدهند، بطری می‌تواند حادثه‌ای را رقم بزند که نباید؛ هرچند که احتمال وقوع این اتفاق فوق‌العاده پایین باشد.

یک بطری آب پلاستیکی که در معرض نور مستقیم آفتاب باشد، می‌تواند حرارت را روی یک نقطه مشخص داخل کابین خودرو متمرکز کند. حالا اگر این نقطه هم جسمی قابل اشتعال باشد، باید انتظار دو موقعیت را کشید؛ یا صرفاً هاله‌ای کوچک به‌خاطر حرارت روی آن ایجاد می‌شود یا در بدبینانه‌ترین موقعیت، آتشی شدید صندلی‌ها و شاید حتی بقیه قسمت‌های کابین را فرا می‌گیرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید