روانشناسی جالب از رنگ‌ها / هر رنگ چه احساسی دارد؟ - افق اقتصادی

روانشناسی جالب از رنگ‌ها / هر رنگ چه احساسی دارد؟ - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 103305 |
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۲۴ |
264 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

در این مطلب نتیجه یکی از جالب‌ترین مطالعات در زمینه روان‌شناسی رنگ‌ها و تأثیر آن‌ها بر هیجانات و عواطف افراد منتشر شده است.

روانشناسی جالب از رنگ‌ها / هر رنگ چه احساسی دارد؟

در این مطلب نتیجه یکی از جالب‌ترین مطالعات در زمینه روان‌شناسی رنگ‌ها و تأثیر آن‌ها بر هیجانات و عواطف افراد منتشر شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، وقتی به دوست صمیمتان حسادت می‌کنید احساس نمی‌کنید یک‌لایه رنگ سبز روی همه چیز کشیده می‌شود یا وقتی دارید از خوشحالی بال در می‌آورید و در پوست خودتان نمی‌گنجید، دنیا را زرد نمی‌بینید یا دوست ندارید همه چیز در اطرافتان زردِ زرد باشد؟

اصلاً تا به حال به این موضوع فکر کردید که استفاده شما از رنگ‌ها تا چه اندازه می‌تواند روی دید و نگرشی که که به زندگی دارید تأثیر بگذارد یا رنگ‌هایی که در محیط زندگی و محل کار یا حتی موقع لباس پوشیدن به کار می‌برید می‌تواند خلق‌وخویتان را از این‌رو به آن رو کند و باعث شود از یک آدم افسرده غمگین که دلش می‌خواهد سر به تن دنیا نباشد، به یک آدم شاد و سرحال تبدیل شوید که حاضر نیست لذت زندگی را با هیچ چیزی عوض کند؟ اگر باور نمی‌کنید، ادامه مطلب را که نتیجه یکی از جالب‌ترین مطالعات در زمینه روان‌شناسی رنگ‌ها و تأثیر آن‌ها بر هیجانات و عواطف افراد بوده و در مجله معتبر BMC Medical Research Methodology منتشر شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید