پورابراهیمی: هدف ما ایجاد تحول در عرصه اجرایی کشور است - افق اقتصادی

پورابراهیمی: هدف ما ایجاد تحول در عرصه اجرایی کشور است - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 255801 |
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۶ |
39 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

داوطلب شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه اولویت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، گفت: نیازمند کنار گذاشتن مجادلات مضر و دسته‌بندی‌های کاذب و استفاده از ظرفیت تمامی مدیران برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

پورابراهیمی: هدف ما ایجاد تحول در عرصه اجرایی کشور است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا پورابراهیمى نماینده ادوار مجلس بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود امام و رهبری حکیم و حضور مستمر مردم در عرصه‌های مختلف به دستاوردهای مهمی دست یافته است. در برخی‌ زمینه‌ها وضعیت کنونی نظام متناسب با ویژگی‌های انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به رفع نیازهای مادی و معنوی مردم نیست.

وی افزود: اولویت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است. نیازمند کنار گذاشتن مجادلات مضر و دسته‌بندی‌های کاذب و استفاده از ظرفیت تمامی مدیران برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: امروز هیچ اولویتی مهمتر از اولویت حل مشکلات اقتصادی و موضوعات معیشتی مردم نیست.  هدف ما ایجاد تحول در عرصه اجرایی با اولویت حل مشکلات اقتصادی است.

پورابراهیمی افزود: از اعتماد اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تشکر می‌کنم. متعلق به همه مردم ایران هستم و امیدوارم بتوانم خدمات ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی از خود بر جای گذارم.

وی اضافه کرد: امیدوارم که ما هم بتوانیم در این عرصه مهم سرمنشا تحولات بزرگی در نظام اجرایی کشور به ویژه با اولویت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی باشیم.

انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید