جدال نمایندگان بر سر اعتبارنامه تاج گردون - افق اقتصادی

جدال نمایندگان بر سر اعتبارنامه تاج گردون - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 254321 |
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷ |
44 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

در جریان نشست علنی امروز مجلس که با دستور کار بررسی اعتبارنامه منتخبان در حال برگزاری است، برخی حواشی پیرامون اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران و مالک شریعتی منتخب تهران به وجود آمد.

جدال نمایندگان بر سر اعتبارنامه تاج گردون

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، صحن علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه (۱۰ خرداد)  با دستور کار تایید اعتبارنامه نمایندگان مجلس برگزار شد.

 

در جریان بررسی اعتبارنامه‌ها، چند تن از نمایندگان ازجمله مالک شریعتی منتخب تهران به تایید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون (منتخب مردم گچساران) اعتراض داشتند.

در همین راستا دیروز همین نمایندگان، نامه‌ای اعتراضی مبنی بر تایید اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون به هیئت رئیسه مجلس ارسال کرده بودند.

.

همین موضوع سبب شد تا این افراد در جایگاه هیئت رئیسه مجلس حضور پیدا کرده و نسبت به تایید اعتبارنامه تاجگردون اعتراض کنند. البته غلامرضا تاجگردون و حامیانش نیز به این موضوع واکنش نشان دادند و این موضوع باعث درگیری بین رضا تقی‌پور منتخب مردم تهران و مهرداد گودرزوند چگنی منتخب مردم رودبار و متشنج شدن چند دقیقه‌ای مجلس شد.

مالک شریعتی علی رغم تایید اعتبارنامه‌اش، به روند این تایید نیز اعراض کرد و گفت این مسئله (تایید اعتبارنامه) باید در صحن علنی مجلس صورت بگیرد تا بهانه ای برای تایید اعتبارنامه تاجگردون نباشد.

این درخواست با مخالفت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس مواجه شد و وی گفت که این موضوع باید از طریق شعبه و رئیس آن پیگیری شود.

در نهایت، هم اعتبارنامه مالک شریعتی منتخب مردم تهران و هم اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در صحن علنی مجلس تایید شد.

انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید