مکاتبه خاندوزی با FATF - افق اقتصادی

مکاتبه خاندوزی با FATF - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 193295 |
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۶:۴۵ |
61 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی صنعت آب گفته، سیستان، مشهد، تهران، گلستان و شهر فسا در استان فارس جزو برنامه‌های اضطراری وزارت نیرو قرار گرفتند و برای عبور از شرایط خشکسالی لازم است که اقداماتی صورت بگیرد. به گفته عیسی بزرگ‌زاده، در تهران شاهد خشکسالی و شرایط ویژه برای تامین آب هستیم اما برنامه‌ای برای جیره‌بندی آب وجود ندارد.

مکاتبه خاندوزی با FATF

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای اعتراضی به گروه ویژه اقدام مالی (FATF)، از این گروه خواست تا نام ایران از ذیل توصیه هفت و سایر اسناد مرتبط این نهاد با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد حذف شود.

سفیر ایران در سوریه گفته آمریکا از توسعه دامنه جنگ در منطقه و نابودی اسراییل هراس دارد و اخیرا به واسطه یک کشور عربی برای ایران پیامی در این خصوص ارسال کرده. به گفته حسین اکبری این پیام ۱۰ روز پیش و توسط یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس ارسال شده که موضوع آن حل مشکل در تمام منطقه بوده نه فقط حل و فصل جزئی جنگ.

آخرین گزارش مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی ایران حکایت از این دارد که شاخص مدیران خرید در آذرماه امسال به زیر مرز ۵۰ آمده. کمبود شدید نقدینگی و عدم تخصیص سرمایه در گردش برای تأمین مواد اولیه، شرایط ضعیف تقاضای داخل و کاهش فروش خارجی باعث شده تا تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات فعالیت خود را کاهش دهند.

معاون امور زنان رئیس‌ جمهوری گفته: ‌همه مادران باردار تا پایان دوره شیردهی و کودکان‌شان تا ۵ سالگی تحت پوشش بیمه رایگان قرار می‌گیرند.

عضو هیات رییسه انجمن واردکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی خبر داده که در سال گذشته ۲ میلیارد دلار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به کشور وارد شده.

صبح امروز یکی از فرماندهان ارشد حزب الله در جنوب لبنان توسط اسراییلی ها ترور شد. و در ادامه و در شرایطی که وزیر دفاع اسرائیل ادعا کرده که اولویت این رژیم، جنگ با حزب‌الله نیست، اما نتانیاهو هم اعلام کرده، اسراییل آماده جنگ با حزب الله است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید