فروش میوه های یخ زده / نیم کیلو شاتوت ۱۳۵ هزار تومان شد! - افق اقتصادی

فروش میوه های یخ زده / نیم کیلو شاتوت ۱۳۵ هزار تومان شد! - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 249606 |
تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵ |
83 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

در این گزارش به بررسی قیمت انواع میوه منجمد پرداخته ایم.

فروش میوه های یخ زده / نیم کیلو شاتوت ۱۳۵ هزار تومان شد!

میوه های منجمد، مدت زمانی است که جای خود را در میان مردم پیدا کرده است و طرفداران بسیاری دارد. اگر یادتان باشد، در زمان های گذشته، مادر بزرگ ها میوه هایی مانند، گیلاس و آلبالو را در فریزر قرار می دادند و چند وقت بعد در مهمانی های خانوادگی از آن استفاده می کردند. این سبک از نگهداری و فروش میوه، اکنون به صورت صنعتی انجام می شود و در بسیاری از فروشگاه ها و در طعم های مختلف به فروش می رسد.

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه قیمت انواع میوه های منجمد در بازار شدیم. شاتوت یکی از این محصولات است که به صورت منجمد و در بسته ‌بندی حدودا نیم کیلویی عرضه می‌شود. شاتوت منجمد را در انواع دسر، اسموتی، بستنی ‌ها و بعضی غذاها می‌توان استفاده کرد. این میوه جذاب دارای خواصی مانند جلوگیری از عفونت‌های ادراری، سرطان و … است. هر بسته ۴۵۰ گرمی شاتوت منجمد در سایت های فروش مواد غذایی، مبلغ ۱۳۵ هزار تومان فروخته می شود.

یکی دیگر از میوه هایی که به صورت منجمد فروخته می شود و طرفداران بسیاری در میان کودکان دارد، تمشک است. تمشک‌های منجمد برای کاهش وزن بسیار مفید می‌باشند زیرا شمارا به مدت طولانی سیر نگه می‌دارد و می تواند مواد غذایی مناسبی برای رژیم های لاغری باشد. تمشک های منجمد در فروشگاه ها و سایت های فروش کالا در بسته بندی های ۳۰۰ گرمی، مبلغ ۷۸ هزار تومان فروخته می شود.

توت فرنگی منجمد، یکی دیگر از محصولاتی بود که در این سایت مشاهده کردیم. لازم به ذکر است که طبق نظرهای موجود، این نوع از میوه در میان افراد بسیاری طرفدار دارد و پر فروش ترین میوه منجمد است. توت ‌فرنگی می‌تواند سیستم امینی بدن را قوی کند، از سرطان پیشگیری کند، گلودرد و سرماخوردگی را درمان کند و غذای مناسبی برای کاهش وزن باشد. هر بسته ۴۰۰ گرمی توت فرنگی منجمد در این سایت ۴۹ هزار تومان قیمت دارد.

با بررسی سایت به زغال اخته منجمد رسیدیم که یکی از ترش ترین میوه هاست. زغال اخته کمک بزرگی به کاهش وزن می کند و می تواند بی خوابی را کاهش دهد. همچنین داروی مناسبی برای پیشگیری از سرطان است.  هربسته ۴۰۰ گرمی زغال اخته منجمد در بازار و در سایت های فروش کالا، مبلغ ۷۷ هزار تومان فروخته می شود. زغال اخته می تواند برای کودکانی که درگیر شب ادراری هستند بسیار مفید باشد و به عنوان یک داروی بسیار خوب برای کنترل این موضوع عمل می کند.

در جدول زیر می توانید قیمت انواع میوه های منجمد را مشاهده کنید.

 

 

میوه منجمد

قیمت

زرشک منجمد ۴۰۰ گرمی

۶۵،۰۰۰

دانه انار منجمد ۴۰۰ گرمی

۵۴،۰۰۰

آلبالو بی هسته منجمد ۴۰۰ گرمی

۱۱۰،۰۰۰

آلبالو منجمد  با هسته ۴۰۰ گرمی

۴۲،۰۰۰

تمشک منجمد ۳۰۰ گرمی

۷۸،۰۰۰

شاتوت منجمد ۴۵۰ گرمی

۱۳۵،۰۰۰

 

جدول بالا نشان می دهد که گران ترین میوه منجمد شاتوت است که باید گفت طرفداران خاص خود را دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید