صدور ۲ هزار و ۶۰۰ سند مالکیت واحد صنعتی در تهران در ۴۵ روز - افق اقتصادی

صدور ۲ هزار و ۶۰۰ سند مالکیت واحد صنعتی در تهران در ۴۵ روز - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 245575 |
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷ |
41 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: صدور برخی از اسناد مالکیت در شهرک‌های صنعتی سال‌ها دچار مشکل شده بود که با همکاری قوه قضاییه توانستیم بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ سند واحد صنعتی صادر کنیم.

صدور ۲ هزار و ۶۰۰ سند مالکیت واحد صنعتی در تهران در ۴۵ روز

به گزارش بازار، فرشاد مقیمی در نشست مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی به رشد تولید رسیدند، همچنین ۱۰۰ نیاز فناورانه در سال ۱۴۰۲ رفع شد، اکنون حدود ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان فعال داریم که برخی از آنها در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند و نیاز صنایع را تامین می‌کنند. وی ادامه داد: بزودی یک شهرک صنعتی جدید در استان تهران به بهره برداری می‌رسد، بیش از ۱۵ سال پیش ایجاد این شهرک مصوب شده بود، اما تا کنون تکمیل نشده بود. مقیمی گفت: ما احداث نیروگاه‌های خورشیدی را در دستور کار قرار دادیم و امروز نیروگاه‌های خورشیدی ما حدود ۱۹ مگاوات برق به کشور تحویل می‌دهند، ۶ مگاوات دیگر هم تا ۲ روز آینده به این ظرفیت اضافه می‌شود و توان نیروگاه‌های خورشیدی به ۲۵ مگاوات خواهد رسید. رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: امروز در داخل شهرک‌های صنعتی حدود ۷۲۸ مگاوات برق تولید می‌شود تا بتوانند نیاز صنایع را از داخل شهرک‌ها تامین کنند تلاش داریم تا چالش‌های تامین انرژی در شهرک‌های صنعتی را از سوی واحدهای فعال در شهرک‌ها برطرف کنیم. وی گفت: شعب تخصصی شورای حل اختلاف در شهرک‌های صنعتی فعال شده و باعث شده تا کنون ۲۴۰ پرونده در همین شعب حل و فصل شود و اختلافات واحدهای صنعتی به دادگاه‌ها نرسد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید