بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان فعال شد - افق اقتصادی

بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان فعال شد - افق اقتصادی
سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
کد خبر: 225897 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱ |
3 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

زاهدان- راشکی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۲ واحد تولیدی پیرو اقدامات صورت گرفته طی سال ۱۴۰۲ راه اندازی مجدد شده یا ظرفیت تولید آنها افزایش یافته است.

بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان فعال شد

علیرضا راشکی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ۱۰۲ واحد تولیدی پیرو برنامه‌ریزی و اقدامات صورذت گرفته در شرکت شهرک‌های صنعتی استان سیستان و بلوچستان طی سال ۱۴۰۲ راه اندازی مجدد شده یا ظرفیت تولید آنها افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان گفت: این تعداد شامل راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی و افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی دیگر در شهرک ها و نواحی صنعتی سطح استان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی راه‌اندازی مجدد، واحدهایی هستند که طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف دچار رکود و تعطیل شده و واحدهای تولیدی افزایش ظرفیت تولید، واحدهایی هستند که طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف با ظرفیت تولید زیر ۵۰ درصد مشغول به فعالیت بوده و با اقدامات شرکت شهرک های صنعتی، ارایه تسهیلات توسط شبکه بانکی و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان به ظرفیت تولید مطلوب بازگشتند.
راشکی خاطرنشان کرد: از مجموع این تعداد ۷۶ واحد تولیدی در داخل شهرک ها و نواحی صنعتی استان و ۲۶ واحد نیز در محدوده خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه برای راه‌اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی صرف شده، افزود: اقدامات صورت گرفته در این ۱۰۲ واحد تولیدی زمینه اشتغال یک هزار و ۶۹۳ نفر را فراهم کرده است.
وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی راه‌اندازی مجدد استان در زمینه‌هایی چون غذایی، سلولزی، فلزی، غیرفلزی، شیمیایی، برق و الکترونیک فعالیت می‌کنند که همه آنها در مرکز و جنوب استان فعالیت دارند.
راشکی گفت: پرداخت تسهیلات، پیگیری تامین مواد اولیه از جمله صنایع بسته‌بندی گوشت، جذب سرمایه‌گذار جدید و بازاریابی صنایع کانی‌های غیر فلزی با توجه به رونق طرح نهضت ملی مسکن در استان از عوامل راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی استان بوده است.
انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید