سرمایه‌گذاری ۷۴۰۰ میلیاردی در شهرک های صنعتی قزوین - افق اقتصادی

سرمایه‌گذاری ۷۴۰۰ میلیاردی در شهرک های صنعتی قزوین - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 199581 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ |
22 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌ّهای صنعتی قزوین گفت:‌ تا پایان سال ۱۴۰۲ در مجموع هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین صورت می‌گیرد.

سرمایه‌گذاری ۷۴۰۰ میلیاردی در شهرک های صنعتی قزوین

به گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، رضا صفاری در جریان بازدید از پروژه های عمرانی و زیربنایی شهرک صنعتی کوهین بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۵ پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان هزینه شده است.
وی اضافه کرد: تا پایان امسال هم مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال دیگر جهت تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی جدید هزینه خواهد شد و بنابراین در سال ۱۴۰۲ در مجموع هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین صورت می‌گیرد.
رئیس هیئت مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین یادآور شد: این اعتبارات یادشده برای اجرای پروژه های احداث تصفیه خانه فاضلاب، شبکه‌های آبرسانی، برق‌رسانی، گازکشی، مخابرات، احداث پست های برق، توسعه فضای سبز، راه‌سازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر در تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را شامل می‌شود.
صفاری با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری‌های دولت برای آماده‌سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه‌گذاران بخش تولید وجود دارد، ادامه داد: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذار در این نقاط ایجاد شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید