پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - افق اقتصادی

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 242571 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ |
49 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

قیمت سکه در معاملات نقدی روز گذشته صعودی شد. معامله گران معتقدند در صورتی که در روز جاری نرخ طلا و سکه مانند روز گذشته نوسان دهد، احتمال تداوم رشد سکه وجود دارد. با این حال فعالان بازار توصیه می‌کنند که افراد در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشند.

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقتصاد ۲۴- سکه در معاملات نقدی روز دوشنبه از دو جناح صعودی شد.از یک سو، روز گذشته بازار جهانی طلا شاهد یکه تازی اونس بود و از سوی دیگر بنابر ادعای برخی از معامله گران ارزی بازار ارز هم شاهد هیجان و نوسان بود؛ بنابراین قیمت سکه با گپ مثبت ۸۰۰ هزار تومانی در ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بازگشایی شد و تا ۴۲ میلیون بالا رفت. نکته قالب توجه این بود که حباب سکه در روز دوشنبه به ۲۰ درصد رسید که از ۲۵ فروردین این میزان حباب بی‌سابقه بوده است. عده‌ای از معامله‌گران با توجه به این حباب می‌گفتند که سکه لیدر بازار شد.فعالان بازار می‌گویند که بازار خبری شده و توصیه می‌کنند در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشید. از منظر معامله‌گران فنی تا قیمت دلار بالای سطوح مقاومت مهم تثبیت نداده، خریدار بازار نباشید.
بیشتر بخوانید: احتمال ریزش قیمت طلای ۱۸ عیار تا این رقم/ شیرینی آرامش در بازار طلا به کام طلافروشان زهر شد/ حرکت زرگران به سمت بازار‌های دبی و استانبول
در مجموع فنی‌های بازار در خصوص روند معاملاتی سکه در روز سه شنبه، دو سناریو پیش بینی کردند؛ به عقیده آن‌ها امروز مرز ۴۲ میلیون تومان برای سکه مهم است و در صورتی که بالای آن قرار بگیرد، رسیدن آن به نیمه کانال یاد شده محتمل است. در غیر این صورت اگر سکه در پله‌های انتهایی ۴۱ میلیون تومان نوسان دهد احتمال عقب نشینی تدریجی آن به سمت نیمه کانال یاد شده محتمل است. منبع: اقتصاد نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید