پیش بینی قیمت سکه امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ - افق اقتصادی

پیش بینی قیمت سکه امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ - افق اقتصادی
شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 225099 |
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ |
30 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

برخی از تحلیلگران اقتصادی معتقدند نوسان کاهشی قیمت طلای جهانی بر قیمت سکه امامی در بازار امروز تاثیر خواهد گذاشت و قدرت جناح کاهشی بازار فلز گران‌بهای داخلی را تقویت خواهد کرد.

پیش بینی قیمت سکه امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳

اقتصاد ۲۴- این روز‌ها در حالیکه به دلیل تعطیلات نوروز روند معاملات بازار ارز تهران به حالت نیمه تعطیل در آمده و معاملات به کندی پیش می‌رود؛ اما بازار طلا و سکه فعالیت خود را از سر گرفته است و قیمت سکه امامی پس از گذشت نخستین هفته از بهار ۱۴۰۳، روند صعودی را نسبت به آخرین معاملات سال گذشته تجربه کرده است.سکه امامی در روزهای پایانی سال گذشته، حدود ۳۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت خورد و در حال حاضر در سایت اتحادیه طلا و جواهر در بازه قیمتی ۳۹ میلیون تا ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.این در حالیست که قیمت طلای جهانی رشد قابل توجهی در روز‌های اخیر ثبت کرده و به ۲۱۹۴ دلار رسیده است، روندی که در در بامداد امروز چهارشنبه ۸ فروردین تغییر کرد و نزولی شد تا ارزش هر اونس بر روی ۲۱۸۰ دلار قرار بگیرد و نسبت به روز قبل ۱۴ دلار ریزش داشته باشد.
بیشتر بخوانید: برای خرید طلا و سکه به این نکات دقت کنید
در چنین شرایطی برخی از تحلیلگران اقتصادی با اشاره به نوسان کاهشی قیمت طلای جهانی، معتقدند این روند قیمت سکه امامی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به تبع آن قدرت جناح کاهشی بازار سکه تقویت خواهد شد. با این حال گروهی دیگر از کارشناسان به ثبات نسبی قیمت سکه در جریان معاملات امروز بازار امیدوارند.فنی‌های بازار معتقدند در حال حاضر سکه مرز ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و در گام بعدی برای رسیدن به مرز ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تلاش خواهد کرد. با این حال برخی هم اعتقاد دارند در صورتی که بازارساز وارد عمل شود و سکه تحت تاثیر طلای جهانی قرار بگیرد؛ احتمال عقب‌نشینی فلز گران‌بهای داخلی به کانال ۳۸ میلیون تومان وجود دارد. منبع: اقتصاد نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید