تریدرهای بزرگ چگونه از تتر برای محافظت از دارایی ‌های خود استفاده می ‌کنند

تریدرهای بزرگ چگونه از تتر برای محافظت از دارایی ‌های خود استفاده می ‌کنند
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 230500 |
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ | منبع: tabdeal.org
1687 بازدید
۲
6
ارسال به دوستان
پ

تتر (USDT) یک ارز دیجیتال با پشتوانه فیات است که به دلار آمریکا متصل است. قیمت آن ثابت است و معادل دلاری آن در گاوصندوق شرکت موجود می‎باشد.

تریدرهای بزرگ چگونه از تتر برای محافظت از دارایی ‌های خود استفاده می ‌کنند

 یکی از مهمترین مزیت‌های تتر این است که آن را می‎توان با عبارت ارز واقعی با هزینه کم و قابل انتقال تعریف کرد که فرصت مناسبی را برای تجارت دلار در مبادلات ارزهای دیجیتال ارائه می‎دهد.

واضح است که ارز دیجیتال تتر قابل استخراج نیست و توسط شرکت تتر با نرخ ۱ دلار برای هر تتر منتشر می‎شود. خرید تتر در هر کشوری که زندگی می‎کنید فرآیندی بسیار آسان و سریع است. شما می‎توانید بدون نیاز به دانش فنی تتر خریداری کنید.

سرمایه ‌گذاران بزرگ با خرید تتر چه هدفی را دنبال می کنند؟

داده‌های بلاک چین به افزایش اخیر آدرس‌های تتر (USDT) با حجم بالا اشاره می‌کند، چرا که تتر این امکان را برای سرمایه‌گذاران بزرگ فراهم می‎کند که اقدام به خرید کوین‎های مورد نظرشان از جمله بیت‌کوین و اتریوم کنند، البته خرید تتر برای سرمایه‌گذاران سطوح پایین نیز همواره توصیه می‌شود و موجب تقویت پروفایل سرمایه‌گذاری آنها می‌گردد.

داده های شرکت‎های تحلیلی معتبر مانند سانتیمنت به افزایش دارایی تتر در بزرگترین آدرس های بازار تتر اشاره می‌کند. بر این اساس، در مدت زمان کوتاهی میزان دارایی‎های رمزنگاری ثابت در کیف پول‎هایی با موجودی ۱۰۰۰۰ تتر تا ۱ میلیون تتر افزایش یافته است. این افزایش خرید تتر و انباشت آن تا مقدار بیش از ۲.۵ درصد از مقدار تتر در گردش رسیده است. بنابراین، این وضعیت این احتمال را به ذهن متبادر می‌کند که بزرگ‌ترین دارندگان تتر ممکن است به خرید دارایی‌های کریپتو روی بیاورند که در حال حاضر در سطوح پایینی هستند.

سرمایه ‌گذاران بزرگ با خرید تتر چه هدفی را دنبال می کنند؟

حساب های نهنگ با خرید تتر و انباشت آن قدرت خرید خود را افزایش می دهند

رفتار صاحبان کیف پول‌های بزرگ و متوسط ​​در نگهداری یا فروش دارایی‎های رمزنگاری ثابت می‌تواند حرکت موثری در قیمت دارایی‎های کریپتو به ویژه بیت کوین باشد. از سوی دیگر، تحلیلگران همچنین به خروج بیت کوین از مبادلات ارزهای دیجیتال مرکزی اشاره می‌کنند. یک دیدگاه کلی این است که در دوره‌هایی که قیمت بیت کوین کاهش می‌یابد، سرمایه‌گذاران تمایل دارند دارایی‌های خود را با انتقال آنها به بازار سهام بفروشند.

داده‎ها نشان می‎دهند که بیش از ۱ میلیارد دلار تتر در خزانه تتر چاپ شده است و به عنوان نشانه دیگری از افزایش عرضه تتر در گردش، قدرت خرید ارزهای دیجیتال را افزایش می‎دهد.

حساب های نهنگ با خرید تتر و انباشت آن قدرت خرید خود را افزایش می دهند

از نقطه‌نظر سرمایه‌گذاران بزرگ و یا به عبارتی نهنگ‎های بازار سرمایه تتر از رقبای خود جلوتر است. با نگاهی به محیط استیبل کوین می‎بینیم که پایه‌های محکم تتر حتی قوی‎تر شده است و پیش‌بینی می‌شود که قدرت تتر در سال ۲۰۲۳ به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت و فاصله خود را با سایر دارایی‌های موجود در محیط افزایش خواهد داد. تتر در مقابل سایر بازیگران مانند USD Coin (USDC)، DAI و Binance USD (BUSD) که تسلیم عوامل موجود شده‎اند و از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلیاردها ارزش بازار را از دست داده‎اند با قدرت به سردمداری و حفظ ارزش ارزش خود ادامه داده و هرگز موجب پشیمانی خریدارانش نشده است.

البته کاهش ارزش رقبا در مواقعی منجر به کاهش اعتماد به ذخایر تتر گردید اما به‌وضوح می‌بینیم که سرمایه‌گذاران بزرگ همچنان تتر را به عنوان بخش بزرگی از سبد سرمایه خود حفظ کرده‎اند. امروز بازار خرید تتر و نگهداری از آن مورد توجه بیش از پیش و بدون تردید صاحبان سرمایه است.

و البته در این راستا می‌توان به این واقعیت اشاره کرد که شرکت تتر بدون معطلی و در اولین فرصت به تمام پرسش‌ها و تردیدهای به وجود آمده در مورد خرید تتر و نگهداری از تتر پاسخ داد و برای از بین بردن احساسات منفی کمک شایانی نمود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :علیرضا قاسمی

      نکات عالی درباره تتر گفتید ممنون از مقاله خوبتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده علیرضا جان