ارز دیجیتال می خری!؟ این ۱۰۰ دلار را بگیر و از بقیه جلو بزن!

ارز دیجیتال می خری!؟ این 100 دلار را بگیر و از بقیه جلو بزن!
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 229396 |
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ | منبع: coinex.network
1503 بازدید
۲
5
ارسال به دوستان
پ

اگر به دنبال ورود به دنیای ارز دیجیتال هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با کمپین کوینکس و دریافت ۱۰۰ دلار این مسیر را آغاز کنید. کوینکس به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های دنیا، اکنون با چشم‌اندازی جدید کمپین‌هایی را برای ارتقای هرچه بیش‌‌تر کاربران راه‌اندازی نموده است.

ارز دیجیتال می خری!؟ این ۱۰۰ دلار را بگیر و از بقیه جلو بزن!

در جدیدترین کمپین این صرافی، جوایزی با میزان حداقل ۱۰۰ دلار برای تازه واردان درنظر گرفته شده است. اگر می خواهید با ثبت نام در کمپین جزو کسانی باشید که به‌راحتی این جوایز را دریافت می کنند، در این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کوینکس

پیش از هر چیز لازم است شما را با اکوسیستم مستقل و فراگیری به نام کوینکس آشنا کنیم. صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ با بینش و هدف کاربرمحوری فعالیت خود را در بازار ارز دیجیتال آغاز نمود و در طی این سال‌ها با کسب اعتماد از سمت کاربران و تسهیلات ارائه شده، روزبه‌روز به اعتبار و جایگاه خود بین صرافی‌ها افزود.

یکی از این اقدامات کاربرمحور که در روزهای اخیر خبر آن فراگیر شده است، ثبت نام در کمپین صددلاری کوینکس است که برای تازه ‌واردان درنظر گرفته شده است و می‌توان آن را از جدیدترین خدمات ارائه شده در صرافی‌ها دانست که به رشد و پیشرفت کاربران منجر می‌شود.

کمپین صد دلاری کوینکس

صرافی کوینکس با راه‌اندازی جدیدترین کمپین خود، این امکان را برای کاربران علی‌الخصوص کسانی که هنوز وارد دنیای ارز دیجیتال نشده‌اند، اما همچون سایر افراد به دنبال رشد سرمایه خود در بازار ارزها هستند، فراهم نموده که متناسب با هدف اصلی و همیشگی این صرافی، تاحدامکان از علاقه‌مندان به کریپتو حمایت و پشتیبانی کند و راه را برای شروعی بی‌نظیر، هموار نماید.

شما هم می‌توانید با انجام چندین مرحله ساده جزو برندگان این کمپین باشید. پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید و با ورود به دنیای ارز دیجیتال از طریق یک صرافی امن و مطمئن همچون کوینکس، دری جدید به دنیای سرمایه‌گذاری به روی زندگی خود باز کنید.

نحوه ثبت نام در کمپین

برای ثبت نام در کمپین و دریافت جایزه تنها از طریق لینک https://www.coinex.network/s/4KOT اقدام نمایید. پس از کلیک روی لینک، در پنجره بازشده کافی است با وارد نمودن ایمیل و تعیین رمز عبور، ثبت ‌نام خود را در سایت کوینکس انجام دهید و سپس با مراجعه به جایگاه تازه‌واردان نسبت به دریافت جایزه صددلاری خود اقدام نمایید. این فرصت تکرارنشدنی را از دست ندهید و قبل از اینکه زمان کمپین به پایان برسد، ثبت‌نام خود را انجام و جوایز بی‌نظیر آن را دریافت کنید.

چرا کوینکس را انتخاب می‌کنیم؟

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا باید سرمایه‌گذاری خود را در کوینکس آغاز نمایید. در واقع کوینکس با ویژگی‌ها و مشخصات فوق‌العاده و بی‌نظیر آن می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده برای سرمایه‌ گذاری باشد. مهم‌ ترین مزایای ثبت ‌نام در این صرافی عبارت‌اند از:

  • وجود زیرساخت‌های امنیتی قدرتمند
  • پوشش همه‌جانبه و جامع عملکردهای گوناگون
  • ارائه فهرستی از پیشنهادات متنوع و بی‌نظیر از دارایی‌های دیجیتال باکیفیت
  • پشتیبانی حرفه‌ای بین‌المللی
  • آموزش و ارتقای تجربه کاربران علاوه بر سرمایه‌گذاری

جمع ‌بندی

اکنون که با کوینکس و چگونگی ثبت نام در کمپین به طور کامل آشنا شدید، کافی است به لینک ثبت نام در کمپین مراجعه کرده تا  وارد سایت رسمی کوینکس شوید و از هدایا و جوایز بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. با کوینکس می‌توانید در بازار مالی به اهداف خود خیلی سریع‌تر برسید و درآمد دلاری داشته باشید، البته فراموش نکنید که قبل از ورود حتما نیاز است که دانش کافی برای این بازار را کسب کرده باشید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :فرهاد امیری

      کوینکس همیشه لاکچریه حتی بونسی که میده هم از بقیه بیشتره D:

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا فرهاد جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید