سرعت‌گیر دولت در مسیر تاکسی‌های اینترنتی - افق اقتصادی

سرعت‌گیر دولت در مسیر تاکسی‌های اینترنتی - افق اقتصادی
شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
کد خبر: 241205 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ |
19 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

اما در دل این ماجرا که قرار بگیریم، به پیچیده بودن این چالش بیشتر پی می‌بریم. از به رسمیت نشناختن این ناوگان برای تخصیص سهمیه بنزین از سمت وزارت نفت تا اصرار به سپردن تنظیم‌‌‌گری تاکسی‌‌‌های آنلاین به شهرداری‌‌‌ها.  مدیرعامل اسنپ می‌گوید از اردیبهشت ۱۴۰۲، سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی، که بخشی از ناوگان تاکسیرانی کشور محسوب […]

سرعت‌گیر دولت در مسیر تاکسی‌های اینترنتی

اما در دل این ماجرا که قرار بگیریم، به پیچیده بودن این چالش بیشتر پی می‌بریم. از به رسمیت نشناختن این ناوگان برای تخصیص سهمیه بنزین از سمت وزارت نفت تا اصرار به سپردن تنظیم‌‌‌گری تاکسی‌‌‌های آنلاین به شهرداری‌‌‌ها. 

مدیرعامل اسنپ می‌گوید از اردیبهشت ۱۴۰۲، سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی، که بخشی از ناوگان تاکسیرانی کشور محسوب می‌شوند، برخلاف مصوبه سال ۹۸، به حسابشان واریز نشده است با اینحال و با وجود تورم‌هایی که در همه ابعاد در کشور وجود داشته، قیمت‌ها کنترل شده بودند.

همچنین گزینه «عجله دارم»، پاسخی اختیاری به نیاز مسافرانی بود که فرصتی برای تعلل نداشتند و در مسیرهایی که احتمال پذیرششان از سمت راننده پایین بود، حتی با ایجاد توقف کاذب در گزینه های سفر و بالابردن قیمت مسیر، زمان انتظارشان را کوتاه می‌کردند. 

به نظر می‌رسد، فعالان کسب و کارهای فناورانه، پیش از اینکه از سوددهی شرکت خود بتوانند استفاده‌ای ببرند؛ باید از چرتکه اندازی‌های دولتی عبور کنند و با وجود اینکه کرایه‌های تاکسی عمومی و سنتی ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده است اما همچنان ذره بین دولت بر روی تاکسی‌های اینترنتی است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید