تکرار قصه خوانساری؛ سلاح‌ورزی حذف می‌شود؟ - افق اقتصادی

تکرار قصه خوانساری؛ سلاح‌ورزی حذف می‌شود؟ - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 169389 |
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ |
149 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دریافت ۲۴ MB اقتصادآنلاین – زهرا محمودی؛ هفته گذشته، پس از ماه‌ها کش و قوس و مقاومت بخش خصوصی، شورای عالی نظارت به ماجرای انتخابات اتاق بازرگانی ورود و حضور سلاح ورزی بر مسند ریاست اتاق ایران را منتفی کرد و حواشی ۴ماهه این نهاد را پایان بخشید. این نخستین بارهم نیست که دولت خود […]

تکرار قصه خوانساری؛ سلاح‌ورزی حذف می‌شود؟

اقتصادآنلاین – زهرا محمودی؛ هفته گذشته، پس از ماه‌ها کش و قوس و مقاومت بخش خصوصی، شورای عالی نظارت به ماجرای انتخابات اتاق بازرگانی ورود و حضور سلاح ورزی بر مسند ریاست اتاق ایران را منتفی کرد و حواشی ۴ماهه این نهاد را پایان بخشید.

این نخستین بارهم نیست که دولت خود را وارد نبرد با بخش خصوصی می‌کند؛ مسعود خوانساری یکی از افرادی است که پیشتر چون سلاح ورزی، از این مساله آسیب دیده است.

افرادی که بازنده‌های انتخابات بودند، سعی کردند که آیین نامه اتاق را اصلاح کنند و فکر میکردند اگر این آییننامه اصلاح شود، اتفاق دیگری میافتد و رای میآورند. اما این اتفاق نیافتاد و با اصلاح آیین نامه نیز نتوانستند وارد اتاق شوند.

هرچند آیین نامه مذکور خود خوانساری را حذف کرد، اما تاثیری در روند انتخابات نداشت و نشان داد در ائتلاف، شخص مطرح نیست و تفکر مطرح است و بنابراین واقعا یک فرد در یک سازمان بلوغ یافته، تاثیری در توقف روند نمیگذارد. حال این بار چه میشود؛ سلاح ورزی حذف شدنی است؟

تدوینگر: امین جعفری

گوینده: باران شاکری

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید