آموزش حسابداری

آموزش حسابداری
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 181495 |
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ |
92 بازدید
۲
5
ارسال به دوستان
پ

بسیاری از افراد می خواهند با یادگیری این رشته درآمد کسب کنند. شایان ذکر است که برای فعالیت در زمینه حسابداری باید مفاهیم و اصول اولیه حسابداری را به صورت تخصصی فرا بگیرید. حسابداری به عنوان زبان بین المللی تجارت شناخته می شود، بنابراین در سراسر جهان بازار کار خواهد داشت. این آموزش برای افرادی […]

آموزش حسابداری

بسیاری از افراد می خواهند با یادگیری این رشته درآمد کسب کنند. شایان ذکر است که برای فعالیت در زمینه حسابداری باید مفاهیم و اصول اولیه حسابداری را به صورت تخصصی فرا بگیرید. حسابداری به عنوان زبان بین المللی تجارت شناخته می شود، بنابراین در سراسر جهان بازار کار خواهد داشت. این آموزش برای افرادی است که می خواهند این را از اصول اولیه بیاموزند.

ارائه پکیج آموزش حسابداری

ما در نظر داریم با ایجاد یک برنامه آموزشی حسابداری با بهترین کیفیت و به روزترین روش آموزشی جامع به دانش آموزان کمک کنیم تا این علم را به صورت تخصصی یاد بگیرند و مانند یک حرفه ای وارد بازار کار شوند. حسابداری اما بدون دانش در این زمینه می توانند از این آموزش نیز استفاده کنند زیرا آموزش ما از مفاهیم اولیه به صورت عملی و تئوری به دانشجویان معرفی می شود.

مخاطبان آموزش حسابداری چه کسانی هستند؟

تمامی علاقه مندان به علم حسابداری می توانند از این آموزش استفاده کنند اما پیشنهاد به دانشجویان عزیز این است که اگر اطلاعات زیادی در این زمینه ندارند می توانند از اصول این آموزش شروع به یادگیری کنند.

به طور کلی، این آموزش برای افراد زیر انجام می شود:

  • علاقه مندان به حسابداری
  • کسانی که مایل به ورود به بازار کار هستند
  • و به طور کلی، برای هر کسی که به دنبال یادگیری اصول حسابداری است.

از آنجایی که دوره های آموزشی ما به صورت پکیج ارائه می شود، افرادی که نمی توانند زمان خاصی را برای کلاس ها و آموزش اختصاص دهند و یا زمان کمی دارند نیز می توانند از این دوره های آموزشی بهره مند شوند.

چرا از پکیج آموزش حسابداری حامد ناصری استفاده کنیم؟

دلایل زیر برخی از مواردی است که می توانید با دانستن آنها به راحتی و با خیال راحت از این برنامه آموزشی حسابداری استفاده کنید:

  • اگر به این رشته علاقه دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، این دوره ها می توانند به شما کمک کنند.
  • علاوه بر این، اگر قصد افزایش دانش و اطلاعات خود را دارید، می توانید از این بسته های آموزشی استفاده کنید.
  • اگر زمان زیادی برای شرکت در آموزش ندارید، این گزینه ها برای شما مناسب هستند.

بسیاری از افراد می خواهند با یادگیری این رشته درآمد کسب کنند. شایان ذکر است برای فعالیت در زمینه حسابداری باید مفاهیم و اصول اولیه حسابداری را به صورت تخصصی فرا بگیرید. حسابداری به عنوان زبان بین المللی تجارت شناخته می شود، بنابراین در سراسر جهان بازار کار خواهد داشت. این آموزش برای افرادی است که می خواهند اصول اولیه را بیاموزند.

ارائه بسته آموزشی حسابداری

ما در نظر داریم با ایجاد یک برنامه آموزشی حسابداری با بهترین کیفیت و جدیدترین متد آموزشی جامع به دانشجویان کمک کنیم تا این علم را به صورت حرفه ای بیاموزند و مانند یک حرفه ای وارد بازار کار شوند. حسابداری اما بدون دانش در این زمینه نیز می تواند از این آموزش استفاده کند زیرا آموزش ما از مفاهیم اولیه به صورت عملی و تئوری به دانشجویان معرفی می شود.

مخاطبان آموزش حسابداری چه کسانی هستند؟

هرکسی که به علم حسابداری علاقه دارد می تواند از این آموزش استفاده کند اما پیشنهاد به دانشجویان عزیز این است که اگر اطلاعات زیادی در این زمینه ندارند می توانند از اصول این آموزش شروع به یادگیری کنند.

به طور کلی، این آموزش برای افراد زیر انجام می شود:

  • علاقه مندان به حسابداری
  • کسانی که می خواهند وارد بازار کار شوند
  • و به طور کلی، برای هر کسی که مایل به یادگیری اصول حسابداری است.

از آنجایی که دوره های آموزشی ما به صورت پکیج ارائه می شود، افرادی که نمی توانند زمان مشخصی را به دوره ها و آموزش اختصاص دهند یا زمان کمی دارند نیز می توانند از این دوره های آموزشی بهره مند شوند.

چرا باید از برنامه آموزش حسابداری حامد ناصری استفاده کنیم؟

دلایل زیر برخی از مواردی است که با دانستن آن می توانید به راحتی و با خیال راحت از این برنامه آموزشی حسابداری استفاده کنید:

  • اگر به این رشته علاقه دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، این دوره ها می توانند به شما کمک کنند.
  • علاوه بر این، اگر قصد افزایش دانش و اطلاعات خود را دارید، می توانید از این بسته های آموزشی استفاده کنید.
  • اگر زمان زیادی برای حضور در آموزش ندارید، این گزینه ها برای شما مناسب هستند

پکیج آموزش مالیات

مالیات بر ارزش افزوده یکی از انواع مالیات های غیرمستقیم و منابع درآمد دولت است. فرمول مالیات بر ارزش افزوده بر اساس ارزش افزوده ایجاد شده در مراحل مختلف تولید یک کالا یا خدمت تعیین می شود. لازم به ذکر است پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به عهده مصرف کننده نهایی می باشد. بر اساس آخرین قانون مالیاتی سال ۱۴۰۲، محاسبه ارزش افزوده با اظهارنامه مالیات بر خود در سامانه ارزش افزوده انجام می شود. مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ۱۵ روز پس از پایان هر فصل تعیین می شود و گاهاً مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده توسط سازمان امور مالیاتی تمدید می شود.

در بین انواع مالیات شرکت ها، روش محاسبه مالیات بر ارزش افزوده چندان دشوار نیست و به این صورت است که مودیان مالیاتی را که پرداخت کرده اند از مالیاتی که از خریدار دریافت کرده اند کم می کنند و در نهایت، مابقی مبلغ را به صورت ارزش دریافت می کنند. مالیات اضافه شده به اداره مالیات، این کشور است که پرداخت می کند.

در ادامه با مفهوم مالیات بر ارزش افزوده آشنا می شویم، مباحث این نوع مالیات را معرفی می کنیم، تاریخچه آن را مرور می کنیم و نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده را توضیح می دهیم. با اطلاعات جامع ارائه شده در این مقاله می توانید مالیات بر ارزش افزوده خود را با استفاده از نرم افزار ساده حسابداری محاسبه کنید.

تاریخچه ارزش افزوده

برای اجرای این مالیات در ایران، لایحه وی ابتدا در دی ماه ۱۳۶۶ به شورای اسلامی ارائه شد که این لایحه در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و پس از اعمال نظرات مثبت و منفی به صحن علنی مجلس تقدیم شد. ، پس از تصویب ۶ ماده به درخواست دولت و با توجه به اجرای سیاست تثبیت قیمت ها مجددا به دولت ارسال شد.

در سال ۱۳۷۰، معاونت امور مالی صندوق بین المللی پول، در راستای اصلاح نظام مالیاتی جمهوری اسلامی ایران، اجرای سیاست مالیات بر ارزش افزوده را به عنوان یکی از عوامل اصلی با هدف افزایش کارایی و کارایی پیشنهاد کرد. اصلاح سیستم مالیاتی بر اساس نظرات کارشناسان صندوق بین‌المللی پول، مطالعات و تحلیل‌های متعددی در این زمینه در وزارت اقتصاد و دارایی انجام شده و اجرای مالیات بر ارزش افزوده طی سمینارها و همایش‌ها برجسته شده است.کمیته‌های علمی مختلف در حضور کارشناسان داخلی و خارجی

وزارت اقتصاد و دارایی مطابق با برنامه ساماندهی اقتصادی کشور، اصلاحات اساسی در نظام مالیاتی از جمله حذف انواع معافیت ها، لغو انواع مالیات ها و گسترش نظام مالیاتی را آغاز کرد. بر اساس آن، با تاکید ویژه بر کارایی نظام مالیاتی، مطالعات امکان سنجی جدیدی در این زمینه انجام شده است.

با توجه به اهمیت گسترش پایه مالیاتی به عنوان یکی از اصول اساسی سیاست های مالی برنامه ساماندهی اقتصادی کشور، معاونت درآمد مالیاتی وزارت اقتصاد و دارایی با در نظر گرفتن بستر فرهنگی، مطالعات علمی متعددی را انجام داده است. ویژگی های اجتماعی و اقتصادی کشور در زمینه اجرای مالیات بر ارزش افزوده. از دی ماه ۱۳۷۶ شروع شد.

در نهایت قانون مالیات بر ارزش افزوده مشمول اختیارات اصل ۸۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در ۵۳ ماده و ۴۷ تبصره در تاریخ ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ به تصویب کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی ایران رسید. ، برای یک دوره آزمایشی ۵ ساله از اول مهرماه ۱۳۹۶ اجرا می شود از ابتدای سال ۱۳۹۲ میزان این نوع مالیات در ایران مجددا افزایش یافته و از ۶ درصد به ۹ درصد رسیده است.

برنامه نویسی آموزشی

برنامه نویسی در واقع شامل نوشتن دستورالعمل هایی است که سیستمی مانند کامپیوتر می تواند آن ها را یکی پس از دیگری درک و اجرا کند. برای برنامه نویسی باید دستورات و قوانین خاصی را رعایت کنید تا بتوانید از طریق آن با کامپیوترها و سیستم ها ارتباط برقرار کنید.

شاید در سال های اخیر اختراع دستگاهی که بتواند دستورات مورد نظر ما را به آن بدهد و بدون هیچ کمبودی اجرا کند، بسیار عجیب بوده باشد. اما امروزه با برنامه نویسی می توانیم هر کاری را انجام دهیم و هر آنچه در دنیا وجود دارد و توسط برنامه نویسی دستور داده شده است را اجرا کنیم.

در ادامه پرکاربردترین و محبوب ترین زبان های برنامه نویسی را نام می بریم تا با توجه به علاقه خود بتوانید آنها را یاد بگیرید.

با آموزش برنامه نویسی مایکروسافت آشنا شوید

با آموزش برنامه نویسی مایکروسافت آشنا شوید

بدون شک برنامه نویسی یکی از مهم ترین مهارت هاست و یادگیری آن در دنیای امروز نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر بلکه برای سایر رشته ها و حوزه ها نیز مفید است.

علاوه بر این، کار با کامپیوتر و توانایی پیاده سازی ایده ها و الگوریتم ها در قالب برنامه های کامپیوتری، بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند تحقیق در اکثر رشته های دانشگاهی امروزی است. دانش آموزان قطعا باید در این مسیر مهارت های برنامه نویسی را بیاموزند و کسب کنند.

مایکروسافت از قرن گذشته در زمینه معرفی و توسعه زبان های برنامه نویسی فعال بوده است، برنامه نویسان علاقه مند به زبان های این شرکت از یک محیط یکپارچه استفاده می کنند.

زبان برنامه نویسی C

زبان C یکی از زبان های برنامه نویسی محبوب و قدرتمند است که تعداد زیادی از برنامه نویسان را به خود جذب کرده است، این زبان را می توان پدر C++ و C# دانست.

زبان های جاوا و ++C بر اساس زبان C هستند، زبان C یک زبان خط فرمان همه منظوره، سطح متوسط، ساختاریافته است که یکی از مزایای آن این است که به سخت افزار یا سیستم خاصی وابسته نیست. . .

آموزش طراحی و دوخت (آموزش ریز دوزی)

دانشجوی این رشته در دوران تحصیل با مبانی هنرهای تجسمی و اصول طراحی لباس و آناتومی بدن انسان، نقش و نگار و دوخت لباس زنانه و بچگانه و دکوراسیون اتاق کودک، آشنایی با الیاف پارچه، رنگ تخصصی تئوری انواع لباس و پارچه و استانداردهای دوخت برای طراحی لباس با الگوها. با انواع روش های تولید پوشاک (انبوه دوزی) آشنا خواهد شد و توانایی دوخت پولک، منجون دوزی با لباس عروس، طراحی و دوخت انواع لباس بچه گانه را پیدا خواهد کرد. لباس کار با انواع چرخ خیاطی.

در حال حاضر بهترین روش برای ایجاد الگوی دستی روش مولر است که بسیار ساده تر و سریعتر از روش های قدیمی است و شما به عنوان یک طراح و خیاط می توانید در مدت زمان کوتاهی با محاسبات آسان یک الگوی مناسب و شیک طراحی کنید.

پیشرفته ترین روش خیاطی که در حال حاضر در سراسر جهان آموزش داده می شود، روش ریخته گری است. مولاژ در واقع همان دوخت بدون طرح است که این روزها طرفداران زیادی دارد. در این روش نیازی به طراحی دستی الگو نیست و با استفاده از روش سه بعدی الگو مستقیما روی پارچه ساخته می شود.

درباره آموزش طراحی دوخت بیشتر بدانید

درباره آموزش طراحی دوخت بیشتر بدانید

داوطلبان شرکت کننده در این آموزش با استفاده از تجهیزات و امکانات مدرن و همچنین ابزارهای آموزشی خیاطی، روش ها و اصول خیاطی را فرا می گیرند، از جمله آشنایی با ابزار خیاطی، آشنایی با انواع پارچه، نحوه صحیح استفاده از اتو، قابلیت انتقال نقوش به پارچه، قابلیت دوخت، گیره، سجاف، قابلیت دوخت انواع زیپ، امکان دوخت انواع دامن چین دار، دامن چین دار، دامن های یوکی، دامن های فون، دامن های زنگوله ای، انواع دامن های شلواری ، الگو سازی و دوخت انواع شلوار، قابلیت دوخت انواع جیب، دوخت بالاتنه، دوخت انواع یقه و سجاف، قابلیت دوخت انواع دکمه، جادکمه و باندینک، دوخت انواع سرآستین، دوخت انواع آستین، اتصال آستین با بالاتنه، دوخت پلیسه، دوخت یقه انواع، یقه حلزونی و کش دوزی، ترانسفر سنجاق و …. آنها یاد خواهند گرفت و از زمان خود بهترین استفاده را خواهند کرد. . پیشنهاد ما عزیزان این است که هم اکنون این فرصت را از دست ندهید و سریع برنامه ریزی کنید.

دانشجویانی که در این آموزش شرکت می کنند با یادگیری استفاده از انواع دستگاه های صنعتی اعم از اتو سرد و گرم، چرخ خیاطی و چرخ خیاطی این امکان را خواهند داشت که بهترین شرایط را در بازار کار داشته باشند.

یکی از موضوعات دوره آموزش ریز دوزی دوخت دامن های مختلف می باشد که شامل :

  • دامن هایی مانند : (دامن چهار چاک، دامن شش چاک، دامن هشت چاک، دامن دیلدو)، دامن بغل بدن ( دامن تنگ کوتاه ، دامن میدی دامن تنگ، دامن تنگ بلند، دامن تنگ بدون چاک و دامن تنگ چاک دار)، انواع دامن مانند دامن (دامن شماره ۱، شماره ۲ و …)، انواع زنگوله ها که شامل (زنگ ربع) دامن، دامن نیم زنگ و دامن زنگوله گشاد)، دامن چین دار، دامن چین دار گشاد، چین دار جلو، چین دار یک طرفه، دامن آکاردئونی، انواع دامن شلوار، دامن شلوار طرح لاله، دامن شلوار فاق بلند و کوتاه کوتاه)
  • انواع شلوار زنانه شامل: شلوار چاکدار، دمپا کش، ساق، شلوار جین، شلوار دمپایی جیب دار، شلوار راسته چین دار و بدون چین و همچنین شلوار چند جیب، دوخت انواع پیراهن با انواع یقه مانند: دوخت انواع کاغذها با انواع پارچه ها به شرطی که آستر نداشته باشند و یا استفاده از پارچه های ضخیم برای دوخت.
  • کارآموزان همچنین دوخت انواع یقه از جمله: یقه تخت یا خطی، یقه هفت و گرد، یقه چهارگوش و قایقی، یقه برگردان مانند: یقه انگلیسی، ارشال، بلیزر، کرواتی (پاپیون)، بی بی، شکری را یاد می گیرند.
  • و ملوانی یقه های ایستاده مانند: فرانسوی و اسکی، یقه های فانتزی مانند: یقه پارچه ای. مدیچی جابوت. دوخت انواع آستین برتا و ..

آستین ها دو نوع کلی دارند آستین های خود چسب دار و آستین های جدا. بیش از ۴۵ نوع آستین وجود دارد که فراگیران می آموزند که برش، دوخت و به اکثر لباس ها وصل شوند. برخی از این آستین‌ها عبارتند از:

  • آستین‌های معمولی، آستین‌های راگلان،
  • آستین‌های بلوز مردانه با انتهای آستین،
  • آستین‌های پلیسه‌دار،
  • آستین‌های پارچه‌ای،
  • آستین‌های سیبی،
  • آستین‌های اسپیلت،
  • آستین‌های بند دار،
  • بدون آستین بند،
  • انواع مانتو و شلوار،
  • مانتو،
  • دامن،
  • کت و دامن،
  • با انواع یقه و آستین،
  • انواع پیراهن،
  • انواع پیراهن با پارچه های ظریف مختلف

برای خود یا دیگران بدوزید و از هنر خود برای رشد خود استفاده کنید.

آموزش ICDL

آموزش ICDL

امروزه افراد زیادی علاقه مند به شرکت در آموزش ICDL هستند اما نمی دانند به کدام مرکز معتبر و متخصص مراجعه کنند. پیشنهاد ما به شما شرکت در آموزش ICDL در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب است. این دوره در مجتمع فنی انقلاب تهران شامل آموزش پیشرفته اکسل، آموزش تایپ و تایپ، طراحی داشبورد در اکسل و پکیج کامل ICDL می باشد. همانطور که گفتیم ICDL به هفت مهارت تقسیم می شود و دانش آموزان برای دریافت گواهینامه ICDL باید در امتحانات این هفت مهارت شرکت کنند.

همه افراد بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت، تحصیلات، تجربه و سابقه می توانند در این آزمون ها شرکت کنند. برای دریافت گواهینامه ICDL می توان تمامی مهارت ها را همزمان یا در فواصل زمانی معین آزمایش کرد. زمانی که دانش آموز تمام آزمون ها را پشت سر بگذارد، گواهی ICDL را دریافت می کند. این دوره های آموزشی زیر نظر اساتید متخصص و مجرب صورت می گیرد و تمامی نکات به صورت مستدل و تخصصی به دانش آموزان آموزش داده می شود.

  • علوم کامپیوتر: یادگیری مفاهیم اولیه فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، شبکه های اطلاعاتی و کامپیوتر.
  • ویندوز: ویندوز را به عنوان یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین سیستم عامل ها بشناسید. آموزش استفاده از ویندوز، مدیریت فایل ها و پوشه ها و یادگیری قسمت های مختلف آن
  • Word: واژه پرداز یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مجموعه مایکروسافت آفیس است. در این بخش، کاربران با نحوه استفاده از Word، وارد کردن، تنظیم و چاپ متون و فرم های مختلف آشنا می شوند.
  • Excel: اکسل یکی دیگر از نرم افزارهای مجموعه آفیس است. نرم افزار صفحه گسترده برای محاسبات عددی، حسابرسی، نمودارسازی و استفاده از فرمول های ریاضی استفاده می شود. در این بخش، کاربران با نحوه نوشتن فرمول ها و محاسبات در اکسل آشنا می شوند.
  • Access: Access یکی از نرم افزارهای آفیس است که برای مدیریت پایگاه داده استفاده می شود. در این بخش، کاربران با نحوه وارد کردن اطلاعات به پایگاه داده، مدیریت پایگاه داده، ایجاد پرس و جو و پرسشنامه آشنا می شوند.
  • پاورپوینت: اگر دانشجو هستید احتمالا این نرم افزار را می شناسید، یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ارائه مطالب پاورپوینت است. در این بخش، کاربران با ایجاد اسلاید و تنظیمات مختلف ارائه محتوای آن آشنا می شوند.
  • اینترنت: در این قسمت کاربران با اینترنت، ارتباطات، جستجوی اینترنتی و تنظیمات مختلف ویندوز و مرورگر آشنا می شوند. با یادگیری مهارت های ICDL می توانید با عملکرد کامپیوتر آشنا شوید و کامپیوتر سیستمی است که می توان از آن برای انجام کارهای منحصر به فرد و غیرممکن استفاده کرد. تخیل ساخته شده است و فقط نیاز به تسلط کامل دارد و مهارت های ICDL می تواند شما را تا حدودی با کامپیوتر آشنا کند. نرم افزارهای بی شماری وجود دارد که هر کدام در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و مفیدترین آنها مربوط به مهارت های ICDL می باشد که یادگیری آن برای هر فردی مزیت بسیار خوبی است.

همانطور که گفتیم برای کسب مهارت ICDL می توانید در دوره های آموزشی ICDL در مجتمع فنی تهران شرکت کنید. این دوره ها چندین بار در طول سال برگزار می شود. برای شرکت در آموزش ها می توانید به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کنید، کارشناسان ما فرم های ثبت نام را در اختیار شما قرار می دهند و یا می توانید در اسرع وقت و به صورت آنلاین از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

شماره تلفن: ۶۶۹۳۹۷۷۲۶۶۹۳۳۴۳۹ ۶۶۵۷۶۴۵۵.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :پارسا فراهانی

      واقعا دوره هایی که مجمتع فنی تهران میذاره ارزش خریدن داره، کاربردی ترین فنون رو میشه ازش یاد گرفت

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا پارسا جان، ممنون از اینکه نظرت رو به اشتراک گذاشتی