یادگیری طراحی لوگو با این ۸ مقاله

یادگیری طراحی لوگو با این 8 مقاله
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 200698 |
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ | منبع: aminh.pro
1418 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

همانطور که می‌دانید یادگیری طراحی لوگو یک فرایند زمان‌بر و نیازمند تمرین بسیار است.

یادگیری طراحی لوگو با این ۸ مقاله

اما در این مقاله قرار است به ۸ مقاله از سایت امین حسینی اشاره کنیم که با مطالعه آنها می‌توانید نگاه خود را نسبت به طراحی لوگو تغییر داده و ذهنیت یک طراح لوگو حرفه‌ای را بدست بیاورید. توجه داشته باشید که سایت امین حسینی یکی از بزرگترین وب سایت‌ها در زمینه خدمات طراحی لوگو و آموزش آن است. با ما همراه باشید.

مقاله اول: بهترین طراحان لوگو و لوگوهای طراحی شده در ایران

این مقاله به شما کمک می‌کند که ابتدا شناختی نسبت به برندهای ایرانی و لوگوهای طراحی شده برای آنها پیدا کنید. اگر می‌خواهید در ایران یک طراح لوگو حرفه‌ای باشید پس بهتر است ابتدا با هویت برند و نحوه طراحی شدن لوگوهای کسب و کارهای بزرگ ایرانی آشنا شوید. این مقاله باعث می‌شود دید و ذهنیت بهتری نسبت به طراحی لوگو برای کسب و کارهای ایرانی داشته باشید.

مقاله دوم: هویت بصری چیست و چه کاربردی دارد؟

دومین مقاله برای شما در مراحل یادگیری طراحی لوگو این است که بیاموزید هویت بصری چیست و چه کاربردی دارد. چرا که آشنایی با مفهوم هویت بصری برای هر گرافیست و طراحی لازم و ضروری است. لوگو در اصل نمایانگر هویت بصری و قدرت یک برند است. بنابراین با خواندن این مقاله، مفهوم هویت بصری را به طور کامل درک خواهید کرد.

مقاله سوم: معرفی بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو

در این مقاله می‌آموزید که برای طراحی کردن یک لوگو حرفه‌ای به چه نرم افزارهایی نیاز خواهید داشت. همانطور که می‌دانید لوگو ابتدا با یک ایده شروع و در نهایت با استفاده از یک نرم افزار گرافیکی طراحی خواهد شد.

مقاله چهارم: بهترین لوگوهای طراحی شده در دنیا از نظر معنا و مفهوم

حال وقت آن است که از کسب و کارهای ایرانی فاصله بگیریم و با لوگوهای طراحی شده در کسب و کارهای خارجی آشنا شویم تا ذهنیت بزرگتر و عمیق‌تری نسبت به طراحی لوگو داشته باشیم. این مقاله بهش ما کمک می‌کند تا با طراحی لوگو انواع برندهای معتبر خارجی آشنا شوید و دید شما را نسبت به طراحی لوگو وسعت می‌بخشد.

مقاله پنجم: طراحی لوگو برای سایت فروشگاهی

حالا وقت آن است بیاموزید که اگر جای یک متخصص طراح لوگو باشید و بخواهید طراحی لوگو برای سایت یا پروژه فروشگاهی انجام دهید، چه المان‌ها و نکاتی را باید رعایت کنید. با مطالعه این مقاله می‌آموزید که رعایت کردن چه نکاتی در طراحی لوگو، موجب ساخت یک لوگو حرفه‌ای خواهد شد.

مقاله ششم: هارمونی رنگی و تاثیر آن در طراحی لوگو

حالا وقت آن است که با مفهوم رنگ‌ها در طراحی لوگو آشنا شویم. هارمونی رنگی و تاثیر آن در طراحی لوگو بسیار زیاد است و به عنوان یک طراح و گرافیست باید بیاموزید که از چه رنگی برای طراحی خود استفاده کنید.

مقاله هفتم: ویژگی‌های یک لوگو خوب و حرفه‌ای

در این مقاله می‌آموزیم که اصلی‌ترین ویژگی‌های یک لوگو خوب و حرفه‌ای چیست و چه ویژگی‌هایی میتواند موجب افزایش اعتبار، کیفیت و قدرت یک لوگو شود.

مقاله هشتم(آخر): معرفی ۱۰ ترند جدید طراحی لوگو در ۲۰۲۴

در این مقاله که به عنوان آخرین مقاله مراحل یادگیری طراحی لوگو است، به معرفی ۱۰ ترند جدید در طراحی لوگو پرداخته شده که شما را به شدت آپدیت و ذهنیت جدیدی در طراحی لوگو برای شما شکل می‌دهد.

اگر قصد دارید به عنوان یک طراح لوگو وارد بازار کار شوید، مطالعه این ۸ مقاله به شما کمک شایانی خواهد کرد و دید شما را وسعت می‌بخشد. همچنین اگر قصد دارید مقاله‌های بیشتری در رابطه با طراحی لوگو مطالعه کنید می‌توانید به وب سایت شرکت امین اچ مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :فرید قاسمی

      مقاله پنجم رو درباره طراحی لوگو خوندم واقعا عالی بود، ممنون از تیم امین اچ مقاله هاشون عالیه

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا فرید جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید