لیست قیمت هتل های برای اقامت تابستانی در ایروان

لیست قیمت هتل های برای اقامت تابستانی در ایروان
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 129776 |
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۷ | منبع: booking.ir
1496 بازدید
۲
8
ارسال به دوستان
پ

ارمنستان به عنوان یک کشور همسایه شمالی، یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری خارجی ایرانیان محسوب می‌شود.

لیست قیمت هتل های برای اقامت تابستانی در ایروان

همه ساله، ایرانیان بسیاری از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به این کشور سفر می‌کنند و تعطیلات متفاوتی را در پایتخت این کشور یعنی ایروان و سایر شهرها می‌گذرانند. هتل‌ها در ایروان به عنوان محل اسکان مسافران داخلی و خارجی، قیمت‌ها و امکانات متفاوتی دارند. نکته مثبت اینجاست که امکان انتخاب اتاق هتل با توجه به میزان بودجه شما وجود دارد. در این مقاله راهنما قصد داریم شما را با انواع قیمت هتل در ایروان آشنا کنیم. با توجه به متفاوت بودن سلیقه‌ها و بودجه‌ها، یک لیست جامع از قیمت‌ها را از کم به زیاد گردآوری کرده‌ایم. در ضمن، جهت راحتی در بررسی قیمت ها از لحاظ تغییرات قیمت ارزها، قیمت هتل ها را به دلار اعلام می‌کنیم.

هتل کازابلا توریستیک هاوس

هتل کازابلا توریستیک هاوس ایروان، یکی از ارزان‌ترین هتل‌های ایروان است که بهترین قیمت هتل در ایروان را دارد. این هتل به عنوان هتلی سه ستاره در این شهر فعالیت می‌کند و خدمات مناسبی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. مسافران این هتل می‌توانند از امکاناتی همچون اینترنت رایگان، سرویس حمام و دستشویی در اتاق و تلویزیون استفاده کنند. همچنین این هتل با فرودگاه بین المللی ایروان فاصله دو کیلومتری دارد و سرویس‌های حمل و نقل عمومی نیز با چندین ایستگاه در نزدیکی هتل، در دسترس شما قرار دارند. هزینه رزرو اتاق در این هتل از ۴۷ دلار برای یک شب آغاز می‌شود.

هتل فور گست

هتل فور گست هتلی در مرکز ایروان است که با رزرو آن، کمترین فاصله را با اماکن دیدنی این شهر خواهید داشت. این هتل که در منطقه شنگاویت ایروان قرار دارد، فاصله کمتر از ۵ کیلومتر را با میدان جمهوری این شهر داشته و خدمات کاملی را به مسافران ارائه می‌دهد. پذیرش مسافران به صورت ۲۴ ساعته انجام و قیمت‌ها از ۵۰ دلار آغاز می‌شود. این امر باعث شده تا این هتل یکی از بهترین قیمت هتل در ایروان را داشته باشد.

هتل کاسکاده ایروان

هتل کاسکاده ایروان، یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره این شهر است که با وجود تازه تاسیس بودن آن، یکی از بهترین قیمت هتل در ایروان را دارد. این هتل که در ۱۰۰ متری ساختمان کاسکاد قرار گرفته است، فاصله بسیار کمی را با ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی شهر داشته و فاصله آن با اماکن شهر ایروان تنها چند دقیقه رانندگی است. از جمله خدمات این هتل نیز می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و بار اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل از ۵۹ دلار شروع می‌شود.

هتل ریگارد

هتل ریگارد، یکی دیگر از گزینه‌های قابل انتخاب برای شماست. اگر که به دنبال بهترین قیمت هتل در ایروان می‌گردید، این هتل به عنوان یک مجموعه اقامتی سه ستاره طبقه بندی شده است و امکانات مناسبی را با توجه به قیمت دریافتی ارائه می‌دهد. میهمانان این هتل قادر خواهند بود تا با پرداخت هزینه از ۷۶ دلار در این هتل اقامت داشته باشند. از جمله خدمات این هتل نیز می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، سرویس حمام و دستشویی، رستوران و بار اشاره کرد.

هتل کاپیتال ایروان

هتل کاپیتال ایروان، یکی دیگر از گزینه‌های قابل انتخاب برای شما جهت رزرو هتل در ایروان است. اقامت در این هتل از ۶۸ دلار شروع می‌شود که یکی از بهترین قیمت هتل در ایروان است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و یک هتل سه ستاره محسوب می‌شود.

هتل آر اند آر (R&R)

هتل آر اند آر (R&R)، یکی از هتل‌های سه ستاره شهر ایروان است که در مناطق اصلی شهر قرار گرفته است. این هتل نسبتا کوچک با داشتن ۹ اتاق مختلف، دارای پذیرش ۲۴ ساعته بوده و مکانی را برای قرار دادن وسایل شما و همچنین پارکینگ اختصاصی برای خودروهایتان در نظر گرفته است. هزینه اقامت در هتل آر اند آر (R&R) از ۷۲ دلار برای یک شب شروع می‌شود که از نظر قیمت هتل در ایروان در وضعیت مناسبی قرار می‌گیرد.

هتل دنیل بوتیک

هتل دنیل بوتیک ایروان، یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره شهر ایروان است که در نزدیکی مسجد آبی ایروان و فاصله ۱۲۰۰ متری از میدان آزادگی قرار دارد. قیمت تورها در این هتل متفاوت است. با این حال، باید بدانید که قیمت‌ها در سال جاری از ۷۸ دلار شروع می‌شوند که یکی از بهترین قیمت هتل در ایروان را دارند.

هتل ایروان بوتیک

هتل ایروان بوتیک، از دیگر هتل‌های ارزان قیمت این شهر بوده که در منطقه کنترون قرار گرفته است. این هتل سه ستاره در فاصله کمتر از یک کیلومتری از مراکز خرید ایروان همچون بازار ورنیساژ و مرکز خرید مترونوم قرار دارد. شروع قیمت رزرو اتاق خواب از ۷۹ دلار است. از امکانات این هتل اتاق‌های سیگار، پارکینگ اختصاصی، استخر شنا، اینترنت، شاتل فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل اوربلی ایروان

هتل اوربلی ایروان، یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره در این شهر به شمار می‌رود که اقامت شما را با بهترین قیمت هتل در ایروان میسر می‌سازد. این هتل در فاصله کمتر از ۵ کیلومتری شهر قرار دارد و دسترسی به سیستم حمل و نقل شهری و تمامی خدمات مورد نیاز شما به هنگام سفر به ایروان را ارائه می‌دهد. شروع قیمت این هتل از ۹۸ دلار است و از نظر قیمت هتل در ایروان در وضعیت مناسبی قرار می‌گیرد. از جمله امکانات این هتل نیز می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، فامیلی روم، پارکینگ، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، تلویزیون، پارکینگ و استخر شنا اشاره کرد.

هتل ایبیس ایروان سنتر

هتل ایبیس ایروان سنتر، آخرین پیشنهاد ما به شما در بین هتل‌های سه ستاره با بهترین قیمت هتل در ایروان خواهد بود. این هتل که در مرکز شهر و در نزدیکی میدان آزادی و جمهوری این شهر قرار گرفته است، امکانات مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این هتل به مسافران خود که دارای خودروی شخصی و اجاره‌ای هستند، پارکینگ رایگان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند وعده‌های غذایی خود را در رستوران این هتل میل کنند. از جمله امکانات ویژه این هتل نیز می‌توان به امکان ارائه سرویس به مهمانان معلول اشاره کرد.

هتل ایبیس ایروان سنتر

هتل گرند فورچون

هتل گرند فورچون همانطور که از نامش پیداست، شانس ویژه‌ای را برای اقامت در یک هتل ۴ ستاره در ایروان به شما ارائه می‌دهد. هزینه اقامت در این هتل از ۵۰ دلار برای هر شب آغاز می‌شود که بهترین قیمت را در بین هتل‌های ۴ ستاره این شهر دارد. این هتل در فاصله ۳ کیلومتری از میدان جمهوری و و حدود ۴ کیلومتری از تئاتر شهر قرار دارد. از جمله امکانات این هتل نیز می‌توان به حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، تلویزیون، تراس با منظره باغ و چشم انداز شهری ایروان اشاره کرد.

هتل متروپل ایروان

هتل متروپل ایروان، هتلی ۴ ستاره در قلب شهر ایروان است که در فاصله ۷۰۰ متری از مسجد آبی ایروان و حدوداً یک کیلومتری میدان جمهوری ایروان قرار دارد. این هتل با داشتن اتاق‌هایی که از ۷۴ دلار برای یک شب اقامت شروع می‌شوند، به عنوان بهترین هتل‌ها از نظر قیمت هتل در ایروان محسوب می‌شود. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران با سرویس صبحانه، سالن بار با انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و استخر اشاره کرد.

هتل آلفا

هتل آلفا ایروان، یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره این شهر است که از نظر قیمت هتل در ایروان از بهترین‌های این شهر محسوب می‌شود. این هتل که در فاصله دو کیلومتری از میدان جمهوری قرار دارد، امکان پذیرش ۲۴ ساعته دارد که با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از این هتل ۴ ستاره به قلب ایروان قدم خواهید گذاشت. این هتل دارای خدمات رختشویی، پارکینگ و اینترنت رایگان است. همچنین شما می‌توانید از تلویزیون با دسترسی کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، دوش و توالت مجزا و تمامی امکانات رفاهی در دوران اقامت خود در این هتل لذت ببرید. هزینه اقامت شبانه در این هتل از ۹۱ دلار در سال جاری شروع می‌شود.

هتل دایو ایروان

هتل دایو ایروان، یکی از بهترین هتل‌های این شهر از نظر قیمت هتل در ایروان شناخته می‌شود. این هتل ۴ ستاره با داشتن پرسنلی خوش برخورد که به زبان فارسی تسلط دارند، اقامتی به یاد ماندنی را در این شهر برای شما به ارمغان می‌آورند. در ضمن، قرارگیری این هتل در مناطق مرکزی شهر، باعث شده تا فاصله شما با اماکن دیدنی این شهر در کمتر از دو کیلومتر باشد. هتل دایو ایروان امکاناتی همچون استخر شنا، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، فامیلی روم، اسپا، استخر و اینترنت رایگان دارد. شروع قیمت ها برای اقامت در این هتل از ۱۰۰ دلار برای هر شب شروع می‌شود.

هتل رویال پلازا

هتل رویال پلازا ایروان، یکی از برترین هتل‌های چهار ستاره این شهر از نظر قیمت هتل در ایروان است. این هتل با وجود اینکه در مرکز شهر قرار نگرفته است، فاصله کمی با آن داشته و به دلیل نزدیکی به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، دسترسی کاملی را به تمامی مناطق دیدنی این شهر ارائه می‌دهد. شروع قیمت‌ها در این هتل ۴ ستاره از ۱۰۳ دلار برای هر شب است که با توجه به امکانات ویژه‌ای که ارائه می‌دهد، دارای قیمت مناسبی است.

هتل رویال پلازا

هتل نوا ایروان

هتل نوا ایروان، انتخاب مناسب برای سخت پسندان در بین هتل‌های چهار ستاره این شهر به شمار می‌آید. شروع قیمت ها برای اقامت در این هتل از ۱۱۳ دلار است و خدمات پذیرش ۲۴ ساعته برای تمامی مسافران در دسترس می‌باشد. مهمانداران هتل به زبان فارسی تسلط داشته و درخواست‌های شما را در کمترین زمان برآورده می‌سازند. این هتل در فاصله ۵۰۰ متری از میدان آزادی ایروان و مرکز خرید مترونوم قرار دارد و امکاناتی مانند رستوران، اینترنت رایگان، فامیلی روم، شاتل فرودگاهی و بار و رستوران را ارائه می‌دهد.

هتل گرین پالاس

هتل گرین پالاس، یکی از هتل‌های چهار ستاره ایروان است که خدمات متنوعی را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد. شروع قیمت‌ها در این هتل از ۱۱۴ دلار برای هر شب است که از نظر قیمت هتل در ایروان در وضعیت مناسبی قرار می‌گیرند. از جمله امکانات این هتل نیز می‌توان پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان‌ها، رستوران، بار، شاتل فرودگاهی و اتاق لباسشویی اشاره کرد. در ضمن، مهمانداران این هتل امکان ارائه خدمات به شما به زبان‌های روسی، ارمنی و انگلیسی را دارند.

هتل روف تاپ آپارت

هتل روف تاپ آپارت، یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره ایروان است که در نزدیکی میدان جمهوری این شهر قرار گرفته است. هزینه اقامت در این هتل از ۱۱۶ دلار برای هر شب آغاز می‌شود که از نظر قیمت هتل در ایروان در جایگاه مناسبی قرار دارد. از جمله امکانات این هتل نیز می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای ، حمام و سرویس بهداشتی با لوازم مورد نیاز اشاره کرد.

هتل ناچو ایروان

هتل ناچو، یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره ایروان است که از هتل‌های تازه ساخت این شهر محسوب می‌شود‌. این هتل در نزدیکی مراکز خرید این شهر قرار دارد و فاصله کمی با ایستگاه‌های اتوبوس و متروی ایروان دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل از ۱۲۹ دلار آغاز می‌شود که از نظر قیمت هتل در ایروان انتخاب چندان ارزان قیمتی محسوب نمی‌شود. با این حال، این هتل امکانات کاملی را به عنوان یک هتل ۴ ستاره ارائه می‌دهد.

هتل پاریس ایروان

هتل پاریس ایروان با هزینه اقامتی حداقل ۱۸۰ دلاری برای هر شب، یک انتخاب چندان مقرون به صرفه به عنوان یک هتل ۴ ستاره محسوب نمی‌شود. با این حال، این هتل کامل‌ترین امکانات را به عنوان یک هتل ۴ ستاره در بین تمامی هتل‌های این شهر ارائه می‌دهد و محل اقامت شما چشم انداز زیبایی از کوه آرارات را خواهد داشت. همچنین این هتل در مرکز ایروان قرار گرفته است و تمامی امکانات رفاهی را در دسترس شما قرار می‌دهد.

هتل کاکاسوس (قفقاز)

هتل کاکاسوس ارمنستان، یکی از هتل‌های ۵ ستاره ایروان بوده که دارای ۴۶ اتاق است. این هتل، از سال ۲۰۱۴ پذیرای میهمانان داخلی و خارجی بوده است. این هتل در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از مرکز شهر ایروان قرار دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی بار و پنجره‌هایی با نمای شگفت انگیز از کوه آرارات هستند. هزینه اقامت در این هتل برای یک شب اقامت از ۷۹ دلار آغاز می‌شود که بهترین قیمت هتل در ایروان را برای هتل ۵ ستاره دارد.

هتل لاتار ایروان

هتل لاتار ایروان، از دیگر هتل‌های برتر این شهر می‌باشد. این هتل امکانات متنوعی را در مدت زمان اقامت شما ارائه می‌دهد که برازندگی داشتن عنوان هتل ۵ ستاره را به معنای واقعی کلمه دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، مهمانداران خوش برخورد و خدمات کانسیرج اشاره کرد که به مهمانان در رزرو رستوران و تهیه بلیط اماکن گردشگری کمک می‌کنند. هزینه اقامت در این هتل از ۸۴ دلار برای هر شب آغاز می‌شود.

هتل رادیسون بلو

هتل رادیسون بلو یک هتل ۵ ستاره در شهر ایروان است که در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است. اقامت در این هتل با هزینه تقریباً دو برابری هتل لاتار یعنی حدود ۱۶۰ دلار همراه خواهد بود. البته باید بدانید که این افزایش قیمت هتل در ایروان بی دلیل نبوده و امکانات ارائه شده توسط این هتل ۵ ستاره، بسیار مناسب و کاربردی هستند.

هتل گلدن پالاس

اگر به هنگام سفر خود به ایروان دنبال یک هتل ۵ ستاره هستید و شروع قیمت ۲۳۰ دلاری برای شما مشکلی محسوب نمی‌شود، هتل گلدن پالاس ایروان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل پنج ستاره در ایروان در مرکزی‌ترین نقطه شهر ایروان قرار دارد و امکان اقامت در لوکس‌ترین اتاق‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. از جمله امکانات این هتل نیز می‌توان به رستوران، پارکینگ اختصاصی، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اجاره ماشین در کنار کاملی از امکانات اتاق اشاره کرد.

هتل الکساندر لاکچری کالکشن

هتل الکساندر لاکچری کالکشن، یک هتل ۵ ستاره بین المللی در ایروان است که انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال تجربه ای لوکس در ایروان هستند. هزینه اجاره اتاق در این هتل از شبی ۵۵۰ دلار آغاز می‌شود که یکی از بیشترین قیمت هتل در ایروان محسوب می‌شود. با این حال، با اقامت در این هتل تجربه متفاوت از یک اقامت لوکس و شگفت انگیز در یک هتل بین المللی را خواهید داشت. از جمله امکانات این هتل می‌توان به خدمات ترانسفر رایگان فرودگاهی، اینترنت پرسرعت رایگان و امکان استفاده از استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و سالن اسپا اشاره کرد. اتاق‌های این هتل با طراحی منحصر به فرد و تمام امکانات، در حد برترین‌های جهان هستند.

هتل الکساندر لاکچری کالکشن

رزرو آنی هتل های ارمنستان از سایت booking.ir

در این مقاله شما را با برترین هتل‌های ارمنستان در شهر ایروان آشنا کردیم. این هتل‌ها را بر اساس بهترین قیمت هتل در ایروان و تعداد ستاره دسته‌بندی کردیم. در پایان، در صورتی که تمایل به رزرو هتل در بهترین هتل‌های ایروان را دارید، می‌توانید رزرو اتاق خود را به صورت آنی از طریق شرکت بوکینگ انجام دهید.

شرکت بوکینگ به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات رزرو هتل و خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی در کشور شناخته می‌شود. سفارش‌های رزرو بلیط و هتل به صورت آنی پردازش شده و امکان پرداخت ریالی برای هتل‌های خارجی وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت booking.ir مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :مهشاد ربیعی

      ایروان آب و هواش عالیهه مخصوصا توی تابستون حتما پیشنهاد میشه

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از کامنت خوبتون مهشاد عزیز