سفر کارت را از کجا بخرم؟

سفر کارت را از کجا بخرم؟
یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 270346 |
تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ | منبع: alibaba.ir
1290 بازدید
۲
9
ارسال به دوستان
پ

سفر کارت هدیه سازمانی مدرنی است که به‌تازگی پا به کسب‌وکارهای ایرانی گذاشته است. از همین رو برای دریافت این نوع از کارت‌ها باید از طریق شرکت‌های معتبر اقدام کنیم.

سفر کارت را از کجا بخرم؟

دیگر سفر کارت شبیه کارت هدیه نیست که بتوانیم آن را از طریق بانک‌ها مجاز در سرتاسر کشور به دست آوریم. پس بهتر است برای خرید سفر کارت‌ها از طریق وب‌سایت‌های گردشگری به خصوصی که در این حوزه مشغول به کار هستند، اقدام کنیم. اولین وب‌سایتی که توانست سفر کارت را به عنوان هدیه سازمانی وارد کسب‌وکار ایرانیان کند شرکت علی بابا بوده است که این روزها بسیار متفاوت‌تر از هر زمان دیگر مشغول به کار است. برای آشنایی با این سبک از خرید متفاوت و برای آشنایی بیشتر کافی است با ما همراه باشید تا جواب سؤالاتتان را پیدا کنید.

اطلاعاتی جامع در مورد سفر کارت

سفر کارت چیست و قرار است برای چه اهدافی مورداستفاده قرار بگیرد. اصلاً کسی که سفر کارت در دست اوست می‌تواند به‌صورت نقد از آن استفاده کند. در ادامه به‌تمامی این سؤال‌ها در کنار خرید سفر کارت از علی بابا مطالبی را با شما در میان می‌گذاریم ما را همراهی کنید.

 سفر کارت چیست؟

سفر کارت یک کارت هدیه است که این بار به‌جای وجه نقد برای شما خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. شما با استفاده از سفر کارت می‌توانید هدیه‌ای متفاوت و درخورشان پرسنل و نیروی کارتان را عرضه کنید. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید هزینه خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را با شارژ سفر کارت پرداخت کنید. یا اینکه شما هزینه اقامت در یک هتل لوکس یا اقامتگاه بوم گردی را بر اساس شارژ پولی که در این کارت لحاظ کرده‌اید پرداخت کنید.

خرید سفر کارت

مبلغ سفر کارت چگونه مشخص می‌شود؟

مبلغی که شما برای سفر کارت در نظر می‌گیرید نوع خدمت‌رسانی که شما در نظر دارید را مشخص می‌کند. پس سقف حداقل و حداکثری برای این امر در پیش روی شما نیست. کافی است شما با متخصصین وب‌سایت علی بابا برای این موضوع در ارتباط باشید. آن ها از شما میزان بودجه پرداختی و تعداد کارت‌های را که به آن نیاز دارید بر اساس تعداد افراد مربوطه را جویا می‌شوند و سپس کارت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. پس مبلغی که برای سفر کارت در وب‌سایت علی بابا مشخص می‌شود بین تعداد افرادی که قرار است این کارت به آن ها هدیه داده شود سرشکن می‌شود. به‌عنوان‌مثال قرار است با مبلغ ۵۰ میلیون تومان به ۵۰ نفر هدیه داده شود. برای هر نفر یک‌میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. این رقم قابل‌استفاده برای هر نوع خدمت‌رسانی در طول سفر است. شما نمی‌توانید از این کارت به‌صورت نقد برداشت وجه را تجربه کنید. به این خاطر که برای صرف هزینه‌های مصرفی مسافرت شما نظیر خرید بلیط و اجاره هتل در نظر گرفته‌شده است.

از چه کسی می‌توانید سفر کارت را بخریم؟

قرار نیست از شخص به خصوصی اقدام به خرید سفر کارت کنید. سفر کارت توسط شرکت معتبر علی بابا به‌صورت خرید آنلاین از طریق وب‌سایت مخصوصی که برای این امر در پیش روی شما قرار داده‌شده است صادر می‌شود. شما می‌توانید با سرچ واژه سفر کارت علی بابا به سایت مربوطه وارد شوید. سپس از طریق لینک‌های که در اختیار شما قرار داده‌شده است خرید خود را آغاز کنید. برای این منظور کافی است بودجه پیشنهادی و تعداد افرادی که قرار است کارت به نام آن ها صادر شود را مشخص کنید. در کسری از زمان با شما تماس گرفته می‌شود و کلیه اطلاعات مدنظر شمارا جویا می‌شوند. اکنون می‌توانید اقدام به خرید سفر کارت کنید.

سفر کارت

 چه پارامترهای مثبتی برای خرید سفر کارت از علی بابا در پیش روی ما است؟

شاید از خود بپرسید که وب‌سایت‌های بسیاری برای عرضه سفر کارت این روزها مشغول به ارائه سفر کارت هستند حال دلیل این پیشنهاد که قرار است از علی بابا دست به خرید بزنیم چیست؟

  • ارائه سفر کارت بر اساس بودجه پیشنهادی شما
  • در نظر گرفتن متن نوشته‌های مربوط به علاقه‌مندی شما برای چاپ روی سفر کارت
  • ارائه خدمات نوین و متفاوت بسته به نوع انتخاب شما
  • ارائه سفر کارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • خرید آنلاین و بی‌واسطه از هر نقطه مرزی در کشور بدون نیاز به حضور در شرکت علی بابا
  • خرید از یک شرکت معتبر و پشتیبانی تا زمان رسیدن سفر کارت به دست شما
  • قابلیت شارژ سفر کارت برای بارهای دیگر
  • انتخاب لوگوی پیشنهادی شما برای چاپ بر روی سفر کارت
  • نوشته متن نوشته بر اساس علاقه‌مندی مخاطب بر روی سفر کارت
  • ارائه سفر کارت بر اساس کد ملی شخص دریافت‌کننده

کلام آخر در مورد خرید سفر کارت از علی بابا

برای اینکه این اطمینان را به شما بدهیم که خرید از علی بابا به‌صورت آنلاین مزیت‌های بی‌شماری را برای شما به همراه دارد. همین‌قدر کافی است که بدانید شرکت علی‌بابا به‌عنوان معتبرترین وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات سفر و با پوشش بیشتر از ۹۹۶ مقصد در ایران و جهان، رتبه اول سفر و گردشگری در ایران است. پس به‌خوبی با نیاز مصرف‌کننده در راستای اعطای کارت سفر به هدیه گیرندگان آشنایی دارد. از سوی دیگر علی‌بابا با زنجیره تأمین قوی، تنوع کامل خدمات سفر، سیستم کارآمد بر بستر تکنولوژی، محتوای غنی و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، توانسته تا با ۱۰۸۰ نفر نیروی انسانی متخصص، رضایت ۹۷٫۲ درصدی همسفرانش را جلب کند. این یعنی اینکه تضمین و ضمانت قوی با خرید سفر کارت از علی بابا در پیش روی شما قرارداد. همان‌طور که برای سایر خدمات ارائه‌شده توسط این تیم برگزیده شما به‌راحتی می‌توانید به جواب سؤالات خود برسید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :فراز افشار

      واسه کسایی که اهل سفر و گردش هستن هدیه ی خوبیه