بهترین تفریحات کوش آداسی را بشناسید

بهترین تفریحات کوش آداسی را بشناسید
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 252607 |
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴ | منبع: shabaviztour.com
1094 بازدید
۲
7
ارسال به دوستان
پ

کوش آداسی، به معنی «جزیره پرنده» در زبان ترکی، شهری بندری و توریستی در غرب ترکیه است که در سواحل دریای اژه واقع شده است.

بهترین تفریحات کوش آداسی را بشناسید

تفریحات کوش آداسی تنوع بالایی دارد که می‌تواند تمام سلیقه‌ها را راضی کند. سواحل رؤیایی، طبیعت زیبا و آثار تاریخی فراوان این شهر به آن جذابیت خاصی بخشیده است. در این مقاله با تفریحات مختلفی که می‌توان در کوش آداسی تجربه کرد بیشتر آشنا می‌شویم.

بازدید از سواحل؛ از معروفترین تفریحات در کوش آداسی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که گردشگران به‌خصوص در فصل تابستان اقدام به خرید تور کوش آداسی کرده و به این شهر ساحلی سفر می‌کنند، گردش در سواحل کارت پستالی آن است. این شهر به واسطه سواحل زیبا و متنوع خود، بهشت عاشقان دریا و خورشید محسوب می‌شود. در این سواحل، می‌توانید از حمام آفتاب زیر نور گرم خورشید، آبتنی در آب‌های زلال و تفریحات آبی متنوع لذت ببرید.

 ساحل لیدی بیچ، ساحل الماس، ساحل لانگ بیچ، ساحل سبز و ساحل عشق از بهترین جاهای دیدنی کوش آداسی به شمار می‌آیند. در این سواحل شنی با آب‌های آرام و کم‌عمق که مکانی ایده‌آل برای خانواده‌ها و کودکان است، از حمام آفتاب، شنا، موج‌سواری و تفریحات آبی مانند جت اسکی و قایق‌سواری لذت ببرید.

تفریحات آبی کوش آداسی

تفریحات کوش آداسی به‌خصوص ورزش‌های آبی آن از مهم‌ترین دلایلی است که مخصوصاً در فصل‌های گرم سال، گردشگران را از کشورهای همسایه ترکیه و دیگر نقاط جهان به این سرزمین، جذب می‌کند. کوش آداسی به دلیل داشتن سواحل متنوع، تفریحات آبی گسترده‌تری نسبت به مکان‌های دیگر دارد.

بازدید از پارک‌های آبی

آدالند، آکوآ فانتزی، آتلانتیس و تورتوگا چهار پارک آبی معروف کوش آداسی هستند. هر کدام از این پارک‌های آبی امکانات جذابی دارند که باعث محبوبیت آن‌ها شده است. انواع سرسره‌ها، بازی‌های آبی، استخرهای مختلف و برنامه‌هایی نظیر بازی و درمان با دلفین‌ها از جمله این امکانات هستند.

تفریحات در پارک‌های آبی کوش آداسی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای خانواده‌ها و کودکان فضایی دلپذیر و مناسب باشد. علاوه بر تفریحات آبی، امکاناتی مانند رستوران و کافه، فروشگاه‌های سوغاتی فروشی، استراحتگاه و… از جمله خدمات رفاهی است که پارک‌های آبی کوش آداسی ارائه می‌کنند.

غواصی؛ از لوکس‌ترین تفریحات کوش آداسی

غواصی در کوش آداسی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و فرصتی برای کشف دنیایی شگفت‌انگیز در زیر آب‌های دریای اژه است. در کوش آداسی مراکز غواصی متعددی وجود دارند که دوره‌های آموزشی غواصی را در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌کنند.

غواصی

تور کشتی کوش آداسی

به طور کلی قیمت تفریحات در کوش اداسی به‌گونه‌ای است که تمام افراد بتوانند دست کم بخشی از آن را تجربه کنند. اما تور کشتی یکی از لاکچری‌ترین تفریحات این شهر ساحلی به شمار می‌آید. این تورها فرصتی عالی برای لذت بردن از مناظر خیره‌کننده دریای اژه فراهم می‌کنند.

تورهای کشتی کوش آداسی در دسته‌بندی تورهای نیم‌روزه، تورهای غروب آفتاب، تورهای شام و تورهای خصوصی برگزار می‌شود.

تورهای نیم‌روزه معمولاً بعدازظهر شروع شده و حدود ۴ تا ۵ ساعت طول می‌کشند. در طول این تورها، می‌توانید از شنا، آفتاب گرفتن، و گشت‌وگذار در جزایر کوچک اطراف کوش آداسی لذت ببرید.

تورهای غروب آفتاب نیز در اواخر بعدازظهر شروع می‌شوند و فرصتی عالی برای تماشای غروب آفتاب خیره‌کننده دریای اژه را به شما می‌دهند. در طول این تورها، می‌توانید از شام و نوشیدنی نیز لذت ببرید.

تورهای شام در شب برگزار می‌شوند و شامل شام، موسیقی زنده و رقص هستند. تورهای خصوصی نیز به شما امکان می‌دهند تا برنامه سفر را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید.

تور کشتی کوش آداسی

تفریحات شبانه کوش آداسی

تفریحات شبانه در کوش آداسی که زندگی شبانه معروفی نیز دارد امری رایج و اتفاقاً در میان گردشگران بسیار پرطرفدار است. معمولاً افراد شب را برای گشت‌وگذار انتخاب می‌کنند یا به کلاب‌های پر شور کوش آداسی سری می‌زنند و یا از خیابان‌ها و کافه‌هایی که تا پاسی از شب باز هستند دیدن می‌کنند.

کلاب گردی

کوش آداسی به عنوان «شهر جغد» نیز شناخته می‌شود و به دلیل زندگی شبانه پر جنب‌وجوش خود مشهور است. یکی از دلایل این نامگذاری، کلاب‌های این شهر هستند. کلاب‌های معروف کوش آداسی مانند هاوانا، کارلا، تیک تاک یا کاروان با ارائه نوشیدنی، رقص و کارائوکه به بازدیدکنندگان شب‌زنده‌دار خود خدمت‌رسانی می‌کنند.

خیابان گردی

در شهری مانند کوش آداسی که زیبایی تاریخی و طبیعی را توأمان دارد، قدم زدن شبانه همراه با نسیم خنک دلپذیری که مختص آب‌وهوای کوش آداسی است، می‌تواند لذت‌بخش باشد. راه رفتن در میان کوچه‌های پر شور و دیدار مردمان سرزنده و نوشیدن چای در کافه‌های دنج کوچه پس کوچه‌های این شهر، می‌تواند روحیه مضاعفی برای انسان ایجاد کند.

پاساژگردی

 سفر به ترکیه بدون خرید که نمی‌شود. به خصوص اگر دوست دارید از همچین سفری خاطره‌انگیزی چند سوغاتی به یادگار داشته باشید؛ بنابراین حتماً بخشی از هزینه تفریحات کوش اداسی را به خرید اختصاص دهید.

مهم‌ترین بازار کوش آداسی، بازار بزرگ این شهر است. این بازار با فضایی سنتی و معماری قدیمی، میزبان بیش از ۵ هزار فروشگاه است. خودتان فکرش را بکنید که چه محصولاتی ممکن است در این بازار پیدا شود! از انواع لباس گرفته تا فرش و ادویه و سوغاتی در این بازار عرضه می‌شود.

 مرکز خرید آکدوگان نیز یکی پاساژهای شیک و مدرن این شهر است که برندهای مختلفی از لباس و لوازم آرایش و … در آن مشغول به کار هستند.

 مرکز خرید اسکالا نوا، مرکز خرید سوکه و مرکز هاجیوات از دیگر مراکز خرید کوش آداسی هستند که برندهای جهانی‌تری مانند آدیداس و نایکی در آن‌ها نمایندگی دارند.

پاساژگردی

تفریح در کوش آداسی با آژانس مسافرتی شباویز

کوش آداسی یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید برای گذراندن تعطیلات به آن سفر کنید. این شهر زیبا با وجود طیف گسترده‌ای از دیدنی‌ها، تفریحات و مناظر طبیعی و تاریخی خود، هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. این شهر آغوش بازی برای تمام مسافران خود دارد و قطعاً اوقات دلپذیری برای تمام افراد ایجاد می‌کند. اگر مشتاق سفر به این شهر ساحلی در ترکیه و تجربه تفریحات کوش آداسی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید تور کوش آداسی از آژانس مسافرتی شباویز است.

شباویز با سالها تجربه در فروش تورهای خارجی و با هدف ارائه بهترین خدمات به مسافران توانسته در کنار آژانس‌های مسافرتی سرشناس جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. این آژانس با تکیه بر کارشناسانی ماهر در کنار شماست تا سفری به‌یادماندنی را برایتان رقم بزند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و نحوه برگزاری تور ترکیه و دیگر تورهای خارجی با شماره تلفن ۰۲۱۵۲۹۱۶ تماس بگیرید یا به سایت www.shabaviztour.com مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :مهدیه ربیعی

      تور کشتی کوش آداسی رو رفتم من بدی نیست ولی خیلی هم چیز لذتبخش و جدیدی نبود

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید مهدیه جان 🙂