قابلیت تبدیل فایل صوتی به متن در نسخه پرمیوم تلگرام Premium Telegram

قابلیت تبدیل فایل صوتی به متن در نسخه پرمیوم تلگرام Premium Telegram
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 271400 |
تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲ | منبع: ostigan.com
1532 بازدید
۲
6
ارسال به دوستان
پ

Telegram Premium  همه ویژگی‌هایی را که با نسخه رایگان استاندارد دریافت خواهید کرد، ارائه می‌کند و این عملکردهای اضافی را نیز اضافه می‌کند: اشتراک‌گذاری فایل تا حداکثر ۴ گیگابایت در اندازه هر کدام، از ۲ گیگابایت. سرعت دانلود بیشتر. تبدیل صدا به متن برچسب های برتر و واکنش های منحصر به فرد.

قابلیت تبدیل فایل صوتی به متن در نسخه پرمیوم تلگرام Premium Telegram

تلگرام پریمیوم چیست؟

تلگرام در ۱۴ آگوست ۲۰۱۳ به‌عنوان یک برنامه پیام‌رسان راه‌اندازی شد. این برنامه اولین بار در iOS در دسترس بود واندکی بعد نسخه آلفای برنامه اندروید در همان سال منتشر شد. تلگرام در سال اول حدود ۱۰۰۰۰۰ کاربر فعال را به این اپلیکیشن سوق داد و  امروزه بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. با رتبه‌بندی تعداد دانلود، تلگرام در بین ۱۰ شبکه اجتماعی محبوب جهان قرار دارد.

خرید اشتراک تلگرام پرمیوم از سایت استیگان

اما دقیقاً چرا کاربران طی این چند سال واکنش خوبی نسبت به دانلود این اپلیکیشن داشته‌اند؟

  1. امنیت و حریم خصوصی: تلگرام از ابتدا بر روی امنیت و حریم خصوصی کاربران تأکید داشت. این اپلیکیشن از رمزنگاری انتها به انتها برای چت‌های محرمانه (Secret Chats) استفاده می‌کند.
  2. سرعت و کارایی: تلگرام با استفاده از پروتکل‌های اختصاصی و سرورهای قوی، سرعت بالایی در ارسال و دریافت پیام‌ها دارد و می‌تواند فایل‌های بزرگ را بدون مشکل ارسال کند.
  3. امکانات گسترده: تلگرام امکانات متعددی مانند ایجاد گروه‌ها و کانال‌ها با تعداد نامحدود عضو، بات‌ها، استیکرها، و ابزارهای توسعه‌دهنده را فراهم می‌کند. این امکانات، کاربران را قادر می‌سازد تا تجربه‌ای بسیار پویا و متنوع از این اپلیکیشن داشته باشند.
  4. چند پلتفرمی بودن: تلگرام روی سیستم‌عامل‌های مختلف ازجمله ios، اندروید، ویندوز، مک و …قابل‌دسترسی است. همچنین، نسخه وب این اپلیکیشن نیز وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد از هر دستگاهی به‌حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند.
  5. رایگان و بدون تبلیغات: تلگرام به‌صورت رایگان عرضه می‌شود و تاکنون هیچ‌گونه تبلیغاتی در آن نمایش داده نشده است. این ویژگی، کاربران را جذب می‌کند زیرا از تجربه‌ای بدون مزاحمت بهره‌مند می‌شوند و به‌طور مثال اگر بخواهیم یک مثال بزنیم،کاربری که در حال تماشای یک ویدیوی یک‌ساعته در یوتیوب است به‌احتمال بسیار زیاد باید برای دیدن یک تبلیغ(هرچند کوتاه) ارتباط خود را با محتوای در حال نمایش قطع کند.
  6. سرعت در آپدیت‌ها و پاسخگویی به نیازهای کاربران: تیم توسعه‌دهنده تلگرام به‌سرعت به بازخورد کاربران پاسخ می‌دهد و ویژگی‌های جدید را به‌طور منظم به اپلیکیشن اضافه می‌کند.قابلیت‌های مختلفی که هرچند مدت در تلگرام آپدیت می‌شود به لحاظ روانی تأثیر بسیار زیادی در ذهن کاربر می‌گذارد.

این عوامل، در کنار سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، تلگرام را به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان تبدیل کرده است.

اپلیکیشن تلگرام به دلیل طراحی زیبا و کاربرپسند خود محبوبیت زیادی پیداکرده است. تلگرام دارای طراحی ساده و منظمی است که استفاده از آن را برای کاربران بسیار راحت می‌کند.

پالت رنگی جذاب و استفاده از رنگ‌های ملایم و هماهنگ باعث می‌شود که محیط اپلیکیشن دلپذیر و چشم‌نواز باشد. تم‌های متنوع تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد که تم‌های مختلفی را انتخاب و اعمال کنند تا محیط اپلیکیشن را بر اساس سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنند.همچنین کاربران می‌توانند تصاویر پس‌زمینه دلخواه خود را برای چت‌ها انتخاب کنند.

تلگرام از انیمیشن‌های زیبا و نرم برای تغییر حالت‌ها و انتقال بین صفحات مختلف استفاده می‌کند که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. افکت‌های بصری همچون باز و بسته شدن چت‌ها به شکلی نرم و زیبا انجام می‌شود. تلگرام دارای ابزارهای نمایش داخلی برای تصاویر و ویدئوها است که به کاربران امکان مشاهده مستقیم محتوا را بدون نیاز به اپلیکیشن‌های خارجی می‌دهد.

تمام موارد ذکرشده بالا می‌تواند دلایلی بسیار قانع‌کننده باشد که کاربران ایرانی این اپلیکیشن را در لیست یوزرهای تلگرام، در رتبه سوم جهانی قرار می‌دهد.ایرانی‌ها طبق یک آمار رسمی در سال ۲۰۱۸ و قبل از فیلترینگ، ۴۰ میلیون از کاربران این اپلیکیشن را به خود اختصاص داده بودند.

البته وجود فیلتر شکن های مختلف رایگان و پولی و پروکسی‌های مختلفی که از طریق کانال‌های مختلف تلگرامی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد،به کاربران ایرانی این امکان را داده تا از این اپلیکیشن محبوب به‌صورت مداوم استفاده کنند.

اما حتماً به‌عنوان یک کاربر وفادار به این نکته اشراف دارید که اساساً بعد از استفاده مداوم از یک اپلیکیشن، نیاز به یک یا چند آپشن را در خود، احساس می‌کنید.

امکاناتی که می‌تواند تجربه خوشایندتری را در اختیار شما قرار دهد تا با به‌کارگیری آن‌ها به سطح دیگری از یک پیام‌رسان دسترسی داشته باشید.

درواقع شما به‌عنوان فرستنده یک متن به یک شخص یا چند نفر، باید با کمترین میزان اتلاف وقت، به بهترین و رساترین شکل ممکن پیام خود را به مخاطب یا مخاطبین خود انتقال دهید.

استفاده از یک متن با ویرایشی بسیار حرفه‌ای می‌تواند انتقال ‌دهنده آنچه در ذهن شما می‌گذرد باشد اما در بعضی موارد به دلیل کمبود وقت شما ترجیح می‌دهید مطلب موردنظر خود را به‌صورت ویس ارسال کنید.

تلگرام این قابلیت را برای کاربران به وجود آورده که حتی یک پیام صوتی را با مدت‌زمانی بیش یک ساعت به‌صورت فایل ارسال کنید.

شاید با استفاده از این انتخاب سوءتفاهمانی که در فرستادن متن نوشتاری برای بعضی از مخاطبین به وجود میاید کاملاً از بین برود.

طبیعتا همه ما با احساسات مختلفی در طول روز مواجهیم و ممکن است یک متن نوشتاری را با چند لحن مختلف خوانده و برداشت‌های متفاوتی نسبت به پیام ارسالی داشته باشیم.

اما تصور کنید در مکانی هستید که به‌راحتی امکان گوش دادن به ویس ارسال‌شده برای خودتان را ندارید.خب؛چاره چیست؟!

در نسخه ارتقا یافته تلگرامPremium Telegram  ،طراحان این اپلیکیشنِ پیام‌رسان امکانی را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند که شما به‌وسیله آن می‌توانید ویس ارسال‌شده را به متن تبدیل کنید.

شاید این یک آپشن جذاب برای کاربرانیست که دسترسی همیشگی به یک فضای خصوصی برای شنیدن پیام‌های صوتی خود را ندارند.

اما مورد ذکرشده تنها یکی از آپشن هایی است که در نسخه تلگرام پرمیوم،در اختیار کاربران قرارگرفته است.اما دقیقاً تلگرام پرمیوم چه تفاوت‌هایی با نسخه معمولی آن دارد .

تلگرام پرمیوم استیگان

تفاوت‌های نسخه “تلگرام پرمیوم”Premium Telegram  و نسخه عادی

اگر بخواهیم به‌صورت تیتروار به تفاوت‌های نسخه عادی و پرمیوم تلگرام اشاره‌کنیم موارد زیر از مهم‌ترین آپشنهاییست که تلگرام پرمیوم در اختیار کاربران خود قرار داده است:

امکان ارسال فایل‌ها تا ۴ گیگابایت، دانلود و آپلود با سرعت بالاتر، دسترسی به استیکرها و اموجی‌های اختصاصی و انیمیشنی، امکان استفاده از عکس‌های پروفایل انیمیشنی، امکانات بیشتر مانند تم‌های اضافی، فضای ذخیره‌سازی بیشتر برای چت‌ها و پیام‌ها و البته امکان پین کردن تعداد بیشتری از چت ها و دسترسی آسان‌تر به آن‌ها،تبدیل فایل صوتی به متن و قرار گرفتن یک تیک آبی در کنار آی دی تلگرام شخص یا کانالی که از این نسخه بهره می‌برد از موارد متعددی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

تلگرام پرمیوم Premium Telegram و نحوه دسترسی به آن

برای دانلود و استفاده از تلگرام پرمیوم، باید ابتدا اپلیکیشن تلگرام را روی دستگاه خود نصب کنید و سپس اشتراک پرمیوم تلگرام را خریداری کنید. مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. نصب اپلیکیشن تلگرام

اگر هنوز تلگرام را نصب نکرده‌اید، مراحل زیر را دنبال کنید:

برای اندروید:

  1. باز کردن فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store): روی آیکون Google Play Store در دستگاه خود ضربه بزنید.
  2. جستجو برای تلگرام (Telegram): در قسمت جستجو، عبارت “Telegram” را تایپ کنید.
  3. نصب تلگرام: روی نتیجه جستجوی تلگرام ضربه بزنید و سپس روی دکمه “Install” کلیک کنید.

برای آیفون (iOS):

  1. باز کردن اپ استور (App Store): روی آیکون App Store در دستگاه خود ضربه بزنید.
  2. جستجو برای تلگرام (Telegram): در قسمت جستجو، عبارت “Telegram” را تایپ کنید.
  3. نصب تلگرام: روی نتیجه جستجوی تلگرام ضربه بزنید و سپس روی دکمه “Get” کلیک کنید.

۲. ثبت‌نام یا ورود به‌حساب کاربری

  1. باز کردن اپلیکیشن تلگرام: پس از نصب، اپلیکیشن را باز کنید.
  2. ثبت‌نام یا ورود: اگر حساب تلگرام ندارید، مراحل ثبت‌نام را طی کنید. اگر حساب دارید، با واردکردن شماره تلفن و دریافت کد تأیید وارد حساب خود شوید.

۳. خرید اشتراک تلگرام پرمیوم

پس از ورود به تلگرام، مراحل زیر را برای خرید اشتراک تلگرام پرمیوم دنبال کنید:

  1. باز کردن منوی تنظیمات: روی آیکون سه خط در گوشه بالا یا پایین صفحه (بسته به نسخه‌ی اپلیکیشن) ضربه بزنید تا منوی تنظیمات باز شود.
  2. رفتن به بخش تلگرام پرمیوم (Telegram Premium): در منوی تنظیمات، گزینه “Telegram Premium” یا “ارتقاء به پرمیوم” را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  3. انتخاب پلن اشتراک: پلن‌های مختلف اشتراک را بررسی کنید و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  4. پرداخت و تأیید: با استفاده از روش‌های پرداخت موجود، اشتراک خود را خریداری کنید.

پس از خرید اشتراک، تلگرام پرمیوم به‌صورت خودکار فعال می‌شود و می‌توانید از تمامی امکانات و ویژگی‌های پرمیوم بهره‌مند شوید.

تا اینجای کار برای کاربر ایرانی  همه‌چیز بسیار ساده به نظرمیرسد ولی با ورود به قسمت پرداخت برای خرید اشتراک،همان‌طور که میدانیم قطعاً با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.تراکنش‌های مالی بین‌المللی برای کاربران ایرانی بسیار سخت و محدودشده و حتماً با ارور های مختلفی مواجه خواهید شد.

اما راه چاره چیست؟! “استیگان” این امکان را برای کاربران ایرانی به وجود آورده تا به راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شکل ممکن نسبت به پرمیوم کردن نسخه تلگرام خود اقدام کنید.استیگان راهی را مقابل کاربران خود قرار داده تا نیازی به روش های سخت و پردردسر برای پرداخت هزینه اشتراک خود نداشته باشید.

چگونه با استیگان تلگرام خود را به نسخه پرمیوم ارتقا دهیم؟

کارشناسان استیگان یک روش بسیار ساده را برای کاربران خود طراحی کرده‌اند تا با صرف کمترین زمان و هزینه نسبت به خرید اشتراک تلگرام پرمیوم اقدام کنند.

کافی است آی دی تلگرام telegram ID خود را در صفحه خرید قرار دهید تا کارشناسان استیگان در یک بازه زمانی حدوداً یک‌ساعته نسخه پرمیوم تلگرام را در اختیار شما قرار دهند . شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیاردارید از اکانتهای ۳ ماهه،۶ ماهه و یک‌ساله بهره‌مند شوید.

لذت استفاده از یک اپلیکیشن دوست‌داشتنی در سطحی فراتر از انتظار ،امکانی است که استیگان در اختیار شما قرار خواهد داد.

تلگرام پرمیوم

مالک تلگرام کیست؟

 پاول دوروف تلگرام را در سال ۲۰۱۳ تأسیس کرد و عملاً هنوز مالک کل شرکت است.

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنم؟

همچنین می توانید به تنظیمات بروید، سپس بر روی Telegram Premium کلیک کنید و روی «اشتراک» ضربه بزنید.

گزینه های پرداخت من چیست؟ پاسخ: می توانید از طریق فروشگاه App / Google Play یا مستقیماً با کارت خود با استفاده از @PremiumBot پرداخت کنید. این برنامه به طور خودکار راحت ترین روش پرداخت را برای شما پیشنهاد می کند.

چند نفر از تلگرام پریمیوم استفاده می کنند؟

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام تا ژانویه ۲۰۲۴ حدود پنج میلیون کاربر پرداخت کننده در سراسر جهان داشت که یک میلیون بیشتر از ماه قبل است. تلگرام در ژوئن ۲۰۲۲ مدل فریمیوم را با اشتراک پولی معرفی کرد.

آیا تلگرام پریمیوم می‌تواند آخرین بازدید را ببیند؟

به‌طور پیش‌فرض، پنهان کردن آخرین زمان مشاهده یا خواندن از یک کاربر، زمان او را نیز از شما پنهان می‌کند.

اما با Telegram Premium، می‌توانید آخرین زمان مشاهده و مطالعه خود را پنهان کنید و همچنان موارد دیگران را ببینید که زمان خود را با شما به اشتراک می‌گذارند. اگر آخرین زمان مشاهده یا خواندن خود را پنهان کنید، همیشه از همه کاربران – از جمله کاربران Premium – پنهان می شود.

چرا تلگرام پریمیوم بخریم؟

کاربران ممتاز راه‌های بیشتری را برای واکنش به پیام‌ها باز می‌کنند – به آن‌ها اجازه می‌دهد تا حداکثر ۳ واکنش روی یک پیام اضافه کنند و با شکلک‌های سفارشی واکنش نشان دهند. Telegram Premium شامل ابزارهای جدیدی برای سازماندهی لیست چت شما می شود – مانند تغییر پوشه چت پیش فرض خود تا برنامه همیشه در یک پوشه سفارشی یا Unread به جای All Chats باز شود.

آیا تلگرام پریمیوم بهتر از رایگان است؟

Premium Telegram: سرعت دانلود سریعتر و ظرفیت بالقوه بالاتر برای انتقال و ذخیره سازی داده ها را ارائه می دهد. تجربه بدون آگهی: تلگرام معمولی: ممکن است شامل پیام های حمایت شده یا تبلیغات در کانال های عمومی باشد. Premium Telegram: با حذف پیام های حمایت شده، تجربه ای بدون تبلیغات را ارائه می دهد.

آیا تلگرام ۱۰۰% خصوصی است؟

بله، هر چت و تماسی در تلگرام رمزگذاری شده است. تلگرام رمزگذاری سرتاسر برای تماس‌های یک به یک را ارائه می‌کند، به‌علاوه در صورت انتخاب گزینه Secret Chats، پیام‌ها را ارسال می‌کند.

آیا تلگرام بهتر از واتس اپ است؟

هر دو برنامه دارای ویژگی‌ها و ادغام‌های مخصوص کسب و کار هستند. واتس‌اپ داده‌های اولیه را جمع‌آوری می‌کند، رمزگذاری سرتاسر ارائه می‌دهد و امکان حذف پیام‌ها را در یک بازه زمانی محدود فراهم می‌کند. در مقابل، تلگرام فاقد رمزگذاری سرتاسر پیش‌فرض است، اما پیام‌های خود تخریب شونده و چت‌های مخفی را برای حفظ حریم خصوصی ارائه می‌دهد.

چرا تلگرام محبوب است؟

تلگرام یک برنامه پیام‌رسان فوری پرکاربرد است که به دلیل تمرکز بر حفظ حریم خصوصی و امنیت محبوبیت زیادی کسب کرده است. رمزگذاری سرتاسر تلگرام، تم های قابل تنظیم و قابلیت اشتراک گذاری رسانه، آن را به گزینه ای محبوب برای ارتباطات شخصی و حرفه ای تبدیل کرده است.

آیا می توانم ببینم چه کسی استوری تلگرام من را مشاهده کرده است؟

برای اینکه ببینید چه کسی و چه زمانی استوری شما را مشاهده کرده است، آن را از بالای صفحه یا از بایگانی داستان در تنظیمات > داستان‌های من باز کنید و روی نماها در پایین ضربه بزنید. به طور پیش فرض، این لیست ۲۴ ساعت پس از پایان داستان در دسترس نیست، با این حال، مشترکین Premium تلگرام می توانند به طور نامحدود به آن دسترسی داشته باشند.

 چند نفر از تلگرام پریمیوم استفاده می کنند؟

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام تا ژانویه ۲۰۲۴ حدود پنج میلیون کاربر پرداخت کننده در سراسر جهان داشت که یک میلیون بیشتر از ماه قبل است. تلگرام در ژوئن ۲۰۲۲ مدل فریمیوم را با اشتراک پولی معرفی کرد

آیا تلگرام پریمیوم بهتر از رایگان است؟

Premium Telegram: سرعت دانلود سریعتر و ظرفیت بالقوه بالاتر برای انتقال و ذخیره سازی داده ها را ارائه می دهد. تجربه بدون آگهی: تلگرام معمولی: ممکن است شامل پیام های حمایت شده یا تبلیغات در کانال های عمومی باشد.

Premium Telegram: با حذف پیام های حمایت شده، تجربه ای بدون تبلیغات را ارائه می دهد.

اشتراک تلگرام

آیا تلگرام پریمیوم سریع تر است؟

محدودیت‌های دو برابر شده، فایل‌های بزرگ‌تر، آپلود سریع‌تر وقتی در Premium مشترک می شوید، تلگرام تمام محدودیت های دانلود را از حساب شما حذف می کند. برای حساب‌های معمولی، تلگرام معمولاً سرعت دانلود موجود را محدود می‌کند تا مطمئن شود پهنای باند کافی وجود دارد. Premium این محدودیت را حذف می کند.

آیا تلگرام از واتس اپ ایمن تر است؟

هر دو برنامه دارای ویژگی‌ها و ادغام‌های مخصوص کسب و کار هستند. واتس‌اپ داده‌های اولیه را جمع‌آوری می‌کند، رمزگذاری سرتاسر ارائه می‌دهد و امکان حذف پیام‌ها را در یک بازه زمانی محدود فراهم می‌کند.

در مقابل، تلگرام فاقد رمزگذاری سرتاسر پیش‌فرض است، اما پیام‌های خود تخریب شونده و چت‌های مخفی را برای حفظ حریم خصوصی ارائه می‌دهد.

چرا مردم تلگرام را ترجیح می دهند؟

تلگرام یک برنامه پیام رسانی فوری است. مردم از آن برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می کنند.

تلگرام محبوبیت زیادی دارد زیرا برای استفاده نیازی به شماره تلفن ندارد. برخی از افراد به دنبال تنظیمات امنیتی سفارشی تلگرام از جمله چت های مخفی هستند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید این ویژگی به طور پیش فرض فعال نیست.

آیا کسی می تواند ببیند که شما چند بار پروفایل تلگرام او را مشاهده کرده اید؟

تلگرام امکان مشاهده افرادی که پروفایل شما را دیده اند را ارائه نمی دهد. آنها به دلایل امنیتی این کار را انجام می دهند.

آیا مردم می دانند که من در تلگرام آنلاین هستم؟

به‌طور پیش‌فرض، هر زمان که فردی در لیست مخاطبین شما به پلتفرم ملحق شود، تلگرام با یک اعلان فشاری به کاربران اطلاع می‌دهد.

چت مخفی تلگرام چقدر امن است؟

تمام چت های مخفی در تلگرام مربوط به دستگاه است و بخشی از ابر تلگرام نیست.

این بدان معنی است که شما فقط می توانید به پیام ها در یک چت مخفی از دستگاه مبدأ آنها دسترسی داشته باشید.

آن ها تا زمانی که دستگاه شما در جیب شما ایمن باشد، ایمن هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :مسعود دهقانی

      خیلی ها با استفاده از همین ارزهای دیجیتال جدید مثل نات کوین اکانت پریمویوم تلگرام گرفتن خیلی جالب بود

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا مسعود جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید