آموزش دریافت آنلاین وام مهربانی + دانلود رمزبان بانک ملی ایفون

آموزش دریافت آنلاین وام مهربانی + دانلود رمزبان بانک ملی ایفون
یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-30
کد خبر: 265556 |
تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ | منبع: sibche.com
273 بازدید
۲
6
ارسال به دوستان
پ

بانک ملی نیز جهت تسهیل ارائه خدمات بانکی به کاربران، ثبت درخواست وام مهربانی را در همراه بانک ملی ایفون امکان‌پذیر کرده است تا موانع پیش ‌روی ایرانیان را جهت دریافت این وام مرتفع کند.

آموزش دریافت آنلاین وام مهربانی + دانلود رمزبان بانک ملی ایفون

اما شرایط دریافت وام مهربانی چیست و چگونه می‌توان درخواست وام ۳۰۰ میلیونی مهربانی را در همراه بانک ملی برای ایفون ثبت کرد؟ در بخش ابتدایی این مطلب به این دو پرسش پاسخی کامل خواهیم داد و در بخش انتهایی نیز دو دستیار هوشمند بانکی همراه بانک پاسارگاد ایفون و اپلیکیشن اقتصاد نوین برای ایفون و نحوه دانلود و نصب آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

وام مهربانی بانک ملی چیست؟

وام مهربانی (نهال سابق) از وام‌های قرض‌الحسنه بانک ملی است که بدون دریافت هیچ سودی و تنها با یک ضامن به متقاضیان اعطاء می‌گردد. اعتبار این وام بسته به مبلغ سپرده‌گذاری و مدت زمان خواب سپرده متفاوت بوده و تا سقف سیصد میلیون تومان است. بدین معنا که اگر سیصد میلیون تومان را به مدت سه ماه سپرده‌گذاری کنید، امکان برداشت وام مهربانی به مبلغ سیصد میلیون تومان در انتهای ماه سوم به واسطه همراه بانک ملی برای آیفون برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

برای دریافت وام مهربانی به چه شرایطی نیاز است؟

برای ثبت درخواست وام مهربانی باید حساب قرض‌الحسنه‌ای در بانک ملی داشته باشید که از زمان افتتاح آن دست‌کم یک ماه گذشته باشد. عدم دریافت وام‌های قرض‌الحسنه دیگر بانک‌ها در ۶۰ روز گذشته، داشتن یک ضامن رسمی و رتبه‌ اعتبارسنجی مناسب (عدم سابقه چک برگشتی و بدهی به بانک) از دیگر شرایطی است که برای دریافت این وام در نظر گرفته شده است.

نحوه درخواست وام مهربانی در همراه بام ملی ایفون

به دو روش می‌توانید برای دریافت وام مهربانی اقدام کنید: حضوری (مراجعه به شعب بانکی) و غیرحضوری (نصب برنامه بام بانک ملی برای آیفون). ازآنجایی‌که امکان ثبت درخواست وام بانک ملی در همراه بام ملی ایفون رایگان فراهم شده است، توصیه می‌شود برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، همراه بانک ملی ios را دانلود و نصب کرده و به واسطه این اپ برای دریافت وام مهربانی اقدام کنید. پس از دانلود همراه بام ملی برای ایفون رایگان و اجرای این اپ بانکی، افتتاح حساب را انتخاب کنید و از میان حساب‌های مختلف بانک ملی، گزینه قرض‌الحسنه طرح مهربانی را برگزینید. پس از اتمام فرآیند افتتاح حساب و انتخاب شعبه مدنظر، مبلغی را که قصد دارید در ماه‌های آتی به عنوان وام دریافت کنید، در این طرح سپرده‌گذاری کنید تا پس از گذشت یک ماه، دریافت وام مهربانی برای شما فعال گردد.

نحوه درخواست وام مهربانی در همراه بام ملی ایفون

راهنمای نصب همراه بام ملی برای ایفون

چنانچه از کاربران سیستم عامل iOS باشید، حتماً می‌دانید که دانلود همراه بانک ملی برای ایفون با لینک مستقیم در اپ استور اپل امکان‌پذیر نیست، چراکه اپ‌های ایرانی در این بازارچه به علت تحریم‌های ناعادلانه ایالات متحده حضور ندارند. بنابراین برای نصب همراه بانک ملی روی آیفون و دیگر اپ‌های ایرانی نخست باید یکی از بازارچه‌های ایرانی مجاز پلتفرم iOS را روی گوشی خود نصب و سپس به واسطه این اپ استورهای بومی اقدام به دانلود همراه بانک ملی نسخه جدید ios و نصب این اپ‌ روی گوشی آیفون خود کنید.

سیبچه یکی از برترین بازارچه‌های ایرانی آیفون است که سابقه طولانی و درخشانی را در زمینه خدمات‌رسانی به دارندگان گوشی‌های آیفون از خود برجای گذاشته و تمام نیازهای کاربران اپل در ایران، چه دانلود و انتشار اپ ایرانی باشد و چه تهیه گیفت کارت و خرید قانونی نرم‌افزارهایی خارجی را برطرف کرده است. با نصب سیبچه برای همیشه می‌توانید از محدودیت‌های شرکت اپل گذر کنید و دسترسی دائمی و آسانی به اپ‌های ایرانی مختلفی نظیر رمزبان بانک ملی ایفون و همراه بانک پاسارگاد برای ایفون داشته باشید. پس از نصب سیبچه و ثبت دستگاه و تهیه اشتراک ماهانه خود کافی است سیبچه را اجرا کرده و عبارت دانلود بام ملی ایران (برای نصب اپ اختصاصی بانک ملی) یا دانلود رمزبان بانک ملی ایفون (برای نصب نرم‌افزار تولید رمزهای یک‌بار مصرف) را وارد کنید. سپس به صفحه اختصاصی بام ملی هدایت خواهید شد و با لمس دکمه آبی‌رنگ می‌توانید دانلود اپ بام ملی برای آیفون را آغاز کنید.

همراه بام ملی ایفون نسخه وب

برای کسانی که تمایلی به دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios ندارند، نسخه وب همراه بام ملی می‌تواند پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشد. اما توجه داشته باشید که دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios رایگان و نصب این اپ به واسطه سیبچه، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد که نسخه وب اپلیکیشن فاقد برخی از آن‌هاست. بنابراین پیشنهاد می‌شود که اپ سیبچه را نصب کرده و دانلود برنامه رمزبان بانک ملی با لینک مستقیم برای ایفون و یا دیگر اپ‌های کاربردی ایرانی را به این بازارچه بسپارید.

همراه بام ملی ایفون نسخه وب

همراه بانک پاسارگاد برای آیفون؛ ابزاری کارآمد برای مدیریت امور مالی

خدمات اپلیکیشن بانک پاسارگاد برای ایفون به دو بخش مختلف خدمات سپرده و خدمات کارت تفکیک شده است. در بخش خدمات کارت می‌توانید مانده ‌حساب و ۱۰ گردش آخر کارت خود را دریافت کنید، قبوض خدماتی خود را بپردازید، تراکنش‌های بانکی خود را انجام دهید و کارت بانکی را به واسطه همراه بانک پاسارگاد برای آیفون download مسدود نمایید. در بخش سپرده نیز می‌توانید از خدماتی نظیر نمایش وضعیت و نمودار گردش سپرده، انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی، پرداخت گروهی قبوض خدماتی و یادداشت‌گذاری بر گردش سپرده برخوردار گردید. ازآنجایی‌که دانلود رایگان همراه بانک پاسارگاد ios در اپ استور امکان‌پذیر نیست، توصیه می‌شود سیبچه را برای دانلود همراه بانک پاسارگاد برای ایفون نصب کنید تا از مزایای بی‌شمار نصب همراه بانک پاسارگاد روی آیفون بهره‌مند گردید.

اپ‌های بانکی با ظهور در دهه گذشته تحول شگرفی را در نظام بانکی کشور پدید آورده و انجام عملیات مختلف بانکی را بدون ترک منزل امکان‌پذیر کرده‌اند. به‌طوری‌که اکنون دانلود رایگان همراه بانک پاسارگاد ios جایگزین صف‌های طولانی انتظار شعب بانکی و پاسخگویی تمام نیازهای مالی ایرانیان شده است. دیگر انجام تمام امور مختلف مالی، چه انتقال وجه باشد و چه درخواست وام و تسهیلات بانکی، به سادگی فشردن یک دکمه در این ابزارهای کارآمد امکان‌پذیر گشته است.

همراه بانک پاسارگاد برای آیفون

همراه بانک اقتصاد نوین برای ایفون؛ پاسخگوی تمام نیازهای مالی شما

از دریافت آنلاین مانده ‌حساب گرفته تا انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی، تمام امور مختلف مالی با دانلود همراه بانک اقتصاد نوین برای ایفون در دسترس شما خواهد بود. این اپ بانکی قادر است به شما در مدیریت چک‌های بانکی کمک کرده و شما را در انجام عملیاتی نظیر پرداخت قبوض خدماتی و تسهیلات بانکی، خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی، کمک به مؤسسات نیکوکاری، انتقال وجه پایا با موبایل بانک اقتصاد نوین و اشتراک‌گذاری تراکنش‌های بانکی یاری کند. گفتنی است که نحوه فعال ‌سازی همراه بانک اقتصاد نوین بسیار آسان بوده و با یک‌بار مراجعه حضوری به شعب فیزیکی جهت تکمیل فرم درخواست گذرواژه و نام کاربری امکان‌پذیر است. پس از دریافت گذرواژه، کافی است همراه بانک اقتصاد نوین برای ایفون را نصب و اجرا کرده و پسورد و نام کاربری را در فضای خالی وارد کنید تا نرم‌افزار برای شما فعال گردد. چنانچه به رمز یک‌بار مصرف نیاز دارید، دانلود ارس اقتصاد نوین ios شما را از مراجعه به خودپرداز جهت دریافت رمز پویا بی‌نیاز خواهد کرد.

سخن نهایی

در این مطلب خواندید که چگونه می‌توان درخواست آنلاین وام مهربانی بانک ملی را بدون اتلاف وقت ثبت کرد و به محدوده وسیعی از خدمات بانکی با نصب بام ملی و دانلود همراه بانک پاسارگاد برای ios دسترسی داشت. بی‌تردید درخواست وام و پرداخت تسهیلات بانکی به واسطه اپ‌های بانکی مختلفی نظیر همراه بانک اقتصاد نوین نسخه جدید می‌تواند به کاربران در مدیریت هزینه و زمان کمک فراوانی کرده و تجربه لذت‌بخش برخورداری از تمام ظرفیت‌های بانکداری الکترونیکی کشور را برای آن‌ها فراهم کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :فرید احمدی

      نکات خیلی جالبی بود مرسی از سیبچه عزیز

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از نظر خوبتون فرید جان، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده 🙂