کمپین تبلیغاتی مبین نت در مترو

کمپین تبلیغاتی مبین نت در مترو
یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-30
کد خبر: 265553 |
تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ | منبع: asanegargroup.ir
297 بازدید
۲
6
ارسال به دوستان
پ

در طراحی یک کمپین تبلیغاتی اثربخش، شناخت درست گروه‌های هدف و نحوه‌ی تعامل با آن‌ها به شدت حائز اهمیت می‌باشد.

«تا ۸۰۰ هزار تومن تخفیف اینترنت» گزارش کمپین محیطی مبین نت در خطوط مترو

ایستگاه‌های مترو نیز امروزه به عنوان نقاط تلاقی اجتماعی، همچنین اصلی‌ترین و موثرترین وسیله حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود که روزانه نقش مهمی در جا به جایی بالغ بر چند میلیون نفر از اقشار مختلف جامعه بخصوص افراد جوان و دانشجویان را بر عهده دارد. به طوری که ۳۰ درصد کاربران مترو کارمند و ۴۰ درصد شغل آزاد دارند علاوه بر این ۷۸ درصد نیز در بین بازه‌ی سنی ۱۸ الی ۴۵ سال قرار دارند. با توجه به حضور بخش قابل توجهی از افراد جامعه در این سیستم حمل و نقل، مترو را می‌توان جزو کانال‌های موثر و کارآمد در شهر تهران برای معرفی، تبلیغات و ارتباط‌ گرفتن برای برندها محسوب نمود. فضاهای تبلیغاتی متنوع در این مدیوم، فرصت مناسبی برای اجرای کمپین‌های محیطی مختلف، بخصوص برای شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت می‌باشند که جامعه هدف نزدیک با کاربران مترو دارند.

تبلیغ مبین نت در مترو

مبین‌نت نیز با در نظر گرفتن همین اصل، کمپینی را با عنوان جشنواره بهاری و با موضوع «تا ۸۰۰ هزار تومن تخفیف اینترنت» طراحی کرده است. مخاطبان اصلی این کمپین را می‌توان کاربران روزانه مترو که کارمندان و شاغلان، جوانان و دانشجویان و به طور کلی عموم افرادی که به اینترنت دسترسی دارند، قلم داد کرد.

این کمپین که از اواخر اردیبهشت تا پایان تیر ماه در مترو شهر تهران و حومه اجرا گردید، با استراتژی مناسب، آرت‌ورک و تم هم‌راستا با هویت بصری شرکت مبین نت توانست با به نمایش گذاشتن پیغام ارائه تخفیف برای خرید بسته‌های اینترنت، نسبت به افزایش دسترسی مردم به خدمات اینترنتی با کیفیت و مقرون به صرفه، جذب مشتریان جدید و افزایش رضایت مشتریان فعلی و همچنین افزایش آگاهی نسبت به برند اثربخش گردد. یکی از نقاط قوت این کمپین، هماهنگی دقیق با فضای مترو و استفاده از گرافیک‌های چشمگیر و پیام‌های واضح بود که توجه مسافران را به خود جلب می‌کرد. این امر نشان‌دهنده اهمیت بالای طراحی بصری و پیغام‌های جذاب در موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی محیطی می‌باشد.

رسانه‌های کمپین «تا ۸۰۰ هزار تومن تخفیف اینترنت» با توجه به کانسپت کمپین و جامعه هدف تعریف شده، به طور کلی در ۲ محل تابلوهای روی سکوهای ایستگاه‌ها و کتیبه‌ واگن‌های مترو تهران و حومه اجرا شد. انتخاب این مکان‌ها بر اساس تحلیل دقیق مسیرهای پرتردد و ایستگاه‌هایی که بیشترین تعداد مسافر را دارند، صورت گرفت. این اقدام به منظور افزایش حداکثری دیده شدن تبلیغات و دستیابی به بیشترین بازدهی ممکن در اجرای کمپین بود

برنامه ریزی، ایده پردازی و همچنین اجرای این کمپین توسط مبین نت و با همکاری گروه آسا، به عنوان مجری تبلیغات محیطی و برنامه ریز رسانه، انجام گرفته است. این همکاری و هماهنگ بین این دو مجموعه باعث شد تا تمامی مراحل از طراحی تا اجرای کمپین به صورت یکپارچه و هماهنگ پیش رود و علاوه بر این، گروه آسا با تکیه بر تجربیات گسترده خود در حوزه تبلیغات محیطی نیز، راهکارهای نوآورانه‌ای برای جذب بیشتر مخاطبان ارائه دهد.

تبلیغ مبین نت در مترو

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :محمد عسگری

      خوبی تبلیغات مترو اینه که مخاطب زیادی رو در بر میگیره

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا محمد جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید