اعطای کالا کارت ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی دولت به این افراد | دریافت کالا کارت جدید با شرایط آسان برای این خانوارها - افق اقتصادی

اعطای کالا کارت ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی دولت به این افراد | دریافت کالا کارت جدید با شرایط آسان برای این خانوارها - افق اقتصادی
جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 297966 |
تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ |
2 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

افرادی که برای خرید کالاهای مختلف کمبود نقدینگی دارند، ادامه این مطب را در سایت نبض بازار را بخوانند.

اعطای کالا کارت ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی  دولت به این افراد | دریافت کالا کارت جدید با شرایط آسان برای این خانوارها

به گزارش نبض بازار، طرح تسهیلاتی با نام کالا کارت برای افرادی است که برای خرید انواع مختلف کالا کمبود بودجه دارند.
مشتریان بانک مهر ایران که مایل به دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی بدون سود این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است. این وام بدون سود بوده و تنها کارمزد چهار درصدی دارد.مدت زمان بازپرداخت این وام بین ۶، ۹، ۱۲ ، ۱۸ و ۲۴ ماه تغییر می‌کند. در صورتی که بانک حداکثر این وام را با نرخ کارمزد مشخص شده و همچنین بازپرداخت ۲۴ ماهه به مشتریان بپردازد، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۷۳۸ تومان خواهد بود. کل سود این وام به ۶ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۷۲۰ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز حول و حوش ۱۵۷ میلیون تومان است.
افرادی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیونی طرح تسهیلاتی جهاد کالا از بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام با توجه به سقف وام و رتبه اعتباری متفاوت است، اما داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی برای تمام متقاضیان ضروری است.سود این وام ۲۳ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن بین ۱۲ ، ۲۴ و ۳۶ ماه تغییر می‌کند. با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۹۷۲ تومان خواهد بود. کل سود وام ۳۹ میلیون تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن ۱۳۹ میلیون تومان اعلام شده است.
افرادی که مایل به خرید اقساطی انواع کالا و محصولات بادوام از فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌های ایران مال هستند، امکان استفاده از طرح تسهیلاتی «طراوت» را دارند. سقف وام این طرح تقریبا ۱۰۰ میلیون تومان است.
کف مبلغ تسهیلات طرح طراوت ۲۰ میلیون و سقف آن ۱۰۰ میلیون تومان بوده و برای دریافت آن نیز به ارائه ضامن رسمی نیاز است. علاوه بر ضامن رسمی، بانک به منظور اطمینان از بازپرداخت اقساط این سپرده دریافت کنندگان را نیز مسدود می‌کند. سپرده مورد نیاز و قابل انسداد برای این وام از نوع بلندمدت است. افراد طی ۳۶ ماه این امکان را دارند تا اقساط وام را تسویه کنند و اصل پول و سود آن را به بانک باز پس دهند. سود این تسهیلات ۲۳ درصد اعلام شده است.با در نظر داشتن سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۹۷۲ تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات به ۳۹ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۹۹۸  تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن ۱۳۹ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۹۹۸ تومان است.بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از رونق تولید و اشتغال زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم، طرح تسهیلاتی به نام «کالا کارت» ارائه کرده است. سقف این تسهیلات خرید کالا به ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد.افرادی که مایل به دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. این تسهیلات سود ندارد و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید بدانند که تنها با مبلغ دریافتی امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد را دارند.ضمنا نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. بازپرداخت این تسهیلات با توجه به مدت زمان بازپرداخت منعطف است. با توجه به شرایط وام گیرنده امکان پرداخت اقساط شش ماهه، ۹ ماهه، ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه یا ۲۴ ماهه وجود دارد.
با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۷۳۸ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به ۶ میلیون و ۳۲۹  هزار و ۷۲۰ تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز ۱۵۷ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۷۲۰ تومان خواهد بود.
منبع: خبر آنلاین

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید