خبر مهم برای متقاضیان وام ضروری بازنشستگی | جزییات جدید از ثبت نام وام ضروری بازنشستگان - افق اقتصادی

خبر مهم برای متقاضیان وام ضروری بازنشستگی | جزییات جدید از ثبت نام وام ضروری بازنشستگان - افق اقتصادی
جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 297960 |
تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ |
2 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

وام ضروری بازنشستگان بجای کمک به حال و وضعیت معیشتی بازنشستگان اکنون به یک مشکل تبدیل شده است.

خبر مهم برای متقاضیان وام ضروری بازنشستگی | جزییات جدید از ثبت نام وام ضروری بازنشستگان

به گزارش نبض بازار، به دنبال اعتراضات مکرر بازنشستگان نسبت به نحوه توزیع وام‌ بازنشتگی ، سامانه‌ ای برای ثبت‌نام غیرحضوری این افراد راه‌اندازی شد تا آن‌ها بتوانند به محض رسیدن نوبت‌ شان، وام را دریافت کنند. با این حال، مشکلاتی در این روند وجود دارد. موضوع همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان به یکی از مسائل داغ و مورد توجه عمومی تبدیل شده با این حال، وام ضروری نیز به عنوان یک مشکل دیگر به کوه مشکلات این قشر افزوده شده است. فعال صنفی بازنشتگی گفت : «این سامانه ایجاد شده و برخی از بازنشستگان در آن ثبت‌نام کرده‌ اند، اما هنوز نوبت بسیاری از آن‌ها نرسیده است.» وی توضیح داد که عده‌ای از بازنشستگان که برای ثبت‌نام وام به کافی‌نت مراجعه کرده و هزینه‌ هایی پرداخت کرده‌اند، دو سال پیش برای وام ۱۲ میلیون تومانی ثبت‌نام کرده‌ اند و هنوز هیچ خبری از وام نیست.علاوه بر این، برخی از بازنشستگان رسید های ثبت‌نام برای وام‌هایی کمتر از ۱۰ میلیون تومان را نیز در دست دارند. این وضعیت نشان‌دهنده آن است که بازنشستگان به مدت دو سال در انتظار دریافت وام هستند و هیچ اقدام مؤثری در این زمینه از سوی مسئولان انجام نشده است.
بیشتر بخوانید خبر خوش از مستمری مددجویان در روز ۲۴ شهریور ماه / واریزی جدید دولت برای مردم خبر مهم از ثبت نام وام بازنشستگان با رقم جدید | مبلغ وام ضروری بازنشستگان از این تاریخ افزایش می یابد؟ خبر خوش صبحگاهی برای بازنشستگان | واریزی بزرگ به حساب بازنشستگان انجام شد واریزی داغ و مهم برای بازنشستگان کشور در روز چهارشنبه
بازنشستگان، چه از قشر کشوری و چه کارگری، با مشکلات متعددی در زمینه تأمین معیشت خود مواجه هستند. در این شرایط، وام ضروری که باید به عنوان یک کمک مالی به آن‌ها ارائه شود، به دلیل تاخیرها و نواقص در سیستم واریز، به یکی از دغدغه‌های اصلی این گروه تبدیل شده است.به عنوان یک رسانه، ما بر این باوریم که وظیفه داریم صدای مظلومانه مستمری‌ بگیران را به گوش تمام مسئولان دولتی و حاکمیتی برسانیم. این صدای نگران‌کننده و درخواست‌ های مکرر آن‌ها باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.ما متعهد هستیم  به مسائل و مشکلات بازنشستگان رسیدگی کنیم تا امید و آرامش بیشتری به این قشر زحمت‌کش بازگردانده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد از واریز ۲۶۰۰ فقره وام قرض الحسنه خبر داد.
راشدی گفت: وام دو مرحله بانک ملی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای حدود دو هزار و ششصد نفر بازنشسته صندوق فولاد که حساب حقوقی ایشان نزد بانک ملی است واریز شد.
وی افزود: برنامه ریزی برای پرداخت مرحله سوم و چهارم وام ضروری به تعداد ۳۰۰۰ نفر دیگر به بازنشستگان صندوق آغاز شده و در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.
شایان ذکر است بازنشستگان بعد از دریافت پیامک تخصیص تسهیلات به نرم افزار بام شخصی مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند اخذ تسهیلات خود اقدام کنند.
منبع: خبر آنلاین

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید