مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از این تاریخ واریز می‌شود - افق اقتصادی

مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از این تاریخ واریز می‌شود - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 257925 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ |
38 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

بازنشستگان منتظر واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین خود از این تاریخ باشید. سازمان تامین اجتماعی در تلاش است تا این مبلغ را در اسرع وقت به حساب شما واریز کند.

مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از این تاریخ واریز می‌شود

به گزارش نبض بازار،سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد که مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه مستمری‌بگیران این سازمان پس از اتمام کامل واریزی‌های حقوق خرداد ماه به صورت جداگانه به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.
افزایش حقوق مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۳ مطابق روال هر ساله پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت‌محترم وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی می‌گردد.
همانطور که پیش‌تر اطلاع‌رسانی شده بود حقوق مستمری‌بگیران محترم در اردیبهشت ماه با اعمال افزایش‌های سالیانه محاسبه و پرداخت گردید و واریز حقوق خردادماه نیز طبق روال معمول و بر اساس حروف الفبا انجام خواهد شد.
سازمان تامین اجتماعی در تلاش است تا با وجود محدودیت‌های موجود، حقوق و مزایای مستمری‌بگیران را در اسرع وقت و به طور کامل پرداخت نماید.سازمان تامین اجتماعی در تلاش است تا با پیگیری‌های مستمر و تعامل با نهاد‌های ذیربط، حقوق و مزایای مستمری‌بگیران را در چارچوب قوانین و مقررات به نحو مطلوبی ارتقا دهد.این خبر در حالی منتشر می‌شود که در ماه‌های اخیر شاهد افزایش مستمر تورم و گرانی کالا‌های اساسی در کشور بوده‌ایم. از این رو، افزایش حقوق مستمری‌بگیران می‌تواند تا حدودی به جبران این افزایش قیمت‌ها و بهبود معیشت این قشر از جامعه کمک کند.امیدواریم با تدابیر دولت و مجلس شورای اسلامی، شاهد افزایش مستمر و متناسب حقوق مستمری‌بگیران در سال‌های آینده باشیم تا این عزیزان که سال‌های زیادی از عمر خود را صرف خدمت به کشور کرده‌اند، دغدغه معیشت نداشته باشند.
منبع:ایلنا

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید