تامین سرمایه طرح‌های فناورانه توسط ستاد علوم شناختی - افق اقتصادی

تامین سرمایه طرح‌های فناورانه توسط ستاد علوم شناختی - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 287500 |
تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶ |
0 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

فناوری اقتصاد ایران: ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و گروه سرمایه‌گذاری توسعه ملی، از گروه‌ها، شرکت‌ها و صاحبان طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه حوزه شناختی حمایت می‌کند. به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از مراکز و شرکت های فناور […]

تامین سرمایه طرح‌های فناورانه توسط ستاد علوم شناختی

فناوری

اقتصاد ایران: ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و گروه سرمایه‌گذاری توسعه ملی، از گروه‌ها، شرکت‌ها و صاحبان طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه حوزه شناختی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از مراکز و شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه های علوم شناختی خواست برای توسعه فعالیت‌ها و تجاری سازی محصولات خلاقانه و فناورانه در طرح‌های فناورانه و نوآورانه در چهار حوزه اصلی ایده، راهکار، طرح دانش بنیان و ظرفیت هم آفرینی در فراخوان گروه سرمایه گذاری توسعه ملی مشارکت کنند.
با حمایت ستاد و گروه سرمایه گذاری توسعه ملی، با هدف گسترش و توسعه اقتصاد دانش بنیان، شرکت ها و مراکز فناور و دانش بنیان برای مشارکت در سرمایه گذاری حوزه‌های اولویت دار مورد حمایت قرار می‌گیرند. در قالب این حمایت، تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، مراکز فناور و استارتاپی، همچنین پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری و شتابدهنده‌ها از امکان مشارکت در این طرح سرمایه‌گذاری برخوردار هستند.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از مراکز و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در حوزه های علوم شناختی خواست اطلاعات خود را در سامانه سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی www.mellitech.net بارگذاری کنند.
این طرح مشارکت در سرمایه‌گذاری با هدف حمایت و کمک به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی و محور پیشران نوآوری و توسعه در جهت شناخت افراد و تیم‌های مبتکر، متخصص و سخت‌کوش و ایجاد بستر تعامل و همکاری با آن‌ها صورت می‌گیرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید