لزوم پیوند دانش بنیان ها با زیرساخت‌های صنعت - افق اقتصادی

لزوم پیوند دانش بنیان ها با زیرساخت‌های صنعت - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 269718 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱ |
67 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فناوری اقتصاد ایران: معاون علمی رییس جمهور گفت: یک جریان خیلی خوب بین شرکت‌های دانش بنیان و صنایع بزرگ کشور شکل گرفته و شاهد پیوند میان نوآوری و فناوری دانش‌بنیان‌ها با زیرساخت‌های بزرگ صنعت هستیم. به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، «هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و […]

لزوم پیوند دانش بنیان ها با زیرساخت‌های صنعت

فناوری

اقتصاد ایران: معاون علمی رییس جمهور گفت: یک جریان خیلی خوب بین شرکت‌های دانش بنیان و صنایع بزرگ کشور شکل گرفته و شاهد پیوند میان نوآوری و فناوری دانش‌بنیان‌ها با زیرساخت‌های بزرگ صنعت هستیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، «هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران» با حضور معاون علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی روز گذشته شنبه ۱۶ تیر ماه سال جاری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.
روح الله دهقانی معاون علمی رییس‌جمهور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه فناوری، نوآوری و لزوم نفوذ فناوری‌های جدید در صنعت این کشور به یک موضوع بسیار جدی در کشور تبدیل شده است، افزود: این جایزه که هشتمین دوره آن برگزار شده است، اهداف فرهنگ‌سازی، آموزش و آماده سازی مدیران کلان را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به توسعه تعامل میان دانش‌بنیان‌ها و صنایع بزرگ به عنوان یک دستاورد مهم زیست‌بوم فناوری و نوآوری عنوان کرد: یک جریان خیلی خوب بین شرکت‌های دانش بنیان و صنایع بزرگ کشور شکل گرفته است و شاهد پیوند میان نوآوری و فناوری دانش‌بنیان‌ها با ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بزرگ صنعت هستیم.
وی با بیان این‌که در هشتمین دوره جایزه مدیریت فناوری و نوآوری، شرکت‌ها و صنایع بزرگ این کشور نقش آفرینی کرده‌اند، افزود: در این جایزه صنعت فولاد، اپراتورهای همراه، شرکت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی کشور که موفق شدند در زنجیره ارزش خود، از نوآوری و فناوری دانش‌بنیان‌ها بهره ببرند حضور خوبی داشتند، اتفاقی که ضمن کمک به توسعه کشور، فرهنگ‌سازی خوبی به دنبال خواهد داشت.
گفتنی است، جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انجمن مدیریت فناوری و نوآوری و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برترین صنایع فعال در عرصه فناوری و نوآوری برگزار شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید