شغل دوم بازیگران ایرانی | این هنرمند پول پارو می کند - افق اقتصادی

شغل دوم بازیگران ایرانی | این هنرمند پول پارو می کند - افق اقتصادی
پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 297305 |
تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ |
26 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رشته های هنری از جمله رشته های است که نیازمند علاقه و دقت و ظرافت کار هستند. هنر ذاتی است و در هر انسانی به طور بالقوه وجود دارد ولی نیاز به شکوفایی و پرورش خلاقیت دارد. هنر همیشه تنها شغل هنرمندان نبوده است. مثلا هنرمندان زیادی در کنار بازیگری شغل دوم دیگری نیز دارند.

شغل دوم بازیگران ایرانی | این هنرمند پول پارو می کند

 هنر همانند همه مشاغل نیاز به تلاش شبانه روزی فرد دارد.  هنر با روح انسان سازگار است  و به همین دلیل ارتباط انسان با این حوزه خوب و سازگار است و انسان به آن علاقه مند است. هنر گستردگی بسیار زیادی دارد؛ هنر های تجسمی؛ هنر های نمایشی؛ هنرهای ترسیمی و موسیقی، هنر موسیقی، هنر سینما، هنرهای ادبی، پایه های اصلی  و هفتگانه هنر هستند.

هنر بازیگری، سخت ولی دوست داشتنی

هنر بازیگری مورد توجه بسیاری از افراد جامعه است و به واسطه شهرت و موقعیت اجتماعی خوبی که برای افراد فراهم می کند، علاقه مندان زیادی دارد. در واقع اگر هر کدام از آدم های اطرافمان را ببینیم هم به این نتیجه می رسیم که افراد در زندگی خود نقش بازی می کنند و شاید اگر به جای  مشاغل دیگر، بازیگری را انتخاب می کردند به مراتب به جایگاه های دیگری می رسیدند و موقعیت بهتری را کسب می کردند.  بازیگری مثل موسیقی است و افراد در واقع نوازنده های ساز موسیقی هستند و همانطور که اگر خارج از نت بنوازیم، اثر ارزش خود را از دست می دهد، بازیگری هم اینطور است و کار خارج از برنامه و بی فکر می تواند به اثر در دست  تولید ضربه بزند.

هنرمندان سینما وتلویزیون قشری بسیار بزرگ هستند و گاهی فردی انقدر اثر گذار و مهم است که می تواند در خیلی از مسائل پیشرو و جهت دهنده جامعه باشند. خیلی از افراد فکر می کنند که بازیگران به واسطه شغل پر درآمدشان شغل دوم ندارند، ولی اینطور نیست و بسیاری از بازیگران بزرگ و ثروتمند سینما شغل  دیگری در کنار حرفه بازیگری خود دارند که در این گزارش خبرنگار گسترش نیوز به آن اشاره می کنیم.

رضا عطاران

رضا- عطاران

بی شک یکی از بهترین بازیگران سینما همه همیشه وی را با فیلم های طنز می شناسیم، رضا عطاران است. عطاران  یک آتلیه عکاسی در شمال تهران دارد که روی تابلوی ورودی آن نوشته: متخصص عکسبرداری و فیلم برداری از مجالس در منو های متفاوت!

محمد رضا گلزار

رضا- گلزار - Copy

سوپراستار سینمای ایران که طرفداران زیادی هم دارد و در حوزه های مختلفی در حال فعالیت است از بازیگری و موسیقی تا مدلینگ و غیره. وی یک سالن زیبایی مردانه در شمال تهران دارد و در کار تولید پوشاک است.

بهرام رادان

بهرام- رادان - Copy

این چشم رنگی معروف سینما که هوادارانی خاص و پرشور دارد، در حوزه تبلیغات هم فعالیت دارد. وی یک کافی شاپ  در شمال تهران دارد و شعاری را سر در این کافی شاپ نوشته است که درنوع خود فرهنگ سازی خوبی است  و آن جمله این است: سیگار کشیدن ممنوع

جواد عزتی

جواد+عزتی - Copy

لطیف سریال دردسرهای عظیم، که بسیار مشهور است که قدرت بازیگری اش را با کار کردن در ژانر های مختلف به رخ همه کشیده است، رستوران دار است.

 پیمان معادی

معادی

 این  بازیگر دو رگه ایرانی آمریکایی که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است، علاقه  بسیار زیادی به ساعت دارد. به واسطه همین علاقه  وی یک گالری ساعت در شهرک غرب تهران  دارد.

شهاب حسینی

شهاب حسینی - Copy

شهاب حسینی هم  مثل بازیگران سینما که به رستوران داری علاقه دارند، به این حوزه روی خوش نشان داده است و با طراحی دکوراسیون داخلی خود  کافه رستورانی را در نزدیکی محل زندگی اش در لواسان افتتاح کرده است.  

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید