خون پاک شهید نصرالله می‌جوشد تا ریشه اسرائیل را نابود کند - افق اقتصادی

خون پاک شهید نصرالله می‌جوشد تا ریشه اسرائیل را نابود کند - افق اقتصادی
شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-28
کد خبر: 301419 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴ |
0 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

عضو فقهای شورای نگهبان در پیام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله تصریح کرد: خون این شهید برجسته جهان اسلام عمر رژیم صهیونیستی را به زوال نزدیک‌تر خواهد کرد.

خون پاک شهید نصرالله می‌جوشد تا ریشه اسرائیل را نابود کند

– اخبار سیاسی – به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی به‌مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: خون این شهید برجسته جهان اسلام عمر رژیم صهیونیستی را به زوال نزدیک‌تر خواهد کرد. این خون پاک همچنان می‌جوشد تا ریشه رژیم صهیونیستی را نابود کند.متن این پیام به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعونشهادت سردار رشید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله “رضوان الله تعالی علیه” را به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و نائب برحقش مقام معظم رهبری “حفظه الله” تبریک و تسلیت می‌گویم.به فرموده مرحوم علامه مصباح یزدی”ره” سیدحسن نصرالله بی‌تردید از یاران خاص حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است. سید حسن نصرالله عمری مجاهدانه زندگی کرد و با پیکری خونین به دیدار خدا رفت.ای خوشا با فرق خونین در لقای یار رفتن سر جدا، پیکر جدا در محفل دلدار رفتنآنچه که مهم است این است که راه او پر رهروست و امروز مقاومت جهان اسلام مصمم به رهروی راه این شهید است. به یاری خداوند خون این شهید برجسته جهان اسلام عمر رژیم صهیونیستی را به زوال نزدیک‌تر خواهد کرد. این خون پاک همچنان می‌جوشد تا ریشه رژیم صهیونیستی را نابود کند.به خون پاک این شهید سوگند یاد می‌کنیم که تا آخرین نفر و تا آخرین نفس این راه مقدس را دنبال خواهیم کرد و با آغوش باز از شهادت استقبال می‌کنیم.شنبه ۷مهر ۱۴۰۳ سید احمد خاتمیانتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید