پزشکیان: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم - افق اقتصادی

پزشکیان: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم - افق اقتصادی
پنجشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-26
کد خبر: 300787 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰ |
0 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس جمهور در گفتگو با شبکه الجزیره عربی گفت: زمان پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی و ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم اما قرار نیست آن را اعلام کنیم.

پزشکیان: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم

– اخبار سیاسی – به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در سفر خود به نیویورک با برخی شبکه‌ها و رسانه‌ها گفت‌وگو داشت؛ شبکه الجزیره عربی از جمله‌ی این رسانه‌ها بود، در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه را می‌خوانید:محکومیت جنایات اسرائیل؛ محور سخنان روز اول پزشکیان در نیویورکخطابه پزشکیان به مردم آمریکا در سازمان ملل| گزارش روز دوم سفرزدودن ایران‌هراسی و همدردی با لبنان؛گزارش روزآخر سفر پزشکیان .- اسرائیل برای ماندنش قصد دارد جنگ را در غرب آسیا گسترش دهد چون نتوانست با جنگ در غزه به اهدافش برسد.- حامیان حقوق‌بشر حرف از انسانیت‌ می‌زنند اما در برابر ظلم اسرائیل به مردم مظلوم غزه سکوت می‌کنند.- کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند اما با فعال کردن دستگاه‌های پیجر صدها انسان‌ را می‌کُشند چهره دروغین‌شان را برای جهانیان به نمایش گذاشته‌اند.- ایران مشکلی با گفت‌و‌گو ندارد اما آمریکا از همان ابتدا پایبند برجام نبود.- آمریکا هر زمان بخواهد بر اساس صداقت با ما صحبت کند ما مشکلی برای گفت‌وگو نداریم. در حال حاضر صداقت لازم را در طرف مقابل ندیده‌ایم..- ما کشور‌های‌اسلامی باید با گفت‌وگو به یک زبان و نگاه مشترک برسیم. نباید در برابر کشتار غزه سکوت کنیم. باید خودمان را در برابر مظلوم مسئول بدانیم و در مقابل متجاوز بایستیم.- وقتی با بی‌رحمی زنان و کودکان را می‌کشند نباید کنار بنشینیم و تماشا کنیم. ما مسلمانیم و نباید در برابر کشتار غزه سکوت کنیم.- زمان پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی و ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم اما قرار نیست آن را اعلام کنیم..- اسرائیل با حمایت آمریکا مایل است تا با توسل به جنگ، منطقه را به آشوب بکشد و خود را از دامی که در آن افتاده نجات دهد.- باید با کشورهای اسلامی به وحدت برسیم. در داخل کشورمان هم با مشارکت یکدیگر کشور را اداره کنیم.- وحدت و انسجام کشورهای ‌اسلامی، توطئه‌های رژیم صهیونیسم را به‌هم می‌ریزد. دشمن قصد دارد تا راهبرد وفاق و انسجام را با اختلال مواجه کند.- اگر کشورهای‌اسلامی یک صدا می‌شدند، هرگز آمریکا نمی‌توانست از رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌گناهان حمایت کند.- کشورهای‌اسلامی باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنند. برای استقرار صلح در منطقه هیچ نیازی به حضور آمریکایی‌ها نداریم.مشروح این گفت‌وگو در روزهای آینده منتشر خواهد شد.انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید