زاکانی: حمایت از جلیلی بر همه ما فرض واجب است - افق اقتصادی

زاکانی: حمایت از جلیلی بر همه ما فرض واجب است - افق اقتصادی
سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-02
کد خبر: 266926 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۱۴ |
7 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه امروز حمایت از آقای دکتر جلیلی بر همه ما فرض واجب است، گفت: با همه وجود خود باید در صحنه حضور پیدا کنیم و نگذاریم عده‌ای مسیری که دولت رئیس جمهور شهید داشت طی می‌کرد را تغییر دهند.

زاکانی: حمایت از جلیلی بر همه ما فرض واجب است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع برخی کنش‌گران و فعالان سیاسی در مجموعه سرچشمه با اشاره به اینکه امروز حمایت از آقای دکتر جلیلی بر همه ما فرض واجب است، اظهار کرد: با همه وجود خود باید در صحنه حضور پیدا کنیم و نگذاریم عده‌ای مسیری که دولت رئیس جمهور شهید داشت طی می‌کرد را تغییر دهند.

وی افزود: با تمام وجود خود تلاش می‌کنیم تا برادر عزیزمان با حضور مردم در انتخابات و مشارکت خوب‌شان، به لطف الهی پیروز از میدان بیرون آید و مسیر دولت آقای رئیسی حفظ شود.

زاکانی با تاکید بر اینکه بنده و امثال بنده تنها به وظیفه خود در میدان انتخابات ۸ تیر عمل کرده‌ایم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه به همه توصیه کردند باید عدالت‌خواهی همراه با عقلانیت و آرمان‌گرایی را با واقع‌بینی همراه کرد.  اصلح حتماً کسی است که علاوه بر صالح بودن رأی و اقبال مردم را هم دارد.

وی همچنین گفت: جا دارد از آقای قاضی‌زاده و تمام عزیزان فعال در ستادهای‌شان تشکر کنم. از آقای قالیباف نیز در خصوص بیانیه‌ای که صادر کردند و حمایت کردند و همچنین ستادهای ایشان تشکر ویژه دارم. آنچه اهمیت دارد تشخیص این بزرگواران مبنی بر تقویت جبهه انقلاب در مرحله دوم انتخابات است و  همه باید از این دو بزرگوار و ستادهایشان تشکر کنیم.

زاکانی افزود: از آقای جلیلی و ستادهایشان نیز باید تشکر کرد که پرچم را محکم نگهداشته‌اند. ما هم کمک می‌کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه فتح جبهه‌های مختلف هنر بچه‌های انقلاب است، تأکید کرد: من دست یک‌یک شما فرزندان انقلاب را می‌فشارم و معتقدم باید همچنان تلاش کنیم تا بهترین اتفاق برای کشور رقم بخورد.

انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید