ایستادگی در مقابل نظام سلطه هزینه دارد - افق اقتصادی

ایستادگی در مقابل نظام سلطه هزینه دارد - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 23225 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۳ |
357 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ
ایستادگی در مقابل نظام سلطه هزینه دارد

اقتصاد ایران: لنگرود – سخنگوی وزیر امور خارجه با واکاوی انعکاس و اثرگذاری انقلاب اسلامی در دنیا گفت: ایستادگی در مقابل نظام سلطه هزینه دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، ناصر کنعانی امروز چهارشنبه در مراسم گرامی‌داشت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر در لنگرود، اظهار کرد: گیلان خاستگاه مردان و زنان بزرگ و مجاهد فی سبیل الله است.

وی با اشاره به رفتارهای کینه ورزانه دشمن علیه نظام اسلامی افزود: فاجعه هفتم تیر نمونه بارز اقدام ضدبشری آمریکا علیه ایران است.

سخنگوی وزیر امور خارجه با اشاره به نگاه امامین انقلاب در ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم بیان کرد: حمایت از مظلوم ریشه قرآنی و دینی دارد.

کنعانی با بیان اینکه انقلاب حضرت امام (ره) نشان گرفته از اسلام ناب محمدی است، گفت: ضدیت با نظام سلطه یکی از پیش نیازهای اسلام ناب است. که حضرت امام آن را پیاده گذاری کرد.

وی با بیان اینکه حضرت امام بر ضدیت با استکبار معتقد بودند، افزود: ضدیت با استکبار و ظلم هم تراز با نظام اسلامی است.

سخنگوی وزیر امور خارجه با اشاره به ۴ دهه ظلم و جنایت آمریکا علیه ملت ایران و نظام اسلامی بیان کرد: رژیم استکبار و آمریکا با آرمان خواهی، استقلال طلبی و معنویت گرایی ایران اسلامی مشکل دارد.

کنعانی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل نظام سلطه هزینه دارد، گفت: انقلاب اسلامی مدل احیا شده اسلام ناب محمدی بوده و دارای مفاهیم ارزشی و اعتقادی والایی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به فرسنگ‌های دور صادر شده است، افزود: انعکاس و اثرگذاری انقلاب اسلامی امروز در گوشه گوشه این جهان پهناور در شیوه‌های مختلف دیده می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید