آگاهی از میزان مالیات بر ارزش افزوده حق نمایندگان شورا است - افق اقتصادی

آگاهی از میزان مالیات بر ارزش افزوده حق نمایندگان شورا است - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 34744 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ |
303 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به نمایندگی اعضای شورا از مردم اشاره کرد و گفت: در راستای این نمایندگی می‌توان میزان وصولی مالیات ارزش افزوده و درصد تخصیص آن را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مطالبه کرد.

آگاهی از میزان مالیات بر ارزش افزوده حق نمایندگان شورا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی به نمایندگی اعضای شورا از مردم اشاره و اظهار کرد: در راستای این نمایندگی می‌توان میزان وصولی مالیات ارزش افزوده را مطالبه و میزان تخصیص آن را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مطالبه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری‌ها برخلاف سازمان‌های دولتی بودجه از بودجه عمومی ندارند، افزود: با توجه به اینکه شهرداری با پول مردم اداره می‌شود پس همه چیز هم از آن مردم است.

وی با اذعان به تورم بالا در جامعه گفت: ما شرمنده همشهریان خود هستیم که نمی‌توانیم بیشتر از این پروژه‌های عمرانی را اجرا کنیم.

گزارش میزان اخذ مالیات باید توسط مسؤولان مربوطه ارائه شود

همچنین علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان هم در این جلسه با بیان اینکه شهرداری در آسفالت‌ریزی دستی جلوتر از سال گذشته است، افزود: در حال حاضر، ۱۰ اکیپ آسفالت دستی به همراه دو اکیپ کمکی در چهار منطقه شهر  فعالیت دارند.

شهردار زنجان به آغاز روکش آسفالت از فروردین‌ماه اشاره و تصریح کرد: هر چند تناژ آسفالت‌ریزی در سطح شهر جلوتر از سال گذشته است، ولی پیمانکاران هنوز کار خود را آغاز نکرده‌اند 

وی از پخش ۲۶ هزار تن آسفالت در سطح شهر خبر داد و گفت: نخستین پیمانکار آسفالت با حجم ۱۵ هزار تن و مبلغ اولیه ۳۸ میلیارد تومان برنده مناقصه شده است که با آغاز به کار آن، حجم آسفالت‌ریزی افزایش قابل توجهی می‌یابد.

فیروزفر با بیان اینکه قانون در کشور تقسیم وظایف کرده و وصول مالیات هم مسؤول خود را دارد، تصریح کرد: همین افراد باید گزارش حوزه وظیفه خود را ارائه دهند و گزارش‌ها از منابع دیگر خلط مبحث به شمار می‌رود.

پایان پیام/۷۳۰۰۴


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید