وضعیت راه‌های زنجان به لحاظ کیفی مطلوب نیست - افق اقتصادی

وضعیت راه‌های زنجان به لحاظ کیفی مطلوب نیست - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 34233 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۸ |
307 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه دارد، گفت: هر چند این آمار به لحاظ کمی مطلوب است ولی وضعیت محورهای زنجان به لحاظ کیفی مطلوب نیستند.

وضعیت راه‌های زنجان به لحاظ کیفی مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی که با موضوع بررسی مشکلات فرودگاه زنجان و روش‌های کمک به توسعه آن برگزار شد، با تاکید بر اهمیت فاکتور مسیر دسترسی به فرودگاه به عنوان یک آیتم موثر، اظهار کرد: این آیتم در جذب مسافر نقش قابل توجهی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر لزوم انجام اصلاحاتی در مسیر دسترسی به فرودگاه زنجان، پیشنهاد تصویب بودجه برای انجام مطالعات جامع برای توسعه این مسیر را ارائه کرد.

وی تاکید کرد: اگر مسیر منتهی به فرودگاه توسعه نیابد امکان پایدار نبودن پروازها هم وجود دارد و با انجام مطالعات و همچنین اقدامات توسعه‌ای می‌توان به تامین راه ایمن و تجهیزات مورد نیاز در این مسیر اقدام کرد.

قزوینیان با بیان اینکه استان زنجان ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه شامل ۲۰۰ کیلومتر آزادراه و ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه دارد، تصریح کرد: هر چند این آمار به لحاظ کمی مطلوب است ولی وضعیت محورهای زنجان به لحاظ کیفی مطلوب نیستند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید