هنرهای نمایشی بستر مناسبی بزرای ایجاد نشاط در جامعه است - افق اقتصادی

هنرهای نمایشی بستر مناسبی بزرای ایجاد نشاط در جامعه است - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 33085 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ |
235 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجانبا بیان اینکه ایجاد نشاط و امید در بین مردم وظیفه ماست، گفت:دشمن در تلاش است تا امید و نشاط را از جوانان بگیرد ولی ما هم به نوبت خود در بستر هنرهای نمایشی به دنبال ایجاد نشاط در جامعه هستیم.

هنرهای نمایشی بستر مناسبی بزرای ایجاد نشاط در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در آیین افتتاحیه دوره آموزشی«مدرسه تئاتر شبستان» که در مرکز آموزشی امام صادق(ع) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: هم افزایی و همدلی در استان زنجان موج می زند و اگر موفقیتی را در استان شاهد هستیم در سایه این همدلی است. 
ابوالفضل طهماسبی به اجرای برنامه‌های مشترک سپاه با دستگاه‌های فرهنگی استان اشاره کرد و افزود: این تعامل موجب تقدیر از معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان در کشور شده است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان ادامه داد: در حوزه سرود نیز دوره‌های توانمندسازی گروه سرود را با همکاری کانون‌های مساجد در استان اجرا شد و دوره آموزشی تئاتر نیز با همکاری این مجموعه به مدت دو روز در زنجان اجرا می شود.
وی با بیان اینکه ایجاد نشاط و امید در بین مردم وظیفه ماست، گفت:دشمن در تلاش است تا امید و نشاط را از جوانان بگیرد ولی ما هم به نوبت خود در بستر هنرهای نمایشی به دنبال ایجاد نشاط در جامعه هستیم. 
سردار طهماسبی به مقایسه وضعیت تئاتر دوره پهلوی و پس از پیروز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در دوره پهلوی هنرهای نمایشی به جایی رسیده بود که مردم به محتوای آن اعتراض می کردند ولی در دوران انقلاب، مقام معظم رهبری از تئاتر به عنوان منبر یاد می‌کنند. 
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان با اشاره به اینکه هنرمندان استان و کشور هنرمندان ولایی و دلسوز نظام هستند، تصریح کرد: در زنجان نیز کارهای خوبی در حوزه هنرهای نمایشی انجام شده است.
وی از بسیج به عنوان بستر خوبی برای مطالبه‌گری در جامعه یاد کرد و  گفت: در جایی که بتوانیم در حوزه هنر هم در حوزه مطالبه گری کمک کنیم و پیش برویم.
وی با اشاره به اینکه دشمن در دو قطبی حجاب شکست خورده است، افزود: دشمن در تلاش بود تا مردم را رودروی یکدیگر قرار دهند که با هوشیاری مردم از این مرحله عبور کردیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری باید به مردم امید دهیم و خدماتی که به برکت انقلاب انجام داده‌ایم را به گوش مردم برسانیم. رهبری در حوزه فرزنذ آوری نیز تاکیداتی داشتند که باید آویزه گوشمان قرار دهیم و تلاش کنیم آسیب‌های اجتماعی را با هنر تئاتر به نسل امروز منتقل کنیم.

پایان پیام/۲۳۰۸


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید