دوره آموزشی«مدرسه تئاتر شبستان» آغاز به کار کرد - افق اقتصادی

دوره آموزشی«مدرسه تئاتر شبستان» آغاز به کار کرد - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 33082 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ |
277 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

دوره آموزشی«مدرسه تئاتر شبستان» با حضور ۸۰ نفر از هنرمندان مسجدی و با حضور اساتید کشوری در زنجان آغاز به کار کرد.

دوره آموزشی«مدرسه تئاتر شبستان» آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان امروز در آیین افتتاحیه دوره آموزشی«مدرسه تئاتر شبستان» که در مرکز آموزشی امام صادق(ع) برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: این دوره آموزشی به مدت ۲ روز با حضور اساتید برجسته کشوری و ۸۰ نفر از هنرمندان مسجدی برگزار می‌شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با یادآوری اینکه دوره آموزشی مدرسه تئاتر شبستان در چهار رشته کارگردانی، بازیگردانی، نمایشنامه نویسی و تئاتر کاغذی برگزار خواهد شد، گفت: کشف استعدادهای هنری و هدایت این نیروهای متعهد انقلابی به تولید محتواهای متناسب با ارزش‌های انقلابی از اهداف این دوره آموزشی است. 
وی به کلید واژه ایمان و امید در سخنرانی‌های اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: درخواست ما از هنرمندان تقویت ایمان و امید در بین مردم و جامعه است و ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان نیز آمادگی خود را از چنین برنامه‌هایی اعلام می‌دارد.

مقدم، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور نیز در سخنانی با اشاره به اینکه اساتید این دوره جز گنجینه‌های هنر کشور محسوب می‌شوند، گفت: عمر انسان سپری می شود، ولی مهم این است که کاری را به سرانجام برسانیم.
مقدم خطاب به هنرجویان حاضر در دوره خواستار فتح قله‌های عرصه هنر شد و گفت: من نمی‌گویم سمندر باش یا پروانه باش چون به فکر سوختن افتاده ای مردانه باش.
حسین عالم بخش، مشاور هنری جشنواره مدرسه تئاتر شبستان نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری ۱۲ ساعت کارگاه آموزشی در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه در زنجان گفت: ستاد کانون های مساجد در این راستا گام های خوبی برداشته است و امیدواریم هنرمندان زنجان در جشنواره‌ای که به این مناسبت در آذرماه برگزار خواهد شد، بدرخشند. 
وی به دغدغه های رهبری در حوزه هنرهای نمایشی اشاره کرد و افزود : ما هنرمندان نتوانسته ایم آنچه مطالبه رهبری در حوزه تئاتر داشتند را عملی کنیم. 
عالم بخش به جایگاه و ظرفیت هنر تئاتر و اثرگذاری آن بر روی مخاطب اشاره کرد و افزود: امیدواریم این دوره بستری برای اجرای نمایش های ارزشی و انقلابی در مساجد باشد.

پایان پیام/۷۳۰۰۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید