برگزیدگان حوزه اصناف، صنعت و معدن تجلیل می شوند - افق اقتصادی

برگزیدگان حوزه اصناف، صنعت و معدن تجلیل می شوند - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 25031 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۱ |
228 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

دبیر کمیته بزرگداست دهه تولید و تجارت در استان زنجان گفت: مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان حوزه اصناف، صنعت و معدن استان زنجان برگزار می شود.

برگزیدگان حوزه اصناف، صنعت و معدن تجلیل می شوند

محمد قربانلو، مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت و دبیر کمیته بزرگداست دهه تولید و تجارت در استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به مناسبت روز ملی اصناف و روز ملی صنعت و معدن ۳۱ برگزیده این حوزه‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان زنجان افزود: به دلیل برگزاری مراسم‌های ملی در ایام دهه تولید و تجارت یعنی از اول تا دهم تیر، مراسم استانی از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از فعالان صنعت،معدن، اصناف، تجار و بازرگانان برای حضور در این مراسم، محل اجرای آن را سالن همایش‌های اتاق بازرکانی زنجان اعلام کرد.

دبیر کمیته بزرگداشت دهه تولید و تجارت در استان زنجان با بیان اینکه در حوزه صنعت و معدن و صنایع معدنی ۱۶ منتخب استانی خواهیم داشت، گفت: ۱۰ نفر منتخب حوزه اصناف نیز در همایش ۱۵ تیرماه معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی معرفی پیشکسوت حوزه صنعت، پیشکسوت حوزه معدن و ۲ واحد منتخب در حوزه انجام مسئولیت‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های کمیته بزرگداشت دهه تولید و تجارت برشمرد.

پایان پیام/۲۳۰۸


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید