تامین ۲۰۰ هکتار زمین برای پروژه‌های مسکن ملی در قیدار - افق اقتصادی

تامین ۲۰۰ هکتار زمین برای پروژه‌های مسکن ملی در قیدار - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 22482 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ |
199 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده گفت: زمین لازم برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم نامه‌ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می شود.

تامین ۲۰۰ هکتار زمین برای پروژه‌های  مسکن ملی در قیدار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمال خلجی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده با بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تاکید و توجه دولت‌ها بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان خدابنده هم برای تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم انجام گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در فاز نخست، زمین ۵۱۹ واحد مسکونی با تفاهم نامه‌ای که بین اداره اوقاف، شهرداری و صاحبان زمین انجام  گرفت تامین شد، افزود: تامین این تعداد واحد مسکونی در شهرستان خدابنده به علت وقفی بودن زمین‌های شهر قیدار مشکلات خاص خود را دارد. 

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در فاز دوم برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خدابنده ثبت‌نام کردند،گفت: ۱۰۰ نفر از نیروهای مسلح و ۲۰۰ نفر از فرهنگیان به این آمار اضافه می‌شود که پیش‌بینی می‌شود تعداد متقاضیان به ۳ هزار نفر برسد.
خلجی تاکید کرد:  زمین لازم برای ساخت این تعداد واحد مسکونی به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم نامه‌ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می‌شود. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده افزود: اداره راه شهرستان خدابنده با تمام توان پیگیر تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است و تفاهم‌نامه‌های لازم با اداره اوقاف، شهرداری و صاحبین زمین انجام می‌دهد.

پایان پیام/۷۳۰۰۴


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید